Пошук по сайту

Анонси подій

Архів новин

Жовтень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
5986502
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
7373
11571
7373
5876020
323052
413668
5986502

Ваш IP: 3.85.214.0
21 жовтня 2019 11:38

Аналітична довідка щодо соціально-економічного розвитку Вінницького району за 2018 рік

 

Освіта

У Вінницькому районі протягом 2018 року функціонувало 25 закладів загальної середньої освіти (5010 учнів), 12 ЗДО (з урахуванням відкриття в листопаді 2018 року КЗ «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Десняночка» Сосонської сільської ради») та 8 ДНЗ у складі НВК: смт. Десна, с. Медвідка, с. Вінницькі Хутори, с. Побережне, с. Степанівка,                с. Оленівка,  с. Мізяківські Хутори,   с. Великі Крушлинці.  Кількість дітей ДНЗ становить  (1272 дітей).

З державного бюджету та співфінансування з районного для Нової Української школи виділено кошти у сумі  1 млн. 453 тис. 418 грн.

За ці кошти придбано:

645  комплектів  одномісних парт та стільців;

34 комплекти книжкових шаф (по 2 шт);

34 набори дидактичного матеріалу.

18 ноутбуків,  та 18 багатофункціональних пристріїв.

На разі навчається 645 учнів, нараховується 34 класи.

Всіма видами харчування у закладах загальної середньої освіти Вінницького району охоплено 4058  учнів, що становить 82% від загальної кількості учнів  району.

Рейсовими автобусами перевозяться 113 дітей  відповідно до угод між відділом освіти та перевізниками, що працюють на маршрутах Вінницького району. На підвіз дітей до місця навчання та в зворотньому напрямку використано коштів в сумі 93,606 тис. грн. за рахунок районного бюджету.

На підвіз 52 учнів КЗ «Широкогребельського НВК:ЗОШ І ст. - ДНЗ» рейсовим автотранспортом до Некрасовської ЗОШ І-ІІІ ст. використано коштів в сумі 22,000 тис. грн.

За кошти Степанівської сільської ради  по напрямку Степанівка-Вороновиця здійснюється підвіз  30 дітей на суму 16,390 тис. грн.

На підвіз 188-ми педагогічних працівників до місця роботи та у зворотному напрямку використано коштів в сумі – 566,274 тис. грн.

На виплату одноразової допомоги  дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після  досягнення 18-річного віку використано коштів в сумі 10,860 тис. грн. (розмір одноразової допомоги 1810 грн. ; 6 дітей-сиріт).

За рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів соціально-економічного розвитку для закладів району придбано 49 комп’ютерів на суму 881,000 тис. грн. За рахунок державного бюджету здійснено придбання 8 інтерактивних дошок на суму 199,000 тис. грн. Понад 350,000 тис. грн. з районного бюджету спрямовано на придбання ноутбуків, телевізорів та принтерів. 

За рахунок капітальних  видатків виконано наступні роботи у повному обсязі:

  • капітальний ремонт даху Лаврівської СЗШ I—II ст. на загальну вартість понад 800 тис. грн. та проводяться внутрішні роботи щодо встановлення перегородки – кошти районного бюджету;
  • капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) Гавришівської СЗШ I—III ст. на суму 159,354 тис. грн.;
  • завершено капітальний ремонт по заміні вікон Некрасовської ЗОШ І-ІІІ ст. - використано кошти з державного бюджету в сумі 34,501 тис. грн.;
  • капітальний ремонт приміщення (заміна вікон) Переорської СЗШ I-II ст. на суму 92,700 тис. грн.(кошти державного бюджету);
  • капітальний ремонт даху Малокрушлинецької СЗШ І-ІІІ ст. на суму 701,911 тис. грн.;
  • капітальний ремонт приміщень Степанівського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ – заміні дверей на суму 591,949 тис. грн.
  • реконструкція приміщення КЗ «Великокрушлинецький НВК: ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ» (договір заключено на суму 3 761,940  тис.грн.), з районного бюджету виділено 1 млн. 400 тис. грн.;
  • капітальний ремонт даху Агрономічнянської СЗШ І-ІІІ ст. (договір заключено на суму 5 699,999 тис.грн.), фінансування з районного бюджету складає 1 млн. 900 тис.грн.;
  • капітальний ремонт будівлі «Стадницької ЗОШ І-ІІ ступенів» із заміною покрівлі та утеплення фасадів на суму 610,648 тис. грн.;
  • реконструкція учбового приміщення КЗ «Мізяківсько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ»  на суму 392 645 тис.грн. (кошти державного бюджету);
  • реконструкція будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей смт. Стрижавка» - добудова актової зали та внутрішньої вбиральні для початкових класів, вартість робіт складає 28 500,000 тис. грн., використано більше 10 млн. грн. з державного бюджету та співфінансування з районного бюджету;

       - реконструкція покрівлі з влаштуванням скатного даху будівлі Вінницько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ договір заключено на суму 5 005,615 тис.грн., роботи виконано на 650,000 тис. грн.

Триває будівництво Ільківської ЗОШ І-ІІ ст., загальна вартість робіт складає 31 млн. грн. Використано коштів понад 3 млн.грн.

Також здійснено наступні поточні роботи:

      - заміна дверей в  Оленівському  НВК:ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ (заміна вікон, дверей –10 тис. грн. за кошти районного бюджету);

  • заміна лінолеуму в Побережненському НВК: ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ за кошти районного бюджету на суму 30 тис. грн;
  • встановлення обігрівачів в КЗ «Широкогребелянського НВК: ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ» на суму 63,000 тис. грн. та НВЗ: «ЗОШ І-ІІІ ступенів-ліцейсмт Стрижавка» - 44,000 тис. грн.;
  • придбання меблів для КЗ «Широкогребелянського НВК:ЗОШ І ст. - ДНЗ» на суму 33,678 тис. грн.;
  • реалізація грандового проекту "Створення сучасного навчального інформаційно-інноваційного комплексу на базі кабінету математики Писарівської ЗОШ I-III ступенів на суму 50,000 тис. грн.
  • встановлення ангарів в Стадницькій ЗОШ І-ІІ ст. на суму 80,000 тис. грн. та Степанівський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 140,000 тис. грн.

 Виготовлено проектно-кошторисну документацію:

-   виготовлення ПКД, проведення експертизи та виконання робіт по об'єкту: "Реконструкція зовнішніх мереж каналізації з влаштуванням малих очисних споруд Некрасівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул.Івана Франка в в с.Некрасово Вінницького району Вінницької області" – 450,355 тис. грн.;

-  виготовлення ПКД "Капітальний ремонт будівлі Стрижавської  ЗОШ І-ІІІ ст" по вул.Київська 176 в смт.Стрижавка (капітальний ремонт даху будівлі школи) – 249,450 тис.  грн.;

-  виготовлення ПКД "Капітальний ремонт будівлі Стрижавської  ЗОШ І-ІІІ ст" по вул.Київська 176 в смт.Стрижавка (утеплення будівлі школи) – 242,000 тис. грн.;

- виготовлення ПКД  на капітальний ремонт фасаду Лаврівської СЗШ І-ІІ ст.. на суму 100,000 тис. грн.

Охорона здоровя

Головним  завданням є забезпечення доступності медичних послуг, профілактика та раннє виявлення захворювань.

Вінницька центральна районна клінічна лікарня.

Вінницька центральна районна клінічна лікарня надає амбулаторну та стаціонарну допомогу населенню Вінницького району (79830 чол. за даними центрального статистичного управління). Розвинена мережа допоміжних лікувально-діагностичних підрозділів: кабінет функціональної діагностики, УЗД, фізіотерапевтичний кабінет, кабінет ЛФК, клініко-діагностична лабораторія, серологічна лабораторія, рентгенологічний кабінет. Населення Вінницького району забезпечене стоматологічною допомогою: лікар-стоматолог-хірург, лікар-стоматолог-терапевт,  госпрозрахункове зубопротезне відділення.

Приміщення поліклініки розраховане на 415 відвідувань в зміну.

Лікарський прийом ведеться в поліклінічному відділенні №1, яке розміщене в головному корпусі лікарні та поліклінічному відділенню №2 в смт Вороновиця.

Станом на 01.01.2019 року ліжковий фонд складає – 300 стаціонарних ліжок. Забезпеченість стаціонарними ліжками становить 37,6 на 10 тис. населення. У складі лікарні функціонує 14 відділень (в т.ч. 1 хірургічне відділення та 4 терапевтичних відділення на 41 ліжко у сільській місцевості в с. Писарівка, Міз.Хутора, Лука – Мелешківська та смт. Вороновиця).

