Пошук по сайту

Архів новин

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
37233127
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
6124
22103
95048
36975102
403651
741627
37233127

Ваш IP: 3.128.198.21
20 квітня 2024 08:55

Аналітична довідка щодо соціально-економічного розвитку Вінницького району за 9 місяців 2018 року

 

Освіта

У Вінницькому районі функціонує 25 закладів загальної середньої освіти.

11 ЗДО та 8 ДНЗ у складі НВК: смт. Десна, с. Медвідка, с. Вінницькі Хутори, с. Побережне, с. Степанівка, с. Оленівка,  с. Мізяківські Хутори, с. Великі Крушлинці. 

Всіма видами харчування у загальноосвітніх навчальних закладах  Вінницького району охоплено 4058  учнів, що становить 82% від загальної кількості учнів  району.

За рахунок коштів районного бюджету забезпечені безкоштовним гарячим харчуванням учні 1-4 класів – 2224 чоловік та 342 учня 5-11 класів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також учнів із малозабезпечених сімей, переселенців та учасників АТО. Середня вартість шкільних обідів на 1 учня складає 11 грн. в день.

У 10-ти навчальних закладах  району організована додаткова буфетна форма харчування, якою охоплено 1069 учнів.

За кошти батьків організовано щоденне одноразове гаряче харчування 1252 учням 5-11 класів, які не входять до пільгових категорій.

У 6 дошкільних відділеннях НВК харчуються 195  дітей, вартість харчування в день складає 40 грн.

На забезпечення оздоровлення та відпочинку дітей у стаціонарних дитячих таборах було придбано 136 путівок за рахунок коштів районного бюджету та субвенції з м. Вінниця. 

За рахунок капітальних  видатків виконано наступні роботи у повному обсязі:

  • капітальний ремонт даху Лаврівської СЗШ I—II ст. на суму 245,725 тис. грн.;
  • капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) Гавришівської СЗШ I—III ст. на суму 159,354 тис. грн.;
  • капітальний ремонт по заміні вікон Некрасовської ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 34,501 тис. грн.;
  • капітальний ремонт приміщення (заміна вікон) Переорської СЗШ I—II ст. на суму 92,700 тис. грн.
  • капітальний ремонт даху Малокрушлинецької СЗШ І-ІІІ ст. на суму 701,911 тис. грн.;
  • капітальний ремонт приміщень Степанівського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ (договір заключено на суму 591,949 тис. грн.), виконано роботи на суму 381,009 тис.грн.;
  • реконструкція приміщення КЗ «Великокрушлинецький НВК: ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ» (договір заключено на суму 3 761,940  тис.грн.), виконано роботи на суму 428,946 тис.грн.;
  • капітальний ремонт даху Агрономічнянської СЗШ І-ІІІ ст. (договір заключено на суму 5 699,999 тис.грн.), передбачено фінансування 1 900 тис.грн.;
  • реконструкція учбового приміщення КЗ «Мізяківсьоко-Хутірський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ» договір заключено на суму 392 645 тис.грн.;
  • реконструкція будівель навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей смт. Стрижавка» вартість робіт складає 28 500,000 тис.грн. виконано роботи на суму 5 469,054 тис.грн.;
  • реконструкція покрівлі з влаштуванням скатного даху будівлі Вінницько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ договір заключено на суму 5 005,615 тис.грн.

             Здійснюється тендерна процедура на завершення будівництва Ільківської ЗОШ І-ІІ ст., вартість робіт складає 33 563,948 тис. грн.

Виготовлено проектно-кошторисну документацію:

  • капітальний ремонт фасаду Лаврівської СЗШ I—II ст. на суму 59,292 тис. грн.;
  • утеплення будівлі Стрижавської ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 48,300 тис. грн.;
  • капітальний ремонт даху Стрижавської ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 49,945 тис. грн.;
  • капітальний ремонт даху та укріплення фундаменту Стадницької ЗОШ І-ІІ ст. на суму 57,910 тис. грн. (договір заключено на суму 3 296,408 тис. грн.);

         -   реконструкцію зовнішних мереж каналізації з влаштуванням малих очисних споруд Некрасовської ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 39,420 тис. грн.;

  • реконструкцію спортивної зали та приміщень Вінницько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ на суму 18,000 тис. грн.

           За рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів соціально-економічного розвитку для навчальних закладів району придбано інтерактивні дошки, мультимедійні проектори та комп’ютери для навчальних закладів Вінницького району на суму 886,000 тис. грн.      

За рахунок освітньої субвенції придбано комп’ютерне обладнання для забезпечення  якісної сучасної  та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»   на суму 289,705 тис. грн.    

За рахунок коштів державного бюджету для Нової української школи придбано парти на суму 475,760 тис.грн. (договір заключено на суму  581,360 тис.грн.) та дидактичний матеріал на суму 475,760 тис. грн.   (договір заключено на суму  498,998 тис.грн.).

За рахунок коштів з державного, районного бюджету та коштів селищних рад  закуплено меблі для навчальних закладів Вінницького району на суму 506,700 тис.грн.

Охорона здоровя

Головним  завданням є забезпечення доступності медичних послуг, профілактика та раннє виявлення захворювань.

Вінницька центральна районна клінічна лікарня.

Вінницька центральна районна клінічна лікарня надає амбулаторну та стаціонарну допомогу населенню Вінницького району (80 217 чол. за даними центрального статистичного управління). Розвинена мережа допоміжних лікувально-діагностичних підрозділів: кабінет функціональної діагностики, УЗД, фізіотерапевтичний кабінет, кабінет ЛФК, клініко-діагностична лабораторія, серологічна лабораторія, рентгенологічний кабінет.

Приміщення поліклініки розраховане на 415 відвідувань в зміну.

Станом на 01.10.2018 року ліжковий фонд складає – 300 стаціонарних ліжок. Забезпеченість стаціонарними ліжками становить 37,4 на 10 тис. населення.

Утримується лікарня за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету та коштів районного бюджету.

Проводиться робота щодо покращення матеріально-технічної бази лікарні.

Проведено поточний ремонт електрощитової та електричної проводки стаціонару, коридору на 1-му поверсі головного корпусу ВЦРКЛ – 48 700 грн.

