Пошук по сайту

Архів новин

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
41828933
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
11155
25110
66378
41678374
278792
602279
41828933

Ваш IP: 3.138.126.124
21 листопада 2024 11:44

Аналітична довідка щодо соціально-економічного розвитку Вінницького району за 2017 році

Освіта

У Вінницькому районі функціонує 33 загальноосвітніх навчальних закладів.

15 ДНЗ та 10 ДНЗ у складі НВК: смт. Десна, с. Медвідка, с. Широка Гребля, с. Вінницькі Хутори, с. Побережне, с. Степанівка, с. Оленівка, с. Прибузьке, с. Мізяківські Хутори, с. Великі Крушлинці.

  За рахунок капітальних  видатків виконано наступні роботи у повному обсязі:

  • капітальний ремонт даху СЗШ І-ІІ ступенів в с. Сокиринці на суму 230,0 тис. грн.;
  • капітальний ремонт Писарівської ЗОШ І-ІІІ ст. (заміна вікон) на суму 769,3 тис. грн.;
  • капітальний ремонт приміщень (заміна вікон) у Гавришівській ЗОШ І-ІІІ ст. на суму 300,0 тис. грн.;
  • капітальний ремонт покрівлі будівлі Медвеже-Вушківської СЗШ І-ІІІ ступенів на суму 560,7 тис. грн.;
  • капітальний ремонт приміщення (заміна вікон) Іванівська СЗШ І-ІІ ст. на суму 64,9 тис. грн.;
  • капітальний ремонт приміщення (заміна вікон та дверних блоків) Побережнянського НВК: ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ на суму 182,7 тис. грн.;
  • капітальний ремонт Лаврівської ЗОШ І-ІІ - заміна вікон на суму 274,3 тис. грн.;
  • капітальний ремонт будівлі Пултівецької ЗОШ І-ІІІ ст. (заміна вікон) на суму 781,9 тис. грн.;
  • реконструкція системи пічного опалення на радіаторне Лисогірської СЗШ І ступеня з встановленням опалювального пункту на твердому паливі на суму 530,0 тис. грн.;
  • реконструкція системи пічного опалення на радіаторне Лаврівської СЗШ І-ІІ ступенів з встановленням опалювального пункту на твердому паливі на суму 1,3 млн. грн.;
  • реконструкція частини приміщення з добудовою туалетів до будівлі Вінницько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ  на суму 699,4 тис. грн.;
  • реконструкція приміщення під внутрішню вбиральню Медвежевушківської СЗШ І-ІІІ ст. – 263,0 тис. грн.;
  • реконструкція приміщення Великокрушлинецької ЗОШ І-ІІ ст. в Великокрушлинецький НВК: ЗОШ І-ІІ ст. на суму 87,1 тис. грн.;
  • реконструкція харчоблоку КЗ «Прибузького НВК:І-ІІ ст. - ДНЗ» на суму 354,5 тис. грн.;
  • капітальний ремонт приміщень Степанівського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ на суму 299,0 тис. грн. (кошти державного бюджету);
  • капітальний ремонт приміщень НВЗ:ЗОШ І-ІІІ ступенів-ліцею в смт. Стрижавка на суму 129,0 тис. грн.  (кошти державного бюджету);
  • капітальний ремонт по заміні вікон ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Некрасове на суму 140,6 тис. грн. (кошти державного бюджету);
  • реконструкція учбового приміщення КЗ «Мізяківсько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ» для розміщення санвузлів та влаштування зовнішніх інженерних мереж на суму 1019,8  тис. грн. (кошти державного бюджету).
    • реконструкція системи опалення Агрономічненської СЗШ І-ІІІ ст. – 798,4 тис. грн. (в тому числі кошти державного бюджету – 778,6 тис. грн., районного бюджету – 19,8 тис. грн.);
    • заміна віконних блоків та дверей:
    • Пултівецька СЗШ І-ІІІ ст. – 781,7 тис. грн. (районний бюджет);
    • Стадницька ЗОШ І-ІІ ст. – 48,7 тис. грн. (районний бюджет);
    • Степанівський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ – 241,8 тис. грн. (в тому числі кошти державного бюджету – 238,0 тис. грн., районного бюджету – 3,8 тис. грн.);
    • Писарівська ЗОШ І-ІІІ ст. – 586,8 тис. грн. (в тому числі кошти сільського бюджету – 406,4 тис. грн., районного бюджету – 180,4 тис. грн.);
    • Великокрушлинецький НВК: ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ – 139,4 тис. грн. (районний бюджет);
    • Переорська СЗШ І-ІІ ст.) – 32,1 тис. грн. (районний бюджет);.

Виготовлено проектно-кошторисну документацію:

  • капітальний ремонт приміщення (заміна вікон) у КЗ «Великокрушлинецькому НВК: ЗОШ І-ІІ ст. - ДНЗ» на суму 34,8 тис. грн.;
  • капітальний ремонт даху Малокрушлинецької СЗШ І-ІІІ ст. на суму 49,9 тис. грн.;
  • капітальний ремонт даху приміщення та перекриття будівлі початкової школи і їдальні Стадницької ЗОШ І-ІІ ст. на суму 25,8 тис. грн.;
  • капітальний ремонт приміщення (заміна вікон) Переорської СЗШ І- ІІ ст. на суму 32,1 тис. грн.;
  • виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію котельні Сосонської СЗШ І-ІІІ ст. – 98,7 тис. грн. (районний бюджет);
  • капітальний ремонт приміщення (утеплення фасадів) Агрономічненської СЗШ І-ІІІ ст. на суму 49,9 тис. грн.;
  • реконструкція приміщення під внутрішні вбиральні в Медвеже-Вушківській СЗШ І-ІІІ ст. на суму 49,8 тис. грн.;

У 2017 році закуплено чотири шкільні автобуси загальною вартістю  6,8 млн. грн. (в тому числі за рахунок залишку освітньої субвенції з державного бюджету 3,4 млн. грн., за рахунок бюджетів району –   3,4 млн. грн.). Автобуси передані Агрономічненській СЗШ І-ІІІ ст., НВЗ: «ЗОШ І-ІІІ ст. - ліцей смт.Стрижавка», Якушинецькій СЗШ І-ІІІ ст. - гімназії (з продовженим днем) та Лука-Мелешківській ЗОШ І-ІІІ ст.

За рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів соціально - економічного розвитку для навчальних закладів району придбано проектори на суму 125,0 тис. грн.  та інтерактивні дошки у складі: інтерактивна дошка та мультимедійний проектор на суму 40,0 тис. грн.

За рахунок коштів державного та районного бюджетів, коштів сільських (селищних) рад придбано шкільні парти для навчальних закладів Вінницького району на суму 541,0 тис. грн.

Для забезпечення відкриття дошкільних відділень у КЗ «Мізяківсько-Хутірський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ»  та КЗ «Прибузький НВК: ЗОШ  І-ІІ ст. - ДНЗ» придбано меблі та м’який інвентар на суму 382,5 тис. грн.

Всіма видами харчування у загальноосвітніх навчальних закладах  Вінницького району охоплено 4737 учнів