Вінницьке управління ГУ ДПС у Вінницькій області інформує, що з 01 жовтня 2020 року покупці зможуть оскаржувати видані продавцями нефіскалізовані чеки на покупки вартістю від 850 гривень через Електронний кабінет.
Вінницьке управління ГУ ДПС у Вінницькій області інформує, що з 01 жовтня 2020 року покупці зможуть оскаржувати видані продавцями нефіскалізовані чеки на покупки вартістю від 850 гривень через Електронний кабінет.
Така можливість передбачена Законом України від 20.09.2019 року № 128-IX "Про внесення змін до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг" та має на меті стимулювати суб’єктів господарювання, які відповідно до законодавства повинні застосовувати РРО, а споживачів отримувати чеки.
Запровадження з 01 жовтня 2020 року так званого механізму "кешбеку" полягає у можливості здійснення компенсації покупцеві (споживачеві) 100% вартості придбаних товарів (робіт, послуг) за рахунок частини штрафних санкцій за порушення вимог щодо реєстраторів розрахункових операцій, застосованих та сплачених порушником за його скаргою.
Перевірити фіскальний чек можна в Електронному кабінеті на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check.
Якщо інформація про чек відсутня, покупець через свій Електронний кабінет має право подати скаргу (після проходження електронної ідентифікації з використанням кваліфікованого електронного підпису, детальніше за посиланням https://od.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/400719.html).
Скарги покупців (споживачів), які претендують на отримання компенсації, мають містити такі реквізити:
– прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера і мають відмітку у паспорті), номер засобу зв'язку;
– дата придбання товарів (робіт, послуг);
– найменування та вартість придбаних покупцем товарів (робіт, послуг), найменування та/або податковий номер продавця, адреса господарської одиниці продавця або адреса місця придбання товарів;
– у разі придбання товарів через Інтернет – також зазначають сайт;
– перелік документів, отриманих покупцем (споживачем) від продавця товарів (робіт, послуг) разом із придбаним товаром (роботою, послугою);
– інформація про розрахунковий документ;
– номер банківського рахунку покупця (споживача), на який може бути перерахована компенсація.
До скарги обов'язково додаються електронні копії документів або копії документів, отримані шляхом сканування отриманих покупцем від продавця товарів (робіт, послуг) разом із придбаним товаром (роботою, послугою), про які йдеться у скарзі.
Інформація про проведену компенсацію обов'язково доводиться до відома покупця (споживача) через Електронний кабінет, у разі, якщо штрафні (фінансові) санкції було застосовано та сплачено в результаті перевірки за скаргою покупця (споживача), поданою за допомогою такого Електронного кабінету.
Слід зазначити, що сума такої компенсації не включається до оподатковуваного доходу фізичної особи. Тобто, отримавши відшкодування, покупець не повинен буде з нього сплачувати податки.