Ліквідовано прорив водопровідної труби, що постачає воду до поліклінічного та інфекційного відділення та головного корпусу – 41 827 грн.

Проведено поточний ремонт приміщення екстреної медичної допомоги – 31 200 грн., ремонт ганка – 6 900 грн., ремонт кисневого проводу – 49 900 грн., проведено гідравлічне випробовування системи опалення – 4 600 грн.

Розпочато (з 10.09.2018р.) реалізацію проекту  «Реконструкція будівлі головного корпусу Вінницької ЦРКЛ в частині прибудови зовнішнього ліфта для підйому лежачих хворих».

Оплачено аванс підряднику в сумі 539,725 тис.грн. (держ.бюджет).

Виконано поточний ремонт відділення ЕНМД та коридору на суму 172,448 тис.грн. (серпень 2018р.).

Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький районний центр первинної медико-санітарної допомоги»:

До складу районного центру первинної медико-санітарної допомоги увійшли структурні підрозділи:

  • 15 амбулаторій ЗПСМ;
  • 37 ФАПів.

За ІІІ квартали 2018 року видатки ЦПМСД на наркотичні засоби становлять 40973,69 грн.

    Медичним центром було укладено угоду з ПАТ  «ВІННИЦЯГАЗ» на ІV квартал 2018 року на технічне обслуговування внутрішніх газопроводів і газового обладнання у всіх підпорядкованих закладах охорони здоров’я. ДП «Альтернативна теплова енергія» було проведено гідравлічне випробування внутрішньо будинкової системи опалення  адміністративного корпусу Вінницького районного медичного центру ПМСД, та розпочато опалювальний сезон 2018-2019 років.  Проведено торги у системі  ProZoro на вугілля і дрова згідно потреби на опалювальний сезон 2018-2019 років. За результатами торгів було закуплено дров на суму 56160 грн.,  вугілля на суму 63000 грн.

Продовжується капітальний ремонт І поверху адміністративного корпусу Вінницького районного медичного центру ПМСД на який було виділено кошти у сумі 730 564, 81 грн.

Також до кінця 2018 року планується ремонт фельдшерського пункту села Побережне на загальну суму 75 тис.грн. На Стрижавську АЗПСМ планується закупівля лабораторного обладнання на суму 30 тис.грн.

Опалення закладів:

  Із 15 амбулаторій ЗПСМ:        на газу – 9

          на вугіллі – 5

                                                централізовано - 1

Із 37 ФАПів:       на газу – 19

                            на вугіллі, дрова – 10

                            на електроопалені – 8

Культура

Мережа:  76 закладів культури системи Міністерства культури України, в т.ч.:

- 40 клубних установ;

- централізована бібліотечна система, у складі центральної районної бібліотеки та 28 бібліотек-філій;

- 4 початкових спеціалізованих навчальних заклади, в т.ч. 2 дитячі музичні школи та 2 дитячі школи мистецтв;

- 3 музейних заклади.

Рішенням сесії Лука Мелешківської об’єднаної територіальної громади від 8 червня 2018 року № 2  відкрито Прибузький, Цвіжинський та Тютьківський сільські клуби.

У відповідності до рішень 42 сесії 7 скликання районної ради №508 від 26.04.2018 року та 43 сесії 7 скликання районної ради №543 від 29.05.2018 року передано бібліотеку-філію с.Сокиринці у комунальну власність Сокиринецької територіальної громади.

Рішенням 44 сесії 7 скликання районної ради №585 від 18.06.2018 року передано бібліотеки-філії сіл Якушинці, Майдан та Ксаверівка у комунальну власність Якушинецької територіальної громади.

Бюджет: Протягом 9 місяців 2018 року освоєно бюджетних асигнувань на суму  16507,3 млн. грн., що становить 79,6 % від річного плану. Окрім цього, від надання платних послуг населенню, оренди приміщень отримано  382,1 тис. грн.

Заборгованість по енергоносіях і заробітній платі відсутня.

Станом на 01.10.2018 року проведено ремонтні роботи в закладах культури району на загальну суму – 2460,2 тис.грн. в т.ч.:

- капітальний ремонт приміщення Стадницького сільського будинку культури, виконано роботи на суму – 752,9 тис.грн.

- поточний ремонт кімнат гурткової роботи та коридору Стрижавського селищного будинку культури, виконано роботи на суму – 219,9 тис.грн.

-  капітальний ремонт покрівлі Сосонського сільського будинку культури, виконано роботи на суму – 1034,1 тис.грн.

- поточний ремонт мережі теплотраси з заміною трубопровода та поточний ремонт освітлення фасаду Бохоницького сільського будинку культури, виконано роботи на суму – 113,7 тис.грн.

- поточний ремонт першого поверху Вороновицького музею історії авіації та космонавтики, виконано роботи на суму – 122,8 тис.грн.

- комплекс робіт з протипожежної безпеки приміщення Агрономічного сільського будинку культури, виконано роботи на суму – 216,8 тис.грн.

Поряд з цим повідомляємо, що в даний час завершено роботи по улаштуванню опалювальної системи з твердопаливним котлом Гавришівського сільського будинку культури, виконано роботи на суму – 294,8 тис.грн. за рахунок коштів державного бюджету.

Відповідну роботу проведено протягом 9 місяців 2018 року по зміцненню матеріально-технічної бази закладів культури району. Так, за рахунок коштів районного бюджету, бюджетів сільських та селищних рад, платних послуг та інших коштів придбано звукопідсилюючої апаратури, музичних інструментів, сценічних костюмів, меблів, інших технічних засобів та обладнання для закладів культури району на суму 992,2  тис. грн. в тому числі 463,8 тис. грн. – кошти районного бюджету, 386,8 тис.грн. – кошти сільських та селищних рад, 41,9 тис.грн. – платні послуги та 99,7 тис.грн. – спонсорські кошти.

Крім цього протягом 9 місяців  2018 року проведено закупівлю товарів через систему електронних закупівель «Прозоро» на загальну суму 143,1 тис. грн., економія бюджетних коштів склала 8,4 тис. грн.

Протягом  9 місяців  2018 року придбано нової книжкової продукції для бібліотек-філій централізованої бібліотечної системи на загальну суму – 73,6  тис. грн.