За 2018 рік проведені заходи по оптимізації мережі Вінницької ЦРКЛ.

Станом на 01.01.2017 р. ліжковий фонд складав – 306 стаціонарних ліжок. Станом на 01 жовтня 2018 року була проведена оптимізація ліжкового фонду, скорочено 6 ліжок.

В подальшому буде також здійснюватись аналіз завантаження стаціонарних відділень, ефективність їх роботи та аналізуватись функція посади лікарів поліклінічного відділення з прийняттям рішень щодо оптимізації неефективного ліжкового фонду. Особлива увага буде приділятися аналізуванню роботи терапевтичних відділень в с. Лука Мелешківська, с. Писарівка та с. Мізяківські Хутора з подальшим перетворенням їх в заклади хоспісної допомоги.

Утримується лікарня за рахунок субвенцій державного та районного бюджетів.

Проводиться робота щодо покращення матеріально-технічної бази лікарні.

В цьому році було капітально відремонтовано  відділення екстреної (невідкладної медичної допомоги) на суму 199,9 тис. грн. та завершено ремонт фойє на суму 116,4 тис. грн. Проведено поточний ремонт пральні на суму 15,2 тис. грн. Проведено поточний ремонт фізіотерапевтичного відділення на суму 181,3 тис.грн. Поточний ремонт віконних блоків бухгалтерії - 38,0 тис.грн., поточний ремонт кабінету головного інженера та коридору головного корпусу - 45,0 тис.грн., проведено поточний ремонт електрощитової головного корпусу - 48,7тис.грн., ліквідовано аварію водогону- 41,8 тис.грн., поточний ремонт підлоги коридору 1-го поверху - 50,0 тис. грн., поточний ремонт туалету біля відділення ЕНМД -31,2 тис.грн..

Розпочато роботи по  реконструкції будівлі головного корпусу ВЦРКЛ в частині прибудови зовнішнього ліфта для підйому лежачих хворих на суму 1 394,8 тис.грн.

За 2018 рік було придбано:

  • 2 кардіомонітора “Біомед” ВМ800D;
  • два 6-канальних електрокардіографа ВЕ600;
  • три промислові пральні машини 10 кг ;
  • аналізатор для вимірювання концентрації глюкози-1шт-55000грн.;
  • лічильник медичного кисню-1шт.-30000грн;
  • діагностична система ЕКГ навантаження з велоергометром -194805грн. (допомога);
  • придбано ендоскопічне обладнання для проведення отоларингологічних оперативних втручань – 998 974грн.;
  • для роботи закладу в єдиному медичному просторі було побудовано структуровану кабельну мережу в цілому по закладу та придбано ліцензію на комп`ютерні програми “Мед Ейр”, “Криптос Гейт Пласт” та послуги з впровадження програми на 59 робочих місць. Також придбано 48 шт. багатофункціональних пристроїв  та  60 шт. UPS. Завершено процедуру по закупівлі 47 комп`ютерів для роботи поліклінічного та стаціонарних відділень в єдиному медичному просторі.

Бюджет Вінницької центральної клінічної лікарні на 2018 рік складає – 54221,2 тис. грн., в тому числі на заробітну плату – 32944,0 тис. грн., нарахування на оплату праці – 7067,5 тис. грн., медикаменти – 1628,6 тис. грн., харчування – 1558,0 млн. грн., енергоносії – 5100,8 тис. грн..

Станом на 01.10.2018 року заклад профінансовано на 100%, отримали власних надходжень до спеціального фонду в сумі – 3817,4 тис. грн.

Вінницька ЦРКЛ має  ліцензію на медичну практику. В 2017 році заклад пройшов акредитацію та отримав підтвердження вищої акредитаційної категорії. Акредитація проводиться відповідно наказу МОЗ України від 20.12.2013 р. № 1116, згідно якого заклад  перед проведенням акредитації отримав  сертифікат про відповідність системи управління якістю, впровадженої у закладі,яка відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ ISO серії 9000. В 2015 та 2016 роках було проведено наглядові аудити представниками ДП «Вінницястандартметрологія» та зроблено висновки, що заклад продовжує відповідати ДСТУ ISO  9001:2009 Системи управління якістю. В 2017 році заклад сертифікований за новою версією ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю.

Заклад реорганізовано у комунальне некомерційне підприємство. Сесією Вінницької районної ради затверджено статут КНП «Вінницька центральна районна клінічна лікарня» Вінницької районної ради та затверджено передавальний акт Вінницької центральної районної клінічної лікарні  до правонаступника Комунального  некомерційного підприємства «Вінницька центральна  районна клінічна лікарня» Вінницької  районної ради. 27.12.2018 року державним реєстратором прийнято документи для внесення змін в Єдиний державний реєстр відомостей про припинення комунального закладу «Вінницька центральна  районна клінічна лікарня» та реєстрації Комунального  некомерційного підприємства «Вінницька центральна  районна клінічна лікарня» Вінницької  районної ради. Дата державної реєстрації – 28.12.2018 року

Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький районний центр первинної медико-санітарної допомоги»:

До складу районного центру первинної медико-санітарної допомоги увійшли структурні підрозділи:

  • 13 амбулаторій ЗПСМ;
  • 26 ФАПів.

За 2018 рік видатки ЦПМСД на наркотичні засоби становлять 145328 грн., на безкоштовні ліки видатки становили 1580902 грн.

Рішенням 43 сесії 7 скликання від 29.05.2018 р. Вінницькою районною радою прийнято зміни до  Програми «Майбутнє  Вінницького району – в збереженні здоров’я громадян на 2016-2020рр».

п. 1 «Навчання у мед. університеті за контрактом сільської молоді з оплатою їх навчання»: за 2018 рік навчання 3-х студентів Вінницького Національного державного медичного університету ім. Пирогова складало в сумі 44819 грн.

З метою забезпечення своєчасної підготовки КНП «Вінницького районного медичного центру ПМСД» до опалювального періоду було проведено обстеження газових труб підземних систем на суму 918 грн. Закуплено вугілля на суму 78 250 грн. та дров на суму 47820 грн.

Продовжується капітальний ремонт І поверху адміністративного корпусу Вінницького районного медичного центру ПМСД на який було виділено кошти у сумі 730 564, 81 грн. Також за 2018 року проведено поточні  ремонти на  загальну суму 143 тис.грн.

За 2018 рік 42 сімейних лікаря Вінницького районного медичного центру ПМСД уклали 54256 договорів з пацієнтами на медичне обслуговування, що склало 76,5 %.

З метою впровадження Концепції реформи системи охорони здоров’я, придбано частково програмне забезпечення комп’ютерної програми «Мед Ейр» на суму 666 тис.грн. у кількості 37 робочих місць.

Опалення закладів:

Із 13 амбулаторій ЗПСМ:        на газу – 7

                                            на вугіллі – 5

                                           централізовано - 1

Із 26 ФАПів:         на газу – 14

                            на вугіллі, дрова – 8

                            на електроопалені – 4

Культура

Мережа: станом на 01.01.2019 року в районі працює 83 заклади культури системи Міністерства культури України, в т.ч.:

- 42 клубних установ;

- центральна районна бібліотека та 32 бібліотеки-філії централізованої бібліотечної системи. Поряд з цим 1 бібліотека с.Яришівка, яка знаходиться на території Лука-Мелешківської об’єднаної територіальної громади працює як самостійна бібліотека. 

- 4 початкових спеціалізованих  мистецьких навчальних заклади.

- 3 музейних заклади.

У зв’язку з утворенням Лука-Мелешківської об’єднаної територіальної громади приєднано до мережі закладів культури Вінницького району будинок культури села Яришівка та клуб-бібліотеку с.Лани.

Згідно рішення Лука-Мелешківської сільської ради від 08  червня 2018 року № 2 «Про відкриття клубів на території Лука-Мелешківської ОТГ»  було відкрито Цвіжинський, Прибузький та Тютьський сільські клуби.

Згідно рішення 14 сесії 7 скликання Якушинецької сільської ради від 20 квітня 2018 року на базі існуючої мережі закладів культури, що розташовані на території Якушинецької об’єднаної територіальної громади було створено на їх базі комунальний заклад «Центр культури та дозвілля Якушинецької сільської ради» з філіями в населених пунктах сіл Зарванці, Майдан та Ксверівка.

Згідно рішень районної ради від 26 квітня 2018 року №508 «Про передачу майна з спільної власності територіальних громад сіл, селищ району у комунальну власність Сокиринецької об’єднаної територіальної громади» та № 543 від 29 травня 2018 року «Про внесення змін до рішення 42 сесії 7 скликання №508 від 26 квітня 2018 року «Про передачу майна з спільної власності територіальних громад сіл, селищ району у комунальну власність Сокиринецької об’єднаної територіальної громади» передано бібліотеку с.Сокиринці із спільної власності територіальних громад сіл, селищ району в комунальну власність Сокиринецької об’єднаної територіальної громади.

