За інформацією пресслужби Державної податкової служби України протягом січня – листопада 2020 року Контакт-центром ДПС надано відповіді на 824,4 тис. звернень фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості звернень на 799,2 тис. надано відповіді у телефонному режимі, на 12,1 тис. – електронною поштою і факсом, 1,4 тис. – з використанням автовідповідача та 11,7 тис. чатом в месенджерах.
Найчастіше платники зверталися з питань податку на додану вартість, порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО), податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, прав та обов’язків платників податків.
Суб’єкти господарювання та громадяни також мають можливість скористатися Базою знань – автоматизованою базою уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Її розміщено на офіційному вебпорталі ДПС у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР).
Відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. З початку року фізичні та юридичні особи здійснили майже 2,7 млн відвідувань ЗІР.
База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня – листопада 2020 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 1841 уніфікованого запитання-відповіді та внесено 1845 у новій редакції.
Нагадуємо, що приєднатися до чатів ДПС можна:
- з вебпорталу Державної податкової служби України, розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» https://tax.gov.ua/;
- з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (скорочено ЗІР) https://zir.tax.gov.ua/, або його мобільної версії.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»