Бюджетна політика

Доходи

До загального фонду місцевих бюджетів району (без бюджетів ОТГ) за  9 місяців 2018 року надійшло  власних  доходів в сумі  119,1млн.грн, що становить  110,0% до  планового розпису 9-ти місяців (108,3млн грн.) та 81,8% до річного плану  (заплановано 145,6млн.грн), понад план надійшло 10,8млн.грн. Перевиконання планових показників відбулось за рахунок понадпланових надходжень по податку на доходи фізичних осіб –  4,2млн.грн, платі за землю в сумі 2,9млн.грн, акцизному податку в сумі 1,6млн.грн. та єдиному податку в сумі 0,7млн.грн.  Порівняно з відповідним періодом 2017 року надходження збільшились на 27,1млн.грн, в тому числі по податку на доходи фізичних осіб на  13,1млн.грн, єдиному податку на 4,6млн.грн, платі за землю на 4,0млн.грн, акцизному податку на 3,7млн.грн.

Планові показники за 9 місяців 2018 року виконали 24 із 25 місцевих бюджетів району. Невиконання відбулося тільки по Стадницькій с/р на 2572грн, або на 0,2%.

Найвищий рівень виконання до планових показників помісячного розпису мають Побережненська сільська рада – 147,7%, Широкогребельська сільська рада – 137,3%, Гуменська сільська рада – 134,8%.

Стрижавська селищна рада  та Гуменська, Побережненська і Широкогребельська сільські ради виконали річні планові показники по доходах.

Разом з тим, найнижчий відсоток виконання до річних показників мають сільські ради: Стадницька – 57,3%, Бохоницька – 61,1%, Лаврівська – 73,2% Жабелівська  – 74,9% та Деснянська селищна рада  – 71,4%. 

Крім власних доходів до бюджету району надійшла базова дотація з державного бюджету в сумі 13,1млн.грн та додаткова дотація з обласного і  бюджетів ОТГ в сумі 16,4млн.грн, що становить 100,0% до плану на 9 місяців та субвенції з державного, обласного і місцевих бюджетів  в сумі 428,0млн.грн, що становить 98,3% планових показників.

По спеціальному фонду за  9 місяців 2018 року надійшло 17,3млн.грн, з яких 14,4млн.грн – це власні надходження бюджетних установ, 0,8 млн. грн. – екологічний податок,  0,5млн.грн – надходження коштів від продажу землі, 1,0млн.грн – надходження до цільових фондів. Також до спеціального фонду надійшло 17,1млн.грн.  іншої субвенції з місцевих бюджетів та 1,5млн.грн субвенції на дороги.

Видатки

Протягом 9 місяців 2018 року по зведеному бюджету району проведено видатків загального фонду в сумі 530,6млн.грн (з урахуванням міжбюджетних трансфертів), що становить 77,4% планових призначень до уточненого плану на рік  (план – 686,0млн.грн)

Кошти місцевих бюджетів в першу чергу спрямовувались на фінансування соціально-культурної сфери. Так, на зазначені цілі використано  465,3млн.грн, або 87,7% всіх видатків загального фонду, в тому числі на:

  • освіту – 133,7млн.грн;
  • охорону здоров’я – 58,1млн.грн;
  • соціальний захист населення та соціальне забезпечення – 260,6млн.грн;
  • культуру і мистецтво – 10,7млн.грн;
  • фізичну культуру і спорт – 2,1млн.грн.

Із загальної суми видатків загального фонду на захищенні статті використано 473,5млн.грн, або 89,2%, в тому числі: на оплату праці працівників бюджетних установ з нарахуваннями – 193,1млн.грн, трансферти населенню – 257,7млн.грн, медикаменти ­­– 1,8млн.грн, продукти харчування – 5,2млн.грн, оплату енергоносіїв – 15,7млн.грн.

По  спеціальному фонду за 9 місяців 2018 року проведено видатки в сумі 71,6млн.грн (з урахуванням міжбюджетних трансфертів), що становить 68,1% до уточненого плану на рік (105,1млн.грн), зокрема на:

  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування –    5,2млн.грн;
  • капітальне будівництво – 19,2млн.грн;
  • капітальний ремонт – 20,1млн.грн;
  • реконструкцію – 4,0млн.грн;

Агропромисловий комплекс

Рослинництво

Загальна площа сільськогосподарських угідь – 66,6 тис. га, з них ріллі –56,5 тис. га. З усієї ріллі надано у власність та користування – 54,2 тис. га.

Сільськогосподарську діяльність на території району здійснюють                  140 агроформувань, в т.ч. приватних підприємств – 10, господарських товариств – 33, фермерських господарств - 93, інших суб’єктів  господарювання – 4.

Основною спеціалізацією сільськогосподарських підприємств всіх форм власності в рослинництві є вирощування зернових культур (пшениця, ячмінь, кукурудза, ) і технічних культур (цукрові буряки, соняшник, соя, озимий ріпак), в тваринництві – виробництво м’яса і молока, яєць.

Під урожай 2018 року посіяно 3012га озимого ріпаку, 7105 га озимої пшениці і третікале, 25га озимого жита  та 153га озимого ячменю, 278га ярої пшениці та 777га ярого ячменю. Завершено збирання ранньої групи зернових та ріпаку.Урожайність озимої пшениці склала 51ц/га, оимого ячменю 45ц/га, ярого ячменю 47ц/га, ріпаку 29ц/га.

Завершується збирання соняшнику та сої. Урожайність соняшнику складає 31.8ц/га, сої  27ц/га.

Під урожай 2019 року посіяно 2200га озимого ріпаку, 6700га озимої пшениці, 200га озимого ячменю.

 Вся посівна площа  по сільгосппідприємствах склала 31.8 тис.га.

Для зимівлі худоби у зимово-стійловий період 2018-2019 років заготовлено 1170 тонн сіна, або на корову по 1.6 тонн та 4320 тонн сінажу, на корову 5.9 тонн, силосу 10312 тонн, на корову по 12 тонн

Тваринництво

Станом на 01.10.2018 року в сільгосппідприємствах району утримується 1608 гол. великої рогатої худоби), в тому числі корів молочного напрямку – 724 гол. Свиней 8041 гол. В районі вдалось зберегти поголів’я ВРХ, в тому числі корів молочного стада. За січень-вересень поточного року надоєно від корови по  4220 кг молока, що на 1,4% менше відповідного періоду минулого року. Середньодобовий привіс ВРХ склав 504 грам,більше минулого року на 6 грами, свиней 396 грам або  на  6 грами більше минулого року.

