Пошук по сайту

Архів новин

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
37189667
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
4622
15077
51588
36975102
360191
741627
37189667

Ваш IP: 18.219.63.90
18 квітня 2024 08:31

Сервіси Пенсійного фонду без черг і зайвих витрат

Однією з важливих новацій є електронне пенсійне посвідчення.
Першою категорією пенсіонерів, яким почали видавати електронні посвідчення (ЕПП), стали внутрішньопереміщені особи. За допомогою цього інструменту держава не тільки забезпечує виплати, а й контролює їх правомірність.
На чипі ЕПП містяться персональні дані пенсіонера-власника, а також його електронний цифровий підпис. Фактично використання такого документа унеможливлює будь-яку фальсифікацію, бо всі відомості під час користування посвідченням звіряються із централізованими базами Пенсійного фонду.
Серед додаткових переваг електронного пенсійного посвідчення (окрім того, що цей документ дає змогу ідентифікувати особу під час звернення до органів Пенсійного фонду) можна назвати підтвердження статусу людини щодо отримання певних пільг, соціальних виплат або знижок. Це стає на заваді будь-яким протиправним діям під час виплати пенсій та соціальної допомоги, а також спрощує процедуру їх одержання.
Із листопада 2016 року модернізовано веб-портал Пенсійного фонду України. Найголовніше те, що з’явився «особистий кабінет» користувача порталу, куди внесено інформацію щодо статусів ( про те, чи є громадянин застрахованою особою, найманим працівником, підприємцем, пенсіонером).
Відповідно, «особистий кабінет» надає користувачеві можливість переглянути всі дані про себе, що містяться в реєстрі застрахованих осіб. Це інформація про заробітну плату, а якщо людина вже на пенсії, то дані з її електронної пенсійної справи. Також відомості про стаж і багато інших даних, що є в Пенсійному фонді.
Важливо, що для громадян, які мають електронний цифровий підпис (ЕЦП), доступ до порталу значно спрощено. Тепер їм не треба приходити в Пенсійний фонд і реєструватися. Достатньо просто зайти на веб-портал, ввести ЕЦП і зареєструватися в «особистому кабінеті».
Крім цього, збільшився перелік послуг, які вже сьогодні дистанційно надають на веб-порталі. Зокрема, можна подати заяву на призначення та перерахунок пенсії або скаргу, а також відстежувати стан розгляду своїх звернень до Пенсійного фонду.
Тел. гарячої лінії (0432) 26-17-17
Адреси прозорих офісів: м.Вінниця, вул. Замостянська, 7, тел. (0432) 27-35-27, 50-86-83; смт Тиврів, вул. Тиверська, 22, тел. (0255) 2-21-39

 

Вас може зацікавити:

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.