Пресслужба Державної податкової служби України інформує, що на сьогодні актуальним питанням для користувачів є придбання захищених носіїв ключової інформації або перехід на них з незахищених. Використання таких носіїв дозволяє захистити записані на них дані від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Для забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 впроваджено експериментальний проект. Він реалізується до дня набрання чинності змін до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року.
Багато користувачів кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС вже придбали захищені носії ключової інформації.
Для зручності користувачів кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг Інформаційно-довідковим департаментом ДПС було доповнено «Настанову користувача» програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» пунктом 7 «Перехід на ЗНКІ за електронним запитом».
У цьому пункті покроково описано механізм самостійного переходу з незахищеного носія ключової інформації на захищений носій. З його допомогою користувачі можуть швидко та зручно перейти на захищений носій та сформувати нові сертифікати за допомогою електронного запиту.
«Настанову користувача» розміщено на офіційному інформаційному ресурсі Надавача acskidd.gov.ua.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».