Інвестиційні проекти

З метою поліпшення інвестиційного клімату, активізації інвестиційних процесів для залучення вітчизняних та іноземних інвестиційних ресурсів, для сталого економічного зростання та підвищення якості життя населення розміщено на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації база даних майна, земельних ділянок, придатних для вітчизняних та іноземних інвестицій.

В березні 2018 року введено в експлуатацію ПП "ПУЛТАГРО-РИТМ" побудований зерносклад та зерносушку в с. Пултівці, потожністю 100 тонн на добу.

У 2018 році товариством «ЮНИКА ПРОДЖЕТ 2017» планується розміщення нової мобільної асфальтозмішувальної установки ECO (ЕКО) 4000 фірми Bennigghoven (Беніггхофен) в селі Комарів. Заплановано створення 40 нових робочих місць. Прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації щодо надання дозволу на розроблення детального плану територій, відповідно до якого планується розроблятися проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

З метою виробництва, передачі, розподілення та реалізації електроенергії товариством «БЕСТЕНЕРГО» планується  будівництво сонячної електростанції в селі Сосонка. Розпорядженням голови районної державної адміністрації затверджено детальний план території та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, призначення якої змінюється з ведення особистого селянського господарства на призначення – для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій.

Мале підприємництво

Відповідно до даних Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, станом на 01.10.2018 року в районі 4207 діючих суб’єктів  малого і середнього підприємництва,  які об’єднують 5898 працюючих.

Надходження до місцевого бюджету від діяльності суб᾿єктів малого і середнього підприємництва з початку 2018 року в районі становлять                    118,9 млн. грн., а його частка в надходженнях до місцевого бюджету становить 54,6%.

За даними моніторингу за 9 місяців 2018 року в районі започаткували діяльність 504 новостворених суб’єктів господарювання (67- юридичних та  437 фізичних осіб-підприємців).

Одночасно припинили господарську діяльність (з наростаючим підсумком з початку року) 343 суб’єкти  господарської діяльності (10 – юридична та  333 фізичних осіб-підприємців).

Триває робота з удосконалення надання адміністративних послуг.

З метою підвищення якості та прозорості надання адміністративних послуг  рішеннями сесії сільських та селищних рад в районі створено три Центри надання адміністративних послуг при виконкомі Якушинецької, Агрономічної сільських рад та Вороновицької селищної ради.

  Відповідно до узгодженого рішення між Вінницькою районною державною адміністрацією та виконавчим комітетом Вінницької міської ради про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг від 15.07.2013 року, з 22.07.2013 року населення Вінницького району отримує адміністративні послуги через Центр надання адміністративних послуг м. Вінниці «Прозорий офіс». З 05.05.2014 року  адміністративні послуги надаються через відділення «Замостя» по вул. Замостянська, 7.

Управлінням економіки районної державної адміністрації постійно проводиться моніторинг надання адміністративних послуг населенню Вінницького районну та функціонування Центрів надання адміністративних послуг сільських та селищних рад.

  • За січень-вересень 2018 року жителям району в Центрі надання адміністративних послуг надано представниками відділу з питань державної реєстрації районної державної адміністрації – 3414 адміністративних послуг: державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - 3014 та державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно - 40; управлінням праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації - 27951; управлінням Пенсійного фонду України у Вінницькому районі - 21638 адміністративних послуг.

Станом на 01.10.2018 року Вінницьке приміське об’єднане управління Пенсійного фонду України  Вінницької області заключило договори про співпрацю  з п’ятьма об’єднаними громадами, а саме: Якушинецькою, Вороновицькою, Сокиринецькою, Лука Мелешківською, Гніванською , ЦНАПом с. Агрономічне та агентським пунктом смт. Стрижавка, де надається 10 видів послуг.

  • Із загальної кількості адміністративних послуг по району (110 послуг), середній показник за 1 місяць становить 5993 адмінпослуги, всього надано 53,9 тис. адмінпослуг.
  • На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12 лютого 2015 року № 191-VIII, з 01.10.2015 року адміністратор здійснює прийом та видачу документів в Центрі надання адміністративних послуг м. Вінниці.
  • Протягом 9 місяців 2018 року через адміністратора в Центрі надання адміністративних послуг надано 1291 адміністративні послуги, з них 6 – документи дозвільного характеру (Вінницький районний сектор ГУ ДСУ НС у Вінницькій області, управління Держпродспоживслужби у Вінницькому районі), 975 – відділом містобудування і архітектури райдержадміністрації, 310 – Вінницькою райдержадміністрацією по земельним питанням.
  • В зв’язку з впровадженням Закону України від 26.11.2015 року № 834-VIII «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», з 01.01.2016 року виконавчі органи сільських та селищних рад набули повноваження з державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу.
  • За січень-вересень 2018 року в районний бюджет надійшло за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 58,9 тис. грн., в бюджети Агрономічної сільської ради – 18,8 тис. грн., Стрижавської селищної ради – 35,0 тис. грн.
  • Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень отримали бюджет Стрижавської селищної ради – 193,8 тис.грн., Агрономічної сільської ради – 120,8 тис. грн., Вінницько-Хутірської сільської ради – 11,1 тис. грн. та районний бюджет – 11,0 тис. грн.
  • Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» передано повноваження виконавчим комітетам сільських та селищних рад надання адміністративних послуг в сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб та надання відомостей з Державного земельного кадастру. За січень-вересень 2018 року сільські та селищні бюджети району поповнилися на 134,3 тис. грн. за плату щодо надання інших адміністративних послуг.

Промисловість

У  районі 29 промислових підприємств основного кола, найбільші з них: ТОВ «Птахофабрика Поділля», ПП «Михалич і Ко», ТОВ «Ковінько Ковбаси», ТОВ «Торговий дім ТВМ».

Виручка від реалізації продукції за січень-вересень 2018 року склала 1,6 млрд.грн., що на 227,3 млн. грн..  більше  за аналогічний період минулого року (становить 2,8 % до загального обсягу по області). 