Згідно рішень районної ради від 29 травня 2018 року № 542 «Про передачу майна з спільної власності територіальних громад сіл, селищ району у комунальну власність Якушинецької об’єднаної територіальної громади» та №585 від 18 червня 2018 року «Про внесення змін до рішення 43 сесії районної ради 7 скликання № 542 від 29.05.2018 року «Про передачу майна з спільної власності територіальних громад сіл, селищ району у комунальну власність Якушинецької об’єднаної територіальної громади» передано бібліотеки сіл Якушинці, Майдан та Ксаверівка із спільної власності територіальних громад сіл, селищ району в комунальну власність Якушинецької об’єднаної територіальної громади.

На базі майна існуючої бібліотечної мережі закладів, що розташовані на території Якушинецької об’єднаної територіальної громади  було створено комунальний заклад «Публічна бібліотека Якушинецька сільської ради» з філіями в селах Майдан та Ксаверівка

Бюджет: Протягом 2018 року освоєно бюджетних асигнувань на суму  29133,1 млн. грн., що становить 96 % від річного плану. Окрім цього, від надання платних послуг населенню, оренди приміщень отримано  600,4 тис. грн.

Заборгованість по енергоносіях і заробітній платі відсутня.

Станом на 01.01.2019 року проведено ремонтні роботи в закладах культури району на загальну суму – 4370,8 тис.грн. в т.ч.:

- капітальний ремонт внутрішніх приміщень Некрасовського сільського будинку культури, виконано роботи на суму – 48,6 тис.грн.;

-  комплекс робіт з протипожежної безпеки Агрономічного сільського будинку культури, виконано роботи на суму –216,8 тис.грн.;

- капітальний ремонт приміщення Стадницького сільського будинку культури, виконано роботи на суму –  832,9 тис.грн.;

- поточний ремонт тепломережі Бохоницького сільського будинку культури, виконано роботи на суму – 315,8 тис.грн.;

- завершення робіт з улаштування опалювальної системи з твердопаливним котлом Гавришівського сільського будинку культури, виконано роботи на суму 800,7 тис.грн.;

-  капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Сосонського сільського будинку культури, виконано роботи на суму  1045,2 тис.грн.;

- поточний ремонт кімнат гурткової роботи та коридору Стрижавського селищного будинку культури, виконано роботи на суму – 219,9 тис.грн.;

- поточний ремонт внутрішньої кімнати бібліотеки-філії централізованої бібліотечної системи с.Побережне, виконано роботи на суму – 67,9 тис.грн.;

- поточний ремонт бібліотеки-філії централізованої бібліотечної системи Сосонка, виконано роботи на суму – 97,4 тис.грн.

- поточний ремонт коридору І поверху Вороновицького музею історії авіації та космонавтки, виконано роботи на суму – 121,3 тис.грн.

Проведено зміну старих віконних та дверних блоків на нові металопластикові Агрономічного сільського будинку культури та клубу с.Кордишівка  на загальну суму 27,5 тис.грн.

Відповідну роботу проведено по зміцненню матеріально-технічної бази закладів культури. За рахунок коштів районного бюджету, бюджетів сільських та селищних рад та інших коштів придбано звукопідсилюючої апаратури, музичних інструментів, сценічних костюмів, меблів, інших технічних засобів та обладнання на суму - 2931,8 тис. грн. в тому числі 2746,1 тис. грн. - бюджетних коштів та 120,3 тис. грн. – кошти державного приватного партнерства, 65,1 тис.грн. за рахунок платних послуг.

Крім цього, протягом 2018 року проведено закупівлю товарів та послуг через систему електронних закупівель «Прозоро» на загальну суму –931,1 тис.грн., економія бюджетних коштів склала – 32,4 тис.грн.

Протягом  2018 року придбано 1681 примірник книг на загальну суму – 142,2 тис.грн., проведено передплату періодичних видань для бібліотек-філій централізованої бібліотечної системи на загальну суму – 40,0 тис.грн.

Бюджетна політика

Доходи

До загального фонду місцевих бюджетів району за  2018 рік надійшло  власних  доходів в сумі  165,5 млн.грн., що становить  105,3% до плану на рік з урахуванням змін (заплановано – 157,2млн.грн.), понад план надійшло  8,3млн.грн. Перевиконання планових показників відбулось за рахунок понадпланових надходжень по податку на доходи фізичних осіб в сумі 2,4млн.грн., платі за землю в сумі 1,9млн.грн., акцизному податку в сумі 0,6млн.грн та єдиному податку в сумі 2,0млн.грн.   

Порівняно з  відповідним періодом 2017 року надходження збільшились на 31,4 млн.грн., в тому числі по податку на доходи фізичних осіб на 19,4 млн. грн.,  єдиному податку на 6,7 млн. грн., платі за землю на 4,8 млн.грн.

Із 25 місцевих бюджетів району планові показники за 2018 рік виконали всі місцеві бюджети району.

Найбільший відсоток виконання по Гуменській с/р – 143,2%, Степанівській с/р – 126,6% та Оленівській с/р – 103,5%. Найнижчий відсоток виконання річних показників по Ільківській с/р – 100,3%, Деснянській сел../р – 100,8% та Лаврівській с/р – 101,0%.

З урахуванням всіх міжбюджетних трансфертів (субвенцій, дотацій) з державного і обласного бюджету бюджет району по доходах  загального фонду отримав 803,8млн.грн, що становить 100,6% до уточненого плану на рік.

По спеціальному фонду за 2018 рік надійшло 25,7 млн.грн., з яких 20,2млн.грн – це власні надходження бюджетних установ, 1,3 млн.грн. – екологічний податок, 2,1млн.грн. – надходження коштів до цільових фондів, 0,6 млн.грн. – надходження від продажу землі.

Видатки

Протягом 2018 року по зведеному бюджету району проведено видатків загального фонду в сумі 749,6млн.грн (з урахуванням міжбюджетних трансфертів), що становить 97,9% планових призначень до уточненого плану на рік  (план – 766,0млн.грн)

Кошти місцевих бюджетів в першу чергу спрямовувались на фінансування соціально-культурної сфери. Так, на зазначені цілі використано  651,7млн.грн, або 86,9% всіх видатків загального фонду, в тому числі на:

  • освіту – 179,6млн.грн;
  • охорону здоров’я – 79,0млн.грн;
  • соціальний захист населення та соціальне забезпечення – 373,3млн.грн;
  • культуру і мистецтво – 16,6млн.грн;
  • фізичну культуру і спорт – 3,2млн.грн.

Із загальної суми видатків загального фонду на захищенні статті використано 708,6млн.грн, або 94,5%, в тому числі: на оплату праці працівників бюджетних установ з нарахуваннями – 254,9млн.грн, трансферти населенню – 368,3млн.грн, медикаменти ­­– 2,6млн.грн, продукти харчування – 8,0млн.грн, оплату енергоносіїв – 23,9млн.грн, поточні трансферти органам державного управління інших рівнів – 50,9млн.грн.

По  спеціальному фонду за 2018 рік проведено видатки в сумі 125,3млн.грн (з урахуванням міжбюджетних трансфертів), що становить 99,0% до уточненого плану на рік (126,5млн.грн), зокрема на:

  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування –    12,9млн.грн;
  • капітальне будівництво – 27,2млн.грн;
  • капітальний ремонт – 37,6млн.грн;
  • реконструкцію – 11,6млн.грн.

Промисловість

У  районі 29 промислових підприємств основного кола, найбільші з них: ТОВ «Птахофабрика Поділля», ПП «Михалич і Ко», ТОВ «Ковінько Ковбаси», ТОВ «Торговий дім ТВМ» , ТОВ «Бріз-Т».

Промисловий сектор економіки представлений такими основними галузями, як харчова промисловість -11, переробна -6, добувна -3, металообробна -1, деревообробна -1, машинобудівна -1,  легка -1, інше  -5.

Обсяг  реалізованої промислової  продукції (робіт, послуг) без ПДВ та акцизу за січень-грудень 2018 року склала 2,230 млрд.грн., що на 16,5 %  більше рівня відповідного періоду  2017 року, та у відсотках до всієї  реалізованої продукції до області становить 2,9 % . За відповідний період обсяг реалізованої промислової продукції на одну особу складає 27,6 тис. грн.

