Пошук по сайту

Архів новин

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
41863040
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
1550
24658
100485
41678374
312899
602279
41863040

Ваш IP: 18.119.121.234
23 листопада 2024 02:52

Зберігайте дистанцію – звітуйте дистанційно!

Вінницька ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області наголошує, що електронне звітування – це найбільш зручний та сучасний формат спілкування з контролюючими органами. На сьогодні Державна податкова служба створила сучасні електронні сервіси для дистанційного спілкування з органами ДПС. Подання звітності в електронному вигляді зекономить ваш час та позбавить ризиків зараження на COVID-19.

Для подання звітності в електронному вигляді платник податків може використовувати:

1). Модернізований електронний сервіс  «Електронний кабінет платника» (ЕКП).

Увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. Для ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету створено розділ  «Допомога».

2). Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. Також в цьому розділі доступна інформація щодо порядку подання електронної звітності, користування електронними сервісами, актуальних нововведень електронного документообігу.

3). За бажанням платники податків можуть користуватись будь-яким іншим програмним забезпеченням (наприклад: «МЕDoc IS», «Соната», «1С-Звіт», «iFin» та ін.), яке надає можливість створювати та надсилати до органів ДПС податкову та іншу звітність засобами телекомунікаційного зв’язку.

Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС – наявність електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Електронний цифровий підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК). Наразі це: Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (м.Вінниця, вул. Костянтина Василенка, 21. тел. 56-09-06), АЦСК АТ «КБ «Приватбанк», АЦСК ПАТ «УкрСиббанк», ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», АЦСК АТ «Ощадбанк», КНЕДП «Казначейство», КНЕДП «Дія» та ін.

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.