Обсяг реалізованої промислової продукції на одну особу за січень-вересень 2018 року склав 19,5 тис.грн.

Соціальна політика

В ІІ кварталі 2018 року в економіці району було зайнято 8669 осіб штатних працівників.

Середньомісячна заробітна плата штатних працівників становить                    7615 грн. (по області – 7710 грн.). Розмір заробітної плати, порівняно з відповідним періодом минулого року збільшилась на 1,6 тис. грн., або на 27,1%.

Заборгованість по заробітній платі

Відповідно переліку суб’єктів господарювання, які підлягають статистичному спостереженню, згідно оперативних даних заборгованість із виплати заробітної плати станом на 01.10.2018 року відсутня.

Створення робочих місць

З метою забезпечення зростання обсягів та підвищення рівня зайнятості населення управління праці та соціального захисту населення Вінницької райдержадміністрації щомісячно проводиться моніторинг щодо створення нових робочих місць з належними умовами та гідною оплатою праці.

В січні-вересні 2018 року у Вінницькому районі  створено 669 робочих місць.  З них:

- для найманих працівників у юридичних осіб  -  477 робочих місць;

- для найманих працівників у фізичних осіб-підприємців -  192 робочих місць.

Соціальні виплати

Протягом 9 місяців 2018  року з державного та місцевого бюджетів профінансовано видатків на суму 264.9 млн. грн. Кредиторська заборгованість станом на 01.10.2018 року становить 62.9 млн. грн.

З метою покращення надання соціальних послуг, ефективності системи надання громадянам району соціальної підтримки    прийом громадян спеціалістами управління  здійснюється  в  Центрі надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» та Прозорих офісах об’єднаних територіальних громад. Протягом 9 місяців 2018 року   надано 27950  адміністративних послуг.

Станом на 01.10.2018 року на обліку в управлінні перебуває 10335 одержувачів різних видів допомог, компенсацій та субсидій.

За 9 місяців 2018 року сім’ям  з дітьми виплачено державної допомоги на суму 43403.5 тис. грн.

Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям одержують  395 сімей району, в яких виховуються  920 дітей, у тому числі 123 багатодітних сімей, в яких виховується 511 дітей.

За 9 місяців 2018 року   1025  особам з  інвалідністю з дитинства та дітям з  інвалідністю   виплачено допомоги на суму  16690.3 тис.грн.

456 осіб отримали компенсацію за надання соціальних послуг особам з інвалідністю І та ІІ групи та особам, яким виповнилося 80 і більше років на загальну  суму 796.8 тис. грн.

Субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово- комунальних послуг   надано 7480 сім’ям на суму 152 млн. грн..

У 2018 році отримали компенсацію за невикористану житлову субсидію надану не електро- та газове опалення 6455 сімей на суму 3989.8 тис. грн.

Субсидію для придбання твердого палива та скрапленого газу виплачено готівкою 938 сім’ям на суму 3,1 млн.грн.

Станом на 01.10.2018 року в управлінні перебуває на обліку 482 внутрішньо  переміщених осіб, з них 224 -  працездатного віку, 107 - дітей, 128 - пенсіонерів, 17 -  осіб з інвалідністю.

Проведена виплата щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів  проведення антитерористичної  операції  для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг 134 сім’ям на загальну суму 1230,8 тис.грн.

Управління здійснює відшкодування за надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання твердого палива та скрапленого газу,  послуг зв’язку, за пільговий проїзд та санаторно-курортне лікування, забезпечення протезно – ортопедичними виробами та інших пільг, передбачених законодавством. 

Створено та підтримується в актуальному стані Єдиний державний автоматизований реєстр пільговиків району, до якого включено 19173 особи, які мають право на пільги.

На сьогоднішній день спеціалістами управління забезпечено сто відсоткове наповнення Централізованого банку даних з проблем осіб з інвалідністю, в частині забезпечення осіб з інвалідністю засобами пересування і реабілітації.

Протягом 9місяців 2018 року управлінням  видано 2143 направлень на протезно-ортопедичні підприємства  для виготовлення протезно -ортопедичних та технічних засобів реабілітації.

Управлінням здійснюється робота щодо професійної, медичної, соціально-побутової реабілітації  осіб з інвалідністю. Станом на 01.11.2018р. направленно до Вінницького обласного Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів „Промінь” 105 дітей з інвалідністю з дитинства, до Центру професійної реабілітації інвалідів „Поділля” 5 осіб з інвалідністю

Питання забезпечення повного і всебічного захисту прав та інтересів військовослужбовців, учасників антитерористичної операції перебуває на постійному контролі в  органах влади.

Станом на 01.10.2018 р. на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги у районі перебуває 842 учасників АТО та 13 сімей військовослужбовців, які загинули під час виконання обов'язків військової служби у ході проведення антитерористичної операції в східних областях України.Управління щомісячно проводить відшкодування витрат підприємствам – надавачам цих послуг за надані пільги.

За даними сільських та селищних рад на обліку для поліпшення житлових умов перебуває   36 учасників бойових дій учасників АТО.

Управлінням вивчається та формується потреба у соціальній та професійній адаптації учасників АТО району. За 9 місяців 2018 року  пройшли перекваліфікацію 3 особи,   на зазначені заходи з державного бюджету  використано 10,8 тис. грн.

За рахунок районного бюджету: 

 -  надано одноразової матеріальної  допомоги на лікування важкохворих та поранених військовослужбовців, які приймали участь у АТО на суму 8 тис. грн.,

 - надано щомісячної соціальної грошової допомоги членам сімей загиблих учасників АТО для компенсації за пільговий проїзд 17 особам на суму 35,8 тис.грн.

 -надано одноразової матеріальної допомоги учасникам АТО, які мають трьох і більше дітей віком до 18 років, а також дітей  які навчаються у загальноосвітніх, професійно – технічних та вищих навчальних закладах до закінчення навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років -  15 особам  на суму 77,1 тис.грн;

  -надано щомісячної адресної грошової допомоги особам з інвалідністю внаслідок війни, які отримали інвалідність внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в АТО, забезпеченні її проведення –  16 особам на суму   103,7 тис.грн 

Ринок праці

Чисельність незайнятого населення на обліку в службі зайнятості протягом 9 місяців 2018 року становить 3190 осіб. З числа облікового населення, які здійснювали пошук роботи статус безробітного мали 1265 осіб.