За  січень-грудень 2018 рік, за оперативними даними, промисловими підприємствами району збільшено обсяг виробництва продукції порівняно з 2017 роком:  м’ясні та ковбасні вироби на 36,4 %; продукти готові та консервовані з оселедця на 14,9 %; молоко та молоковмісні продукти   на 11,2 %;  яєць на  4,7 %, чіпсів картопляних на 8,6 %.

Скоротилось виробництво продуктів борошномельно-круп’яної  промисловості, фруктово-ягідного повидла та джемів, кормів для тварин, канцтоварів.

Спад виробництва на окремих промислових підприємствах спричинений впливом об’єктивних факторів: нестачею сировини та її високою вартістю, нестачею обігових коштів, низькою платоспроможністю населення, високою ціною на газ та енергоносії, високим податковим навантаженням, розірванням договорів з основними замовниками, необхідністю переорієнтації та пошуку нових ринків збуту. 

Агропромисловий комплекс

Рослинництво

Загальна площа сільськогосподарських угідь – 66,6 тис. га, з них ріллі –56,5 тис. га. З усієї ріллі надано у власність та користування – 54,2 тис. га.

Сільськогосподарську діяльність на території району здійснюють                       140 агроформування, в т.ч. приватних підприємств – 10, господарських  товариств – 33, фермерських господарств - 93, інших суб’єктів                 господарювання – 4.

Основною спеціалізацією сільськогосподарських підприємств всіх форм власності в рослинництві є вирощування зернових культур (пшениця, ячмінь, кукурудза, ) і технічних культур (соняшник, соя, озимий ріпак), в тваринництві – виробництво м’яса і молока, яєць.

Зібрано ранню групу зернових культур і ріпаку.Отримано урожайність із 3012га озимого ріпаку по 29ц/га, із 7104га озимої пшениці і третікале по 50,0ц/га,із  26га озимого жита по 26ц/га , та з 153га озимого ячменю по 47ц/га. Урожайність кукурудзи на зерно склала 96ц/га.

Урожайність соняшнику 31.8ц/га, сої – 27ц/га.

Під урожай 2019 року посіяно 2301га озимого ріпаку, 8615га озимої пшениці та 348га озимого ячменю.

Вся посівна площа  по сільгосппідприємствах в цьому році складає складає 31.8 тис.га.

Для зимівлі худоби у зимово-стійловий період 2018-2019 років заготовлено 1170 тонн сіна, або на корову по 1.6 тонн та 4320 тонн сінажу, на корову 5.9 тонн 10312 тонн силосу з розрахунку 12 тонн на корову.

Тваринництво

За січень-грудень 2018року збільшилось проти відповідного періоду минулого року виробництво молока  на 0,2%, зменшилось виробництво яєць на 05%, вирощування м’яса збільшилось – на 11,0%, реалізація м’яса збільшилась на 15,4%

На корову надоєно по 5514кг молока, що проти січня-грудня минулого року більше на 13кг, середньодобовий  приріст ВРХ склав 474грами,  що на  2  грами більше січня-грудня 2017 року, свиней 399 грам, або на 1 грам  більше січня-грудня минулого року, на курку-несучку отримано по 250 штук  яєць, або на 18 штуки більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

Інвестиційні проекти

З метою активізації інвестиційних процесів для залучення іноземних та вітчизняних інвестиційних ресурсів, покращення інвестиційного клімату, для сталого економічного зростання та підвищення якості життя населення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації розміщено базу даних майна, земельних ділянок, придатних для інвестиційних проектів.

Восени 2018 року підприємством ТОВ «ЮНІКА ПРОДЖЕТ 2017» було розміщено нову мобільну асфальтнозмішувальну установку ECO (ЕКО) 4000 фірми Bennigghoven (Беніггхофен) в селі Комарів для новітнього виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей з метою забезпечення замовників та генеральних підрядників з будівництва та ремонту автомобільних доріг регіону якісною сировиною для покриття доріг. Було створено більше 50 нових робочих місць.

В березні 2018 року введено в експлуатацію ПП «Пултагро-ритм» побудований зерносклад та зерносушку в с. Пултівці, потужністю 100 тонн на добу.

У 2019 році планується спорудження сучасної, екологічно безпечної електростанції на території Якушинецької ОТГ площею 10 га, яка працюватиме на сонячному світловому випромінюванні. Проект реалізовуватиметься за рахунок 100%  залучення іноземних інвестицій за сприяння «Фонду підтримки будівельної галузі» (Німеччина).

На території Бохоницької сільської ради побудували сонячну електростанцію загальною площею 10,8 гектарів, потужністю 4900 кВт з розрахунковим річним виробітком електроенергії – 6393 мВт/годину. Новозбудований об’єкт ввели в експлуатацію в січні 2019 року. Наразі оформляють документи для підключення «зеленого тарифу», підприємство планує почати роботу в березні 2019 року.

Мале підприємництво

Відповідно до даних Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, станом на 01.01.2019 року в районі 4180 діючих суб’єктів  малого і середнього підприємництва,  які об’єднують 7624 працюючих.

Надходження до місцевого бюджету від діяльності суб᾿єктів малого і середнього підприємництва з початку 2018 року в районі становлять                    169,9 млн. грн., а його частка в надходженнях до місцевого бюджету становить 55,7%.

За даними моніторингу за 2018 рік в районі започаткували діяльність 691 новостворених суб’єктів господарювання (84- юридичних та  607 фізичних осіб-підприємців), що складає 100,9% до  2017 року.

Одночасно припинили господарську діяльність (з наростаючим підсумком з початку року) 548 суб’єкти  господарської діяльності (14 – юридична та  534 фізичних осіб-підприємців), що на 54,1% менше ніж у 2017 році.

Триває робота з удосконалення надання адміністративних послуг.

З метою підвищення якості та прозорості надання адміністративних послуг  рішеннями сесії сільських та селищних рад в районі створено три Центри надання адміністративних послуг при виконкомі Якушинецької, Агрономічної сільських рад та Вороновицької селищної ради.

У 2019 році планується створення ЦНАПу у Лука-Мелешківській ОТГ.

Територіальними громадами визначено та затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через Центри надання адміністративних послуг. Вороновицька ОТГ – 46 адмінпослуг, Якушинецька ОТГ – 70, Агрономічна сільська рада – 37.

До основних адміністративних послуг, які надаються в територіальних громадах можна віднести послуги з реєстрації місця проживання, державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу, земельні відносини, соціальні послуги.

У 2018 році в Центрах надання адміністративних послуг с. Агрономічне та Якушинці розпочалося надання адміністративних послуг – видача ІD – карток та закордонних паспортів.

 За 2018 рік в Центрах надання адміністративних послуг району надано 18392 тис. послуг.

Відповідно до узгодженого рішення між Вінницькою районною державною адміністрацією та виконавчим комітетом Вінницької міської ради про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг від 15.07.2013 року, з 22.07.2013 року населення Вінницького району отримує адміністративні послуги через Центр надання адміністративних послуг м. Вінниці «Прозорий офіс». З 05.05.2014 року  адміністративні послуги надаються через відділення «Замостя» по вул. Замостянська, 7.

Управлінням економіки районної державної адміністрації постійно проводиться моніторинг надання адміністративних послуг населенню Вінницького районну та функціонування Центрів надання адміністративних послуг сільських та селищних рад.

  • За січень-грудень 2018 року жителям району в Центрі надання адміністративних послуг надано представниками відділу з питань державної реєстрації районної державної адміністрації – 4245 адміністративних послуг: державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - 4159 та державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно - 86; управлінням праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації - 39662; управлінням Пенсійного фонду України у Вінницькому районі - 39882 адміністративних послуг.

Станом на 01.01.2019 року Вінницьке приміське об’єднане управління Пенсійного фонду України  Вінницької області заключило договори про співпрацю  з п’ятьма об’єднаними громадами, а саме: Якушинецькою, Вороновицькою, Сокиринецькою, Лука Мелешківською, Гніванською , ЦНАПом с. Агрономічне та агентським пунктом смт. Стрижавка, де надається 10 видів послуг.

