За інформацією Прес-служби Державної фіскальної служби України, на виконання вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» у Державній фіскальній службі України функціонують електронні адреси для подання звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації.
Електронні звернення громадяни можуть надсилати до ДФС на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника.
Запит на отримання публічної інформації, розпорядником якої є ДФС, заявники можуть надсилати на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Довідково:
Відомості про електронні адреси Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. розміщені на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) у розділах:
«Контакти» за посиланням http://sfs.gov.ua/others/kontakti/;
«Публічна інформація»-«Відправити запит» за посиланням http://sfs.gov.ua/priymalnya-gromadyan/dostup-do-publichnoi-inform/vyidpraviti-zapit/;
«Діяльність»-«Звернення громадян»-«Реєстрація звернень» за посиланням http://sfs.gov.ua/priymalnya-gromadyan/zvernennya-gromadyan/reestratsiya/.