Працевлаштовано незайнятих громадян протягом  9 місяців 2018 року – 853 осіб. З числа незайнятого населення, які працевлаштовані, статус безробітного мали 524 особи.

Проведено 70 семінарів з безробітними із роз’ясненням законодавства та стану ринку праці,в т.ч. значимості оформлення трудових відносин.

Також протягом 9 місяців 2018 року проведено  системну профорієнтаційну роботу, спрямовану на посилення мотивації до праці, проведено профорієнтаційні заходи різного напрямку  з них:

  • 88 семінарів з техніки самостійного пошуку роботи, в яких взяли участь 1224 безробітних;
  • 2 семінари з питань підприємницької діяльності; в яких взяли участь 13 безробітних;
  • 70 семінари із загальних питань зайнятості населення; в яких взяли участь 694 безробітних;
  • 2 семінари з орієнтації на службу в Збройних Силах України, в яких взяло участь 53 безробітних.

Проводиться профорієнтаційна  робота з молоддю з метою мотивації до вибору робітничих професій, необхідних у реальному секторі економіки,  індивідуальна робота з питань працевлаштування осіб, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці.

Протягом звітного періоду проведено 6 профорієнтаційних заходів з молоддю з метою орієнтації на вибір професій, актуальних на ринку праці, в тому числі з використанням дистанційних методик  взяло участь 293 осіб,з числа учнівської молоді, що становить 42  відсотки.

Центр зайнятості  активно співпрацює з роботодавцями Вінницького району та м. Вінниці з метою внесення в базу даних про вакансії пропозицій щодо роботи з особливими умовами організації праці та інших форм зайнятості. Протягом звітного періоду роботодавцями подано 15 вакансій для осіб з інвалідністю.

 Працівниками центру зайнятості надаються інформаційні та консультаційні послуги сільському населенню, у тому числі в об’єднаних територіальних громадах, з питань організації підприємницької діяльності. Всього за звітний період послуги надавались у Сокиринецькій ОТГ 51 послуга , Вороновицька ОТГ -87 послуг, Якушинецька ОТГ -33 послуги та Лука-Мелешківська ОТГ- 33 послуг.

 В районному центрі зайнятості проводиться індивідуальна робота з питань працевлаштування осіб, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці.

Протягом 9 місяців 2018 року проходили профнавчання 233 безробітних, у громадських та тимчасових роботах взяло участь 205 безробітних.

У звітному періоді центром зайнятості виплачена одноразова допомога по безробіттю для розвитку підприємницької діяльності  2 безробітним, з числа учасників АТО.

Пенсійне забезпечення

В районі на обліку перебуває 21323 пенсіонерів. Середній розмір пенсійної виплати  на одного  пенсіонера станом на 01.10.2018 року склав 2044,66 грн., що 21,5% більше, ніж  у 2017 році.

За січень-вересень 2018 року власні надходження Пенсійного фонду  склали  4173,3 тис. грн.

Станом на 01.10.2018 року виплачено пенсій на 378,5 млн. грн. Заборгованості з виплати пенсій немає.

Разом з тим, ряд підприємств мають значну заборгованість перед Пенсійним фондом, загальна сума боргу на 01.10.2018 року склала                             131,6 тис. грн. З початку року борг зменшився на 174,0 тис. грн., що складає 56,9%.

Капітальне будівництво

         У січні-вересні 2018 року підприємствами району виконано будівельних робіт на суму 297,2 млн. грн., ., що становить 10,8% до загального обсягу по області   (січень-вересень 2017 року – 169,0 млн. грн.).

За січень-вересень 2018 року в районі прийнято в експлуатацію житла загальною площею  41,1 тис.м2, що складає 59,3 % до минулого року (становить 16,5% до загального обсягу по області).

Прямі іноземні інвестиції

Станом на 01.10.2018 року з початку інвестування в економіку району залучено 7159,8 тис. дол. США прямих іноземних інвестицій, що на                           118 тис. дол. США менше (98,4%),  ніж було на 01.01.2018 року.

Обсяг прямих іноземних інвестицій на одиницю населення станом на 01.10.2018 року становить 89,5 дол. США.

Іноземні інвестиції вкладені  в такі галузі економіки: сільське                господарство – 4182,0 тис. дол. США (58,4%), промисловість –                                  1065,4 тис. дол. США (14,9%).

Торгівля та побутове обслуговування

Мережа підприємств роздрібної торгівлі Вінницького району представлена 234 діючими об’єктами торгівлі, які здійснюють реалізацію продовольчих (95), непродовольчих товарів (24) та товарів змішаної групи (115).

У галузі ресторанного господарства району працює 61 об’єкт: 11 – ресторани, 43 – кафе, 6 – барів та 1 – їдальня.

На території району розташовано 13 аптек, 23 газо- та автозаправних станцій.

Вінницькою райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування забезпечується проведення ярмарків на ринках району.

На території району працює 3 ринки, для здійснення торгівельної діяльності підприємцями району, де товаровиробники мають можливість реалізовувати вироблену сільськогосподарську продукцію.

В березні 2018 року організовано Великодній ярмарок в м. Вінниця, участь в якому приймали суб'єкти підприємницької діяльності Вінницького району.

У вересні-жовтні 2018 року  на осінніх ярмарках  свою продукцію представили підприємства переробної промисловості з виробництва м’ясних та ковбасних виробів, молокопродуктів, кондитерських, борошна, круп, яєць, а також фермерські господарства і сільськогосподарські  товаровиробники м’яса, риби, фруктів, овочів, меду та інших продовольчих товарів. Протягом п’яти ярмаркових субот безпосередньо у Вінниці реалізовано продукції на загальну суму біля 1,6 мільйонів гривень, де взяло участь понад 100 суб’єктів господарювання.

Загальний обсяг роздрібного товарообороту  по району  у січні-вересні 2018 року склав 1664,4 млн. грн., у порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшився  на  403,5 млн. грн. або на 32%.