  • Із загальної кількості адміністративних послуг по району (109 послуг), середній показник за 1 місяць становить 7119 адмінпослуг, всього надано 85,4 тис. адмінпослуг, що на 26,6 % більше ніж у 2017 році.
  • На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12 лютого 2015 року № 191-VIII, з 01.10.2015 року адміністратор здійснює прийом та видачу документів в Центрі надання адміністративних послуг м. Вінниці.
  • Протягом 2018 року через адміністратора в Центрі надання адміністративних послуг надано 1636 адміністративні послуги, з них 10 – документи дозвільного характеру (Вінницький районний сектор ГУ ДСУ НС у Вінницькій області, управління Держпродспоживслужби у Вінницькому районі), 1198 – відділом містобудування і архітектури райдержадміністрації, 428 – Вінницькою райдержадміністрацією по земельним питанням.
  • В зв’язку з впровадженням Закону України від 26.11.2015 року № 834-VIII «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», з 01.01.2016 року виконавчі органи сільських та селищних рад набули повноваження з державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу.
  • За січень-грудень 2018 року в районний бюджет надійшло за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 83,1 тис. грн., в бюджети Агрономічної сільської ради – 36,4 тис. грн., Стрижавської селищної ради – 56,0 тис. грн.
  • Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень отримали бюджет Стрижавської селищної ради – 288,5 тис.грн., Агрономічної сільської ради – 163,8 тис. грн., Вінницько-Хутірської сільської ради – 11,1 тис. грн. та районний бюджет – 11,0 тис. грн.
  • Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» передано повноваження виконавчим комітетам сільських та селищних рад надання адміністративних послуг в сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб та надання відомостей з Державного земельного кадастру. За січень-грудень 2018 року сільські та селищні бюджети району поповнилися на 297,8 тис. грн. за плату щодо надання інших адміністративних послуг.

Капітальне будівництво

Протягом останніх років відбувається збільшення обсягу освоєння капітальних інвестицій. У 2016 році у фактичних цінах освоєно 614,2 млн.грн., у 2017 році – 721,8 млн.грн.

У січні-грудні 2018 року підприємствами та організаціями за рахунок усіх джерел фінансування освоєно 991,1 млн.грн. капітальних інвестицій, що на 37,3% більше від обсягу капітальних інвестицій за відповідний період 2017 року. Частка Вінницького району у загальнообласному обсязі капітальних інвестицій становила 6,0%, і це – 1 місце серед районів області.

За джерелами фінансування переважають приватні інвестиції (кошти підприємств та організацій, а також населення), меншу частину складають кошти державного та місцевих бюджетів, хоча за останні роки їх частка поступово збільшується.

         У січні-грудні 2018 року підприємствами району виконано будівельних робіт на суму 471,8 млн. грн., що становить 8,5% до загального обсягу по області  (січень-грудень 2017 року – 293,5 млн. грн.).

Житлове будівництво За 2018 рік в районі прийнято в експлуатацію житла загальною площею  47,2 тис.м2, що складає 97,0 % до минулого року (становить 21,1% до загального обсягу по області).

У 2018 році на території Вінницького району здані в експлуатацію:

  1. Два 5-ти поверхових 45-ти квартирних житлові будинки по вул. Одеській в с. Зарванці, замовник ЖБК «Барський»;
  2. 30-ти квартирний 4-х поверховий з мансардним поверхом житловий будинок з прибудовано-вбудованими приміщеннями в смт. Стрижавка по вул. Алеї, замовник житлово-будівельний кооператив «Затишна Фазенда-2»;
  3. 7-ми поверховий 36-ти квартирний житловий будинок з вбудовано-прибудованими приміщеннями по вул. Мічуріна в с. Агрономічне, замовник КО "Обласний фонд сприяння інвестиціям та будівництву".

Прямі іноземні інвестиції

Станом на 31.12.2018 року з початку інвестування в економіку району залучено 7220,1 тис. дол. США прямих іноземних інвестицій, що на                           57,7 тис. дол. США менше (99,2%),  ніж було на 01.01.2018 року.

Обсяг прямих іноземних інвестицій на одиницю населення станом на 31.12.2018 року становить 90,2 дол. США.

Іноземні інвестиції вкладені  в такі галузі економіки: сільське                господарство – 4162,8 тис. дол. США (57,7%), промисловість –                                  1107,7 тис. дол. США (15,3%).

Зовнішньоекономічна діяльність

Зовнішній торговий оборот у січні-грудні 2018 році склав 43,5 млн. дол. США та зменшився, проти 2017 р., на 90,3 млн. дол. або  на 67,5 %.

 Обсяги експорту становили 31,5 млн. дол. США,  імпорту – 12,0 млн. дол. США. В порівнянні до 2017 року  експорт  зменшився  на 75,4%,  імпорт збільшився  на 108,7%.

Коефіцієнт покриття у експортом імпорту складає 2,6, тобто, експортовано у 2,6 раз більше, ніж імпортовано.

Позитивне сальдо зовнішньої торгівлі товарами становило 19,5 млн. грн.

Торгівля та побутове обслуговування

Мережа підприємств роздрібної торгівлі Вінницького району представлена 229 діючими об’єктами торгівлі, які здійснюють реалізацію продовольчих (85), непродовольчих товарів (24) та товарів змішаної групи (120).

У галузі ресторанного господарства району працює 60 об’єкт: 11 – ресторани, 43 – кафе, 6 – барів.

На території району розташовано 13 аптек, 23 газо- та автозаправних станцій.

Вінницькою райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування забезпечується проведення ярмарків на ринках району.

На території району працює 3 ринки, для здійснення торгівельної діяльності підприємцями району, де товаровиробники мають можливість реалізовувати вироблену сільськогосподарську продукцію.

В березні 2018 року організовано Великодній ярмарок в м. Вінниця, участь в якому приймали суб'єкти підприємницької діяльності Вінницького району.

У вересні-жовтні 2018 року  на осінніх ярмарках  свою продукцію представили підприємства переробної промисловості з виробництва м’ясних та ковбасних виробів, молокопродуктів, кондитерських, борошна, круп, яєць, а також фермерські господарства і сільськогосподарські  товаровиробники м’яса, риби, фруктів, овочів, меду та інших продовольчих товарів. Протягом п’яти ярмаркових субот безпосередньо у Вінниці реалізовано продукції на загальну суму біля 1,6 мільйонів гривень, де взяло участь понад 100 суб’єктів господарювання.

Загальний обсяг роздрібного товарообороту  по району  у січні-грудні 2018 року склав 2537,6 млн. грн., у порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшився  на  731,5 млн. грн. або на 40,5%.

Побутові послуги здійснюють близько 69 суб’єктів господарювання району, із них 7 лазень, 17 перукарень, 6 об’єктів з ремонту та пошиття одягу, 3 - з ремонту та пошиття взуття, 1- з ремонту складної побутової техніки,  18 - з ремонту транспортних засобів, 3 – з ремонту та виготовлення металовиробів, 1- з ремонту та виготовленню ювелірних виробів, 2 - з ремонту та виготовлення меблів, 3- з фотопослуг,  8- з ритуальних послуг.

За 2018 рік обсяг послуг, реалізованих споживачам підприємствами сфери послуг району, становив 317,2 млн. грн.  Населенню району було реалізовано послуг на 65,1 млн. грн. Частка послуг, реалізованих населенню – 20,5 %.

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ 

Заробітна плата

Середньооблікова кількість штатних працівників району у IV кварталі 2018 року – 8100 осіб  (по області – 265630 осіб).

Середньомісячна заробітна плата штатних працівників по району у IV кварталі 2018 року - 8374  грн. (по області 8580 грн.). Розмір заробітної плати, порівняно з відповідним періодом минулого року збільшилась на 1782 грн., до середнього рівня по регіону складає 97,6%.

За розміром середньомісячної заробітної плати Вінницький район займає 6 місце серед районів області та 10 місце по регіону.

Заборгованість по заробітній платі

Відповідно переліку суб’єктів господарювання, які підлягають статистичному спостереженню, згідно оперативних даних заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.01.2019 року на складає 64,2 тис.грн. 9 працівникам по Комунальному підприємству «Затишок» Деснянської селищної ради (з грудня 2018 року об’єднання з м. Вінниця). Згідно оперативних даних дана заборгованість станом на 18.01.2019 року погашена в повному обсязі.

Створення робочих місць

З метою забезпечення зростання обсягів та підвищення рівня зайнятості населення управління праці та соціального захисту населення Вінницької райдержадміністрації щомісячно проводиться моніторинг щодо створення нових робочих місць з належними умовами та гідною оплатою праці.

В січні-грудень 2018 року у Вінницькому районі  створено 927 робочих місць.  З них:

- для найманих працівників у юридичних осіб -586 робочих місць;

- для найманих працівників у фізичних осіб-підприємців - 321 робочих місць;

- для фізичних осіб-підприємців – 20 робочих місць.

Соціальні виплати

Протягом  2018  року з державного та місцевого бюджетів профінансовано видатків на суму 379,9 млн. грн. Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2019 року становить 15,4 млн. грн.

З метою покращення надання соціальних послуг, ефективності системи надання громадянам району соціальної підтримки    прийом громадян спеціалістами управління  здійснюється  в  Центрі надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» та Прозорих офісах об’єднаних територіальних громад. Протягом 2018 року   надано  39652   адміністративних послуг.

