Пошук по сайту

Архів новин

Грудень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
50263944
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
15187
23638
61603
50013357
553625
592218
50263944

Ваш IP: 216.73.216.222
24 грудня 2025 18:32

Спілкуйся з податковою дистанційно – повідомляйте ДПС про прийняття працівника на роботу онлайн

Вінницька ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області інформує, що роботодавець може повідомити Державну податкову службу про прийняття працівника на роботу за допомогою спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення.

В цілому роботодавцю, з метою прийняття нового працівника на роботу, необхідно здійснити такі кроки:

- укласти в письмовій формі трудовий договір;

- оформити наказ про прийняття на роботу;

- повідомити ДПС про прийняття працівника на роботу (форму Повідомлення про прийняття працівника на роботу затверджено постановою КМУ від 17 червня 2015 р. № 413).

Державною податковою службою України розроблено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (за версією чинною на дату подання повідомлення), яке розповсюджується на безоплатній основі, зокрема розміщене в розділі «Платникам податків про електронну звітність» офіційного вебпорталу ДПС (http://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program /).

У цьому програмному забезпеченні є можливість сформувати Повідомлення про прийняття працівника на роботу, накласти кваліфікований електронний підпис чи печатку й направити його до Єдиного вікна податкової звітності

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.