Побутові послуги здійснюють близько 69 суб’єктів господарювання району, із них 7 лазень, 17 перукарень, 6 об’єктів з ремонту та пошиття одягу, 3 - з ремонту та пошиття взуття, 1- з ремонту складної побутової техніки,  18 - з ремонту транспортних засобів, 3 – з ремонту та виготовлення металовиробів, 1- з ремонту та виготовленню ювелірних виробів, 2 - з ремонту та виготовлення меблів, 3- з фотопослуг,  8- з ритуальних послуг.

За 9 місяців 2018 року обсяг послуг, реалізованих споживачам підприємствами сфери послуг району, становив 231,0 млн. грн.  Населенню району було реалізовано послуг на 49,4 млн. грн. Частка послуг, реалізованих населенню – 21,4 %.

ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА  ДІЯЛЬНІСТЬ

Зовнішній торговий оборот у січні-вересні 2018 році склав 30,0 млн. дол. США та зменшився, проти 2017 р., на 71 млн. дол. або  на 70,3 %.

 Обсяги експорту становили 21,3 млн. дол. США,  імпорту – 8,7 млн. дол. США. В порівнянні до 2017 року  експорт  зменшився  на 81,8%,  імпорт збільшився  на 91,2%.

Коефіцієнт покриття у експортом імпорту складає 2,4, тобто, експортовано у 2,4 раз більше, ніж імпортовано.

Позитивне сальдо зовнішньої торгівлі товарами становило 12,5 млн. грн.

Розрахунки за енергоносії

На 01.10.2018 року борг за електроенергію з урахуванням боргів  минулих років становить 11 млн. грн.

Серед основних боржників:

  • Державний бюджет  – 221,7 тис. грн. (1,9% загального боргу);
  • Районний бюджет- 404,8 тис. грн. (3,5% загального боргу);
  • Промислові підприємства – 338,4 тис. грн. (2,9 % до загального боргу);
  • Підприємства житлово-комунального    господарства  – 261,1 тис. грн.  (2,3% загального боргу);
  • Борг населення складає – 9374,8 тис. грн., (або 81,2% до загального боргу по району).
  • Інші – 135,5 тис.грн. (1,1% загального боргу)

За січень-вересень 2018 року оплачено за спожиту електроенергію                      192,9 млн грн. при нарахованому 186,3 млн грн., рівень проплати складає  103,5% (без урахування втрат в електромережах).

Розрахунки за житлово-комунальні послуги

Заборгованість населення  району з оплати житлово-комунальних послуг станом на кінець вересня 2018 року (з урахуванням заборгованості минулих років) складає 15,6 млн. грн.

Основна заборгованості за житлово-комунальні послуги - це заборгованість за газопостачання – 12,4 млн. грн. (80,1% - від усієї заборгованості).

Заборгованість з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій  складає  838,1 тис. грн. та збільшилася з початку року  на 271 тис. грн.,  борг за  централізоване водопостачання та водовідведення збільшилася з початку року на 1,2 млн. грн. та складає 1617,2 млн. грн., за вивезення побутових відходів заборгованість населення складає 616,0 тис. грн. (зростання боргу  на 23,8 %).

Дороги комунальної власності

У 2018 році на будівництво, капітальний та поточний ремонт доріг передбачено кошти з місцевих бюджетів  в сумі 20,6 млн.грн. та субвенцію з державного бюджету 1,98 млн.грн.

За 9 місяців 2018 року використано кошти в загальній сумі 13,4 млн.грн. з яких 12,5 млн.грн. кошти місцевих бюджетів та 939 тис.грн. кошти субвенції з державного бюджету. 

Станом на 1 жовтня 2018 року поточний ремонт автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевих бюджетів виконали: смт. Десна, смт. Стрижавка, с. Агрономічне, с. Бохоники, с. Вінницькі Хутори, с. Гавришівка, с. Гуменне, с. Медвеже Вушко, с. Мізяківські Хутори, с. Писарівка, с. Стадниця, с. Степанівка, с. Широка Гребля, на загальну суму 2,7 млн. грн. А також, за рахунок субвенції з м. Вінниця здійснено поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності  смт. Десна на суму           1 млн. грн., і с. Агрономічне на суму 53,3 тис. грн.

Капітальний ремонт автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевих бюджетів виконали: смт. Десна, смт. Стрижавка,      с.Агрономічне, с.Вінницькі Хутори, с.Дорожне, с.Медвеже Вушко,               с.Мізяківські Хутори , на загальну суму 9,8 млн. грн. А також, за рахунок субвенції з м. Вінниця здійснено капітальний ремонт автомобільних доріг комунальної власності  с. Вінницькі Хутори 405,4 тис. грн., і с. Стадниця 345,1 тис. грн. За рахунок субвенції з державного бюджету розпочаті  капітальний ремонт автомобільних доріг комунальної власності смт. Стрижавка по вул.1-ша Польова на суму 407,6 тис.грн та капітальний ремонт проїжджої частини по вул.Променева ДСТ «Весна» в с.Агрономічне на суму 532 тис.грн.

Моніторинг публічних  закупівель

Відповідно до розпорядження районної державної адміністрації структурні підрозділи райдержадміністрації та підвідомчі заклади впроваджують процедури електронних закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товарів становить від 5,0 тис. грн., на послуги і роботи від 50 тис. грн. та не перевищує тендерних порогів.

За січень-вересень 2018 року структурними підрозділами районної державної адміністрації, закладами, установами та організаціями, які утримуються за рахунок районного бюджету проведено 273 електронна закупівля та укладено відповідні договори. Надпорогових процедур оголошено 43, з них відкриті торги – 33, переговорна процедура - 10. Проведено 110 допорогових процедур, оприлюднено 120 звітів про укладання договорів.

З початку 2018 року загальна економія за завершеними закупівлями бюджетними закладами району, що здійснювались через систему електронних закупівель ProZorro, перевищила 8,2 млн. грн., що  складає 10,8% від очікуваної вартості закупівлі.  На допорогових закупівлях зекономлено 740,7 тис. грн., на відкритих торгах – 7,5 млн. грн.

Найбільшої економії на закупівлях у ІІІ кварталі 2018 року на відкритих торгах отримало відділ освіти районної державної адміністрації (5,0 млн. грн.) та Вінницька центральна районна клінічна лікарня (115,1 тис. грн.). Бюджетні кошти заощаджено завдяки проведенню торгів на проведення ремонтних робіт в навчальних закладах району та прибудову зовнішнього ліфта для підйому лежачих хворих в Вінницькій ЦРКЛ.