Станом на 01.01.2019 року на обліку в управлінні перебуває 16316   одержувачів різних видів допомог, компенсацій та субсидій.

За 2018 рік сім’ям  з дітьми виплачено державної допомоги на суму 106906,3   тис. грн.

Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям одержують  378 сімей району, в яких виховуються  904 дітей, у тому числі 106 багатодітних сімей, в яких виховується 494 дітей. Середній розмір допомоги  у багатодітній сім’ї становить 3012,82 грн.

За 2018 рік   1019 особам з  інвалідністю з дитинства та дітям з  інвалідністю   виплачено допомоги на суму 22433,0  тис.грн.

453 осіб отримали компенсацію за надання соціальних послуг особам з інвалідністю І та ІІ групи та особам, яким виповнилося 80 і більше років на загальну  суму 1077,4 тис. грн.

Субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово- комунальних послуг   надано 7717 сім’ям на суму 225,9 млн. грн..

У 2018 році отримали компенсацію за невикористану житлову субсидію надану не електро- та газове опалення 6570 сімей на суму  4073,9  тис. грн.

Субсидію для придбання твердого палива та скрапленого газу виплачено готівкою 982 сім’ям на суму 3,5 млн.грн.

Станом на 01.01.2019 року в управлінні перебуває на обліку 496 внутрішньо  переміщених осіб, з них 232 -  працездатного віку, 117 - дітей, 127 - пенсіонерів, 19 -  осіб з інвалідністю.

Проведена виплата щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів  проведення антитерористичної  операції  для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг 272 сім’ям на загальну суму 1670,5 тис.грн.

Управління здійснює відшкодування за надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання твердого палива та скрапленого газу,  послуг зв’язку, за пільговий проїзд та санаторно-курортне лікування, забезпечення протезно – ортопедичними виробами та інших пільг, передбачених законодавством. 

Створено та підтримується в актуальному стані Єдиний державний автоматизований реєстр пільговиків району, до якого включено 19154 особи, які мають право на пільги.

На сьогоднішній день спеціалістами управління забезпечено сто відсоткове наповнення Централізованого банку даних з проблем осіб з інвалідністю, в частині забезпечення осіб з інвалідністю засобами пересування і реабілітації.

Протягом  2018 року управлінням  видано 1563 направлень на протезно-ортопедичні підприємства  для виготовлення протезно -ортопедичних та технічних засобів реабілітації.

Управлінням здійснюється робота щодо професійної, медичної, соціально-побутової реабілітації  осіб з інвалідністю. Станом на 01.01.2019р. направленно до Вінницького обласного Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів „Промінь” 138 дітей з інвалідністю з дитинства, до Центру професійної реабілітації інвалідів „Поділля” 8 осіб з інвалідністю

Питання забезпечення повного і всебічного захисту прав та інтересів військовослужбовців, учасників антитерористичної операції перебуває на постійному контролі в  органах влади.

Станом на 01.01.2019 р. на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги у районі перебуває 895 учасників АТО та 14 сімей військовослужбовців, які загинули під час виконання обов'язків військової служби у ході проведення антитерористичної операції в східних областях України.Управління щомісячно проводить відшкодування витрат підприємствам – надавачам цих послуг за надані пільги.

За даними сільських та селищних рад на обліку для поліпшення житлових умов перебуває   36 учасників бойових дій учасників АТО.

Управлінням вивчається та формується потреба у соціальній та професійній адаптації учасників АТО району. За 2018 року  пройшли перекваліфікацію 15 осіб,   на зазначені заходи з державного бюджету  використано 89,9 тис. грн.

За рахунок районного бюджету: 

   -  надано одноразової матеріальної  допомоги на лікування важкохворих та поранених військовослужбовців, які приймали участь у АТО на суму 8 тис. грн.,

   - надано щомісячної соціальної грошової допомоги членам сімей загиблих учасників АТО для компенсації за пільговий проїзд 17 особам на суму 41,1 тис.грн.

   -надано одноразової матеріальної допомоги учасникам АТО, які мають трьох і більше дітей віком до 18 років, а також дітей  які навчаються у загальноосвітніх, професійно – технічних та вищих навчальних закладах до закінчення навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років -  18 особам  на суму 92,7 тис.грн;

   -надано щомісячної адресної грошової допомоги особам з інвалідністю внаслідок війни, які отримали інвалідність внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в АТО, забезпеченні її проведення –  18 особам на суму   167,5 тис.грн 

Ринок праці

Чисельність незайнятого населення на обліку в службі зайнятості протягом 12 місяців 2018 року становить 3662 осіб, з них отримували послуги у поточному році 3367 осіб. З числа облікового населення, які здійснювали пошук роботи статус безробітного мали 1679осіб.

Працевлаштовано незайнятих громадян протягом  12 місяців 2018 року – 1037 осіб. З числа незайнятого населення, які працевлаштовані, статус безробітного мали 556 особи.

Проведено 95 семінарів з безробітними із роз’ясненням законодавства та стану ринку праці,в т.ч. значимості оформлення трудових відносин.

Також протягом 12 місяців 2018 року проведено  системну профорієнтаційну роботу, спрямовану на посилення мотивації до праці, проведено профорієнтаційні заходи різного напрямку  з них:

  • 115 семінарів з техніки самостійного пошуку роботи, в яких взяли участь 1757 безробітних;
  • 2 семінари з питань підприємницької діяльності; в яких взяли участь 13 безробітних;
  • 95 семінарів із загальних питань зайнятості населення; в яких взяли участь 1045 безробітних;
  • 3 семінари з орієнтації на службу в Збройних Силах України, в яких взяло участь 53 безробітних.

Проводиться профорієнтаційна  робота з молоддю з метою мотивації до вибору робітничих професій, необхідних у реальному секторі економіки,  індивідуальна робота з питань працевлаштування осіб, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці.

Протягом звітного періоду проведено 13 профорієнтаційних заходів з молоддю з метою орієнтації на вибір професій, актуальних на ринку праці, в тому числі з використанням дистанційних методик  взяло участь 693 осіб,з числа учнівської молоді, що становить 45  відсотків.

Центр зайнятості  активно співпрацює з роботодавцями Вінницького району та м. Вінниці з метою внесення в базу даних про вакансії пропозицій щодо роботи з особливими умовами організації праці та інших форм зайнятості. Протягом звітного періоду роботодавцями подано 15 вакансій для осіб з інвалідністю.

 Працівниками центру зайнятості надаються інформаційні та консультаційні послуги сільському населенню, у тому числі в об’єднаних територіальних громадах, з питань організації підприємницької діяльності. Всього за звітний період послуги надавались у Сокиринецькій ОТГ 57 послуг,  Вороновицька ОТГ -103 послуг, Якушинецька ОТГ -70 послуги та Лука-Мелешківська ОТГ- 109 послуг.

 В районному центрі зайнятості проводиться індивідуальна робота з питань працевлаштування осіб, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці.

Протягом 12 місяців 2018 року проходили профнавчання 242 безробітних, у громадських та тимчасових роботах взяло участь 277 безробітних.

У звітному періоді центром зайнятості виплачена одноразова допомога по безробіттю для розвитку підприємницької діяльності  2 безробітним, з числа учасників АТО.

Пенсійне забезпечення

В районі на обліку перебуває 21300 пенсіонера. Середній розмір пенсійної виплати  на одного  пенсіонера станом на 01.01.2019 року склав 2063,77 грн., що 1,6% більше, ніж  у 2017 році.

За січень-грудень 2018 року власні надходження Пенсійного фонду  склали  5575,6 тис. грн.

Станом на 01.01.2019 року виплачено пенсій на 510,7 млн. грн. Заборгованості з виплати пенсій немає.

Разом з тим, ряд підприємств мають заборгованість перед Пенсійним фондом, загальна сума боргу на 01.01.2018 року склала 41,4 тис. грн. З початку року борг зменшився на 264,2 тис. грн., що складає 86,4%

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

Дороги комунальної власності

У 2018 році на будівництво, капітальний та поточний ремонт доріг передбачено кошти з місцевих бюджетів  в сумі 20,6 млн.грн. та субвенцію з державного бюджету 1,98 млн.грн.

За 2018 рік  використано кошти в загальній сумі 17,8 млн.грн., з яких 16,025  млн.грн. кошти місцевих бюджетів та 1,775 тис.грн. кошти субвенції з державного бюджету. 

