За ІІІ квартал 2025 року районною військовою адміністрацією отримано 73 звернення, що на 124 одиниці менше ніж за відповідний період 2024 року – 197 звернень громадян.
У структурі звернень, що надійшли за звітний період, переважають заяви з питань:
- соціального захисту – 32 одиниці, або 43,84% від загальної кількості, за відповідний період 2024 року – 163 одиниці, або 82,74%;
- комунального господарства – 10 одиниць, або 13,70% від загальної кількості, за відповідний період 2024 року – не було звернень з цієї категорії;
- аграрної політики і земельних відносин – 6 одиниць, або 8,22 % від загальної кількості, за відповідний період 2024 року – 7 одиниць, або 3,55%.
Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення – 32 одиниці. Цією категорією громадяни порушували питання щодо проходження альтернативної служби (14 од.), надання матеріальної допомоги (10 од.), призначення соціальної допомоги, забезпечення засобами реабілітації тощо.
На другому місці питання комунального господарства. В цій категорії громадяни зверталися з проблемами благоустрою території, водозабезпечення та водовідведення та ремонту.
Трійку лідерів замикають питання аграрної політики – оформлення власності на земельні ділянки та інші земельні конфлікти.
Протягом звітного періоду до районної військової адміністрації надійшло колективних звернень – 5 одиниць, або 6,85% за ІІІ квартал 2024 року – 3 одиниці, або 1,52%.
20 одиниць, або 27,39 % від усіх звернень за ІІІ квартал 2025 року надійшло від соціально незахищених верств населення (багатодітних, людей з інвалідністю, ветеранів, ВПО, УБД тощо) за відповідний період 2024 року 19 одиниць (9,64%).
Від органів влади вищого рівня протягом ІІІ кварталу 2025 року в районну військову адміністрацію надійшло 59 звернень, що становить 80,82% від усієї кількості зареєстрованих заяв.
Всього протягом звітного періоду до адміністрації звернулося 370 громадян.
При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної військової адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі. Протягом звітного періоду за належністю було направлено 2 звернення.
З метою забезпечення інформованості громадськості про стан роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-порталі адміністрації у розділі «Звернення громадян» щоквартально оприлюднюються аналітичні відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян.
Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної військової адміністрації.