Вінницьке управління ГУ ДФС у Вінницькій області нагадує, що відповідно до п.70.7 ст.70 р. ІІ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями та п.1 р.IX Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 всі фізичні особи – платники податків зобов'язані протягом місяця з дня виникнення змін в реєстраційних данних подавати контролюючим органам відомості про такі зміни.
Для цього, фізичними особами слід подати до контролюючих органів Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (Форма № 5 ДР) або Заяви про внесення змін до окремого реєстру Державного реєстру фізичних осіб – платників податків щодо фізичних осіб, які обліковуються за серією та/або номером паспорта (Форма № 5 ДРП).
Заяви подаються особисто або через представника за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу.
Для заповнення заяв необхідні дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни даних.
Внесення змін до Державного реєстру здійснюється протягом трьох робочих днів. В окремих випадках п’яти днів.
Отже, завдяки своєчасно внесеній достовірній інформації про реєстраційні дані, платники у визначений законодавством термін отримають податкові повідомлення – рішення про нараховані суми податків. Відтак зможуть виконати свій обов’язок зі сплати податків та уникнути фінансових санкцій.