Станом на 31 грудня  2018 року поточний ремонт автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевих бюджетів виконали: смт. Стрижавка, с. Агрономічне, с. Бохоники, с. Вінницькі Хутори, с. Гавришівка, с. Гуменне, с. Медвеже Вушко, с. Мізяківські Хутори, с. Писарівка, с. Стадниця, с. Степанівка, с. Широка Гребля, на загальну суму 2,7 млн. грн. А також, за рахунок субвенції з м. Вінниця здійснено поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності  смт. Десна на суму           1 млн. грн., і с. Агрономічне на суму 53,3 тис. грн.

Капітальний ремонт автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевих бюджетів виконали:                        смт. Стрижавка, с.Агрономічне, с.Вінницькі Хутори, с.Дорожне, с.Медвеже Вушко, с.Мізяківські Хутори , на загальну суму 12,58 млн. грн. А також, за рахунок субвенції з м. Вінниця здійснено капітальний ремонт автомобільних доріг комунальної власності с. Вінницькі Хутори 405,4 тис. грн., і с. Стадниця 345,1 тис. грн.

За рахунок субвенції з державного бюджету, що спрямовується в сферу дорожнього господарства, проведено  капітальний ремонт автомобільних доріг комунальної власності смт. Стрижавка по вул.1-ша Польова на суму 407,6  тис.грн. та капітальний ремонт проїжджої частини по вул.Променева ДСТ «Весна» в с.Агрономічне на суму 1287,9 тис.грн.

У 2018 році використана субвенція на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій на капітальний ремонт доріг в селах Медвежо Вушко, Агрономічне, Ільківка, Комарів та селище Десна в сумі 7,9 млн. грн.

Об’єднаними територіальними громадами району освоєно кошти у сумі 24,8 тис.грн. на  капітальні та поточні ремонти доріг, а саме:

Якушинецьке ОТГ - 16 млн.грн, Вороновицьке - 6 млн.грн, Сокиринецьке - 499,2 тис.грн, Лука-Мелешківське - 2,34 млн.грн.

Осінньо-зимовий період 2018 -2019 років. Виконання підготовчих робіт здійснено відповідно затвердженого плану заходів  по підготовці до осінньо-зимового періоду завершено до 01.10.2018 року, 100%  виконані всі заплановані організаційно-технічні заходи.

З 16.10.2018 року розпорядженням голови районної державної адміністрації №647 розпочато опалювальний сезон 2018-2019 років. Опалювальний сезон проходить стабільно, підприємства житлово-комунального господарства працюють в штатному режимі. 

Благоустрій. На території району проведено двомісячник благоустрою та «Всеукраїнський  суботник» в даних акціях прийняли участь 2180 осіб серед яких 1600 учнівська молодь. Ліквідовано 8 стихійних сміттєзвалищ та вивезено близько 350 метрів кубічних  твердих побутових відходів, упорядковано 85 кладовищ, 19 братських могил. Сільськими, селищними радами   висаджено 1200 дерев та 1000 кущів, оновлено  900 м2 квітників.

 Впроваджено роздільне збирання сміття в 15 селах району. Придбано 118 контейнерів для пет-пляшки, паперу та скла, 36 контейнерів  для вологої фракції. Здійснюється реалізація заходів проекту “Зелена школа”                              в  навчальних закладах району.

Стрижавською селищною радою  придбано гідравлічний прес  для пресування відходів та сміттєвоз.

Бохоницькою сільською радою придбано трактор  з причепом для вивезення сміття.

Розвиток централізованого водопостачання.

У 2018 році по будівництву та реконструкції водогонів виконані роботи на загальну суму  8803 тис.грн, з яких 2200 тис.грн. - державний бюджет, 1020 тис.грн - районний бюджет, 1542,7 тис.грн. - кошти сільських та селищних рад  та кошти інших джерел у сумі 4040,3 тис.грн.  по наступним проектам:

  1. Завершено будівництво свердловини та І черги (9 км) будівництва розподільчих мереж господарчо-питного водогону по вул. Незалежності, Коцюбинського, Набережна, Жовтнева, Берегового в с. Малі Крушлинці Вінницького району Вінницької області. Розпочато ІІ чергу, прокладено 14,5 км. на суму 2194,3 млн.грн.,  де 870 тис.грн кошти районного бюджету.
  2. Будівництво водопровідних мереж в с. Жабелівка Вінницького району Вінницької області на суму 1,3 млн.грн. (субвенція з державного бюджету місцевому).
  3. Нове будівництво мереж водопостачання в с. Олександрівка та с.Оленівка Вінницького району на суму 540 тис.грн  ( 150,0 тис. грн. – районний бюджет) .
  4. Нове будівництво мереж водопостачання в с. Великі Крушлинці, Вінницького району (вулиці Б.Хмельницького, Українська,І.Богуна, П.Тичини, Набережна, Мічуріна, Коцюбинського, Першотравнева, М.Грушевського, Г.Сковороди, Шевченка, Я.Мудрого, Молодіжна, І.Франка, Л.Українки) на суму 2,4 млн.грн.
  5. Початок будівництва водозабірних свердловин по вул. Рильського та вул. Лісова в с. Писарівка Вінницького району на суму 843,3 тис. грн.
  6. Будівництво артезіанських свердловин №7 та №8 для водопостачання с. Лука-Мелешківська Вінницького району Вінницького району Вінницької області на суму 1 млн.грн. (кошти державного бюджету по Державній програмі «Питна вода» - 838,5 тис. грн..).
  7. Будівництво водогону с.Тютюнники (вул.Коцюбинського) 445 тис.грн.

Освітлення Для розвитку структури вуличного освітлення у районі в 2018 році у 5-ти населених пунктах району (Агрономічне, Лаврівка, Гавришівка, Некрасово, Пултівці) проведено будівництво та реконструкцію 18 км мереж вуличного освітлення, встановлено 223 світильники вуличного освітлення із застосуванням енергозберігаючого обладнання на суму  2,2 млн. грн.

- с.Агрономічне встановлено 106 енергозберігаючих світло точок              1,1 млн.грн;

-с.Гавришівка встановлено   21 енергозберігаючих світло точок 260тис.грн;

- с.Медвеже-Вушко встановлено 20 енергозберігаючі світло точки           167 тис.грн;

- с.Некрасово встановлено 27 енергозберігаючих світло точки 188 тис.грн;

-  с.Пултівці встановлено 49 енергозберігаючі світло точки 565 тис.грн.

Підвищення енергоефективності та зменшення споживання  енергоресурсів.

З метою підтримки державної програми пільгового кредитування заходів з енергозбереження у житловому секторі, в районні  було прийнято «Програму енергозбереження для населення та ОСББ Вінницької району на 2018-2020 роки», відповідно до якої жителям району передбачено відшкодування  відсоткової ставки у розмірі 3% річних за кредитами, отриманими на виконання енергоефективних заходів у житлових будівлях.  Зазначеною програмою передбачено фінансування у розмірі 200,0 тис. грн. щорічно.

В січні-грудні 2018 року в закладах соціальної сфери проведена робота по впровадженню  енергозберігаючих заходів, на що використано 7418,8 тис.грн., а саме:

  • капітальний ремонт даху будинку культури с.Сосонської на суму 1045,2 тис.грн.
  • реконструкція системи опалення будинку культури Гавришівської сільської ради з улаштуванням опалювального пункту на альтернативних видах палива на суму 800,7 тис.грн.
  • капітальний ремонт приміщення у Переорській СЗШ I-III ст. де було замінено 17 вікон на суму 114,9 тис.грн.
  • заміна вікон 6 штук в Оленівська НВК: ЗОШ I-III ст.. ДНЗ на суму 10,0 тис.грн.
  • капітальний ремонт по заміні 2 вікон Некрасовській ЗОШ І-ІІІ ступенів на суму 34,5тис.грн.
  • капітальний ремонт приміщень Степанівського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ – заміні дверей на суму 591,949 тис. грн.
  • реконструкція покрівлі з влаштуванням скатного даху будівлі Вінницько-Хутірського НВК:ЗОШ І-ІІІст.-ДНЗ на суму 650 тис.грн
  • капітальний ремонт даху Лаврівської СЗШ I—II ст. на загальну вартість понад 800 тис. грн.
  • капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) Гавришівської СЗШ I—III ст. на суму 159,354 тис. грн.;
  • капітальний ремонт даху Малокрушлинецької СЗШ І-ІІІ ст. на суму 701,911 тис. грн.;
  • капітальний ремонт будівлі «Стадницької ЗОШ І-ІІ ступенів» із заміною покрівлі та утеплення фасадів на суму 610,648 тис. грн.;
  • капітальний ремонт даху Агрономічнянської СЗШ І-ІІІ ст., фінансування з районного бюджету складає 1 млн. 900 тис.грн.