Забезпечення ефективного та цільового використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій

У зв’язку з внесенням змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», залишки коштів субвенції з державного бюджету збережені на рахунках місцевих бюджетів.

Залишок коштів станом на 01.01.2018 року становив 12 млн. 982 тис. грн., з них:

в районному бюджеті – 5 млн. 497 тис. грн..

в сільських та селищних бюджетах – 6 млн. 243 тис. грн., в т.ч.                           ОТГ – 1 млн. 242 тис. грн.

Розпорядженням  Кабінету Міністрів України від 13.6.2018 року № 423-р визначено 7 об’єктів по Вінницькому району, на які виділено субвенцію з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку в сумі  10,58 млн.грн. Головними розпорядниками коштів є територіальні громади району та Вінницька центральна районна клінічна лікарня.

Зазначеним розпорядженням виділено 10,768 млн. грн. з державного бюджету, безпосередньо, на об’єднані територіальні громади району (Якушинецька  (10,518 млн. грн..) та Лука-Мелешківська ОТГ (250,0 тис. грн..)).

Сільським на селищним радам направлено лист від 01.10.2018 року                 № 01-13/2034 щодо недопущення повернення до державного бюджету коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій та посилення контролю за ефективним, своєчасним та цільовим використанням коштів субвенції.

Станом на 01.10.2018 року залишок коштів 2017 року з державного бюджету становить 5,6 млн. грн. У 2018 році використано 6,0 млн. грн. субвенції, що складає 48,5% із залишку виділених коштів.

Відповідно до наданої інформації: Пултівецькою сільською радою на  капітальний ремонт приміщень будівлі сільського клубу по вул. Центральній, 6Б в с. Махнівка кошти повністю використані.

В повному обсязі кошти субвенції 2017 року використають Вінницько-Хутірська сільська рада на «Капітальний ремонт з утепленням фасадів будівлі та благоустрій території Вінницько-Хуторської амбулаторії загальної практики — сімейної медицини, вул. 8-Березня, 11», завершення робіт планується до 30.11.2018 року.

Роботи по реконструкції системи опалення Гавришівського сільського будинку культури з влаштуванням опалювального пункту на альтернативному паливі завершені, підписані акти виконаних робіт технічним наглядом та до 19.10.2018 року планується введення в експлуатацію об’єкта.

Жабелівською сільською радою проводяться роботи по будівництву водопровідних мереж. Державні кошти будуть використані в повному обсязі.

Будівництво мереж зовнішнього освітлення в с. Агрономічне завершено. Введення в експлуатацію планується провести до 15.11.2018 року. До державного бюджету буде повернуто 30,0275 тис. грн.

Акти виконаних робіт на реконструкцію дитячого садка “Сонечко” за результатами перевірки підписані в серпні 2018 року. Після надання підрядником дозволу на початок будівельних робіт, Агрономічною сільською радою буде здійснено оплату. Підрядником подані документи на поновлення дозволу, після виправлення помилок протягом місяці буде отриманий дозвіл.

Станом на 01.10.2018 року фактично надійшло з державного бюджету субвенції 2018 року в сумі 5,3 млн. грн., використано 1,4 млн. грн. субвенції, що складає 26,2%, залишок невикористаних коштів становить 3,9 млн. грн.

За інформацією сільських та селищних рад, які є  розпорядниками субвенції з державного бюджету у 2018 році:

Медвеже-Вушківською сільською радою на капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна залишок невикористаних коштів складе 120,738 тис. грн. 19.09.2018 року направлено лист народному депутату України щодо перерозподілу коштів на капітальний ремонт мереж вуличного освітлення с. Медвеже-Вушко.

Деснянською селищною радою проводиться тендерна процедура (відкриті торги) на «Капітальний ремонт вул. Гагаріна (під’їзної дороги) від від’їзду в селище і до кінця будинку № 8 в смт.Десна». На сьогодні визначений переможець. Проходить період оскарження.

Агрономічною сільською радою проведено відкриті торги по капітальному ремонту проїжджої частини по вул. Променева СДТ “Весна”. Оплачено аванс в сумі 1230,242 тис. грн.

Для встановлення спортивно-дитячого майданчика в СДТ “Весна” в               с. Агрономічне необхідно внести зміни до помісячного плану асигнувань та передбачити загальну суму субвенції на жовтень 2018 року для розрахунку з постачальником.

Проводяться роботи по капітальному  ремонту даху ДНЗ ясла-садок “Казка” по вул. Приміська, 15, в смт Стрижавка, отримані кошти субвенції, відповідно до графіку фінансування, використані в повному обсязі. Завершення робіт планується до 15.12.2018 року.

Державний фонд регіонального розвитку

В травні цього року Кабінетом Міністрів України (розпорядження КМУ від 23.05.2018 р № 372-р) включено до переліку інвестиційних програм проект регіонального розвитку – «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня у с. Сосонка Вінницького району – реконструкція (коригування ІІ)», який завершено у 2018 році. Затверджено до фінансування кошти ДФРР в розмірі 7,0 млн. грн., районний бюджет  - 1745,9 тис. грн.

Другим переліком інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що фінансуватимуться за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку у 2018 році (розпорядження КМУ від 11.07.2018 р  № 479-р), затверджено проект «Будівлі навчально-виховного закладу “Загальноосвітня школа I—III ступеня — ліцей смт Стрижавка” по вул. 40-річчя Перемоги, 3, в смт Стрижавка Вінницького району – реконструкція».

На реалізацію зазначеного проекту передбачено фінансування з ДФРР в сумі 10,0 млн. грн. З районного бюджету у 2018 році співфінансування складає 1,4 млн. грн. (виділено з районного бюджету – 699,29 тис. грн., Стрижавською селищною радою - 200,0 тис. грн.). Проект планується реалізувати протягом двох років.

Наразі підрядними організаціями повноцінно розпочато роботи. Тут вже виконано весь обсяг земельних робіт по будівництву фундаменту. Заплановано до кінця року звести стіни, перекрити дах та зробити основну частину робіт.

__________________________

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.