Розрахунки за енергоносії

На 01.01.2019 року борг за електроенергію з урахуванням боргів  минулих років становить 16 млн. грн.

Серед основних боржників:

  • Державний бюджет  – 893,8 тис. грн. (5,4% загального боргу);
  • Підприємства житлово-комунального    господарства  – 367,9 тис. грн.  (2,2% загального боргу);
  • Борг населення складає – 13689,1 тис. грн., (або 83,5% до загального боргу по району).
  • Інші – 155,9 тис.грн. (0,9% загального боргу)

За січень-грудень 2018 року оплачено за спожиту електроенергію                      262,9 млн. грн. при нарахованому 262,8 млн. грн., рівень проплати складає  100% (без урахування втрат в електромережах).

Розрахунки за житлово-комунальні послуги

Заборгованість населення  району з оплати житлово-комунальних послуг станом на кінець грудня 2019 року (з урахуванням заборгованості минулих років) складає 64,7 млн. грн.

Основна заборгованості за житлово-комунальні послуги - це заборгованість за газопостачання – 61,9 млн. грн. (95,6% - від усієї заборгованості).

Заборгованість з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій  складає  621,7 тис. грн. та збільшилася з початку року  на 54,6 тис. грн.,  борг за  централізоване водопостачання та водовідведення збільшилася з початку року на 1,2 млн. грн. та складає 1560,9 тис. грн., за вивезення побутових відходів заборгованість населення складає 585,5 тис. грн. (зростання боргу  на 17,7 %).

Моніторинг публічних  закупівель

Відповідно до розпорядження районної державної адміністрації структурні підрозділи райдержадміністрації та підвідомчі заклади впроваджують процедури електронних закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товарів становить від 5,0 тис. грн., на послуги і роботи від 50 тис. грн. та не перевищує тендерних порогів.

За січень-грудень 2018 року структурними підрозділами районної державної адміністрації, закладами, установами та організаціями, які утримуються за рахунок районного бюджету проведено 455 електронних закупівель та укладено відповідні договори. Надпорогових процедур оголошено 60, з них відкриті торги – 41, переговорна процедура - 19. Проведено 170 допорогових процедур, оприлюднено 225 звітів про укладання договорів.

З початку 2018 року загальна економія за завершеними закупівлями бюджетними закладами району, що здійснювались через систему електронних закупівель ProZorro, перевищила 12,9 млн. грн., що  складає 9,2 % від очікуваної вартості закупівлі.  На допорогових закупівлях зекономлено 1,2 млн. грн., на відкритих торгах – 11,7 млн. грн.

Найбільшої економії на закупівлях у ІV кварталі 2018 року на відкритих торгах отримало відділ освіти районної державної адміністрації (4.2 млн. грн.) та Вінницька центральна районна клінічна лікарня  на допорогових закупівлях (350,4 тис. грн.). Бюджетні кошти заощаджено завдяки проведенню торгів на проведення ремонтних робіт в навчальних закладах району та придбання товарів, послуг для  Вінницької ЦРКЛ.

Забезпечення ефективного та цільового використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій

У зв’язку з внесенням змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», залишки коштів субвенції з державного бюджету збережені на рахунках місцевих бюджетів.

Залишок коштів станом на 01.01.2018 року становив 12 млн. 982 тис. грн., з них:

в районному бюджеті – 5 млн. 497 тис. грн..

в сільських та селищних бюджетах – 6 млн. 243 тис. грн., в т.ч.                           ОТГ – 1 млн. 242 тис. грн.

Розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 13.6.2018 року № 423-р, від 07.11.2018 року № 867-р та від 05.12.2018 року № 934-р визначено 15 об’єктів по Вінницькому району, на які виділено субвенцію з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку в сумі  16,1 млн.грн. Головними розпорядниками коштів є територіальні громади району,Вінницька центральна районна клінічна лікарня та відділ освіти районної державної адміністрації.

Зазначеними розпорядженнями виділено 14,1 млн. грн. з державного бюджету, на об’єднані територіальні громади району (Вороновицька ОТГ с. Комарів  (1085,833 тис. грн..), Якушинецька  (11,261 млн. грн..), Лука-Мелешківська ОТГ (302,0 тис. грн..) та Вінницька ОТГ смт. Десна (1461 тис. грн..)).

Сільським на селищним радам направлено лист від 01.10.2018 року                 № 01-13/2034 щодо недопущення повернення до державного бюджету коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій та посилення контролю за ефективним, своєчасним та цільовим використанням коштів субвенції.

Станом на 01.01.2019 року залишок коштів 2017 року з державного бюджету становить 301,3 тис. грн. У 2018 році використано 11,4 млн. грн. субвенції, що складає 97,4% із залишку виділених коштів.

У 2018 році фактично надійшло з державного бюджету субвенції 2018 року в сумі 19,2 млн. грн., використано 11,6 млн. грн. субвенції, що складає 60,2%, залишок невикористаних коштів становить 7,6 млн. грн.

Кошти спрямовані:

  • 10,0 млн. грн. на капітальні ремонти доріг в 5- ти територіальних громадах району (с. Агрономічне, Медвеже-Вушко, Ільківка, Комарів та           смт. Десна);
  • 3,1 млн. грн. на капітальні ремонти покрівель в навчальних закладах ДНЗ ясла-садок «Казка» смт. Стрижавка, Агрономічна СЗШ І-ІІІ ст., Вінницько-Хутірський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ);
  • 5,4 млн. грн. на придбання медичного обладнання та капітальні ремонти закладі охорони здоров’я – Вінницькій центральній клінічній лікарні;
  • 412,738 тис. грн. на проведення вуличного освітлення в с. Медвеже Вушко, Ксаверівка та Лисогора);
  • 21,0 тис. грн.. придбання меблів для Некрасівського будинку культури.

Відповідно до закону України «Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2018 рік" залишки коштів  за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій зберігаються на рахунках загального фонду відповідних місцевих бюджетів для здійснення відповідних витрат у 2019 році з урахуванням їх цільового призначення

Державний фонд регіонального розвитку

В травні цього року Кабінетом Міністрів України (розпорядження КМУ від 23.05.2018 р № 372-р) включено до переліку інвестиційних програм проект регіонального розвитку – «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня у с. Сосонка Вінницького району – реконструкція (коригування ІІ)», який завершено у 2018 році. Затверджено до фінансування кошти ДФРР в розмірі 7,0 млн. грн., районний бюджет  - 900 тис. грн. Використано з державного бюджету 6995,796 тис. грн.., з районного бюджету 899,396 тис. грн..

Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня у с. Сосонка урочисто відкрита 01.09.2018 року.

Другим переліком інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що фінансуватимуться за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку у 2018 році (розпорядження КМУ від 11.07.2018 р                     № 479-р), затверджено проект «Будівлі навчально-виховного закладу “Загальноосвітня школа I—III ступеня — ліцей смт Стрижавка” по вул. 40-річчя Перемоги, 3, в смт Стрижавка Вінницького району – реконструкція».

На реалізацію зазначеного проекту передбачено фінансування з ДФРР в сумі 10,0 млн. грн. З районного бюджету у 2018 році співфінансування складає 1,4 млн. грн. (виділено з районного бюджету – 699,29 тис. грн., Стрижавською селищною радою - 200,0 тис. грн.). Проект планується реалізувати протягом двох років.

За 2018 рік з державного бюджету виконано робіт на суму 9701,562 тис. грн. та з районного бюджету 874,771 тис. грн..

На конкурсний відбір інвестиційних проектів, що можуть реалізовуватися  у 2019 році за рахунок коштів ДФРР подано проекти:

грн.

Подавач

Назва заходу

Загальна сума

Кошти ДФРР

Власні кошти

Сокиринецька ОТГ

Реконструкція спортивної зали в комунальному закладі «Хижинецький ліцей» Хижинецької сільської ради Сокиринецької ОТГ Вінницької області

8762221

7885000

877221

Якушинецька ОТГ

Капітальний ремонт даху та фасадів Якушинецької середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вулиці Богдана Хмельницького, 60 в с. Якушинці Вінницького району Вінницької області

13850200

12400000

1450000

Відділ освіти

Реконструкція  будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей смт.Стрижавка» по вул.. 40-річчя Перемоги, 3 смт.  Стрижавка, Вінницького району

20651954

18600000

2051954

Відділ освіти

Завершення будівництва ЗОШ І-ІІ ступенів в с.Ільківка по вул. Зарічна Вінницького району, Вінницької області. Нове будівництво (коригування)

32590182

29330182

3260000

 

____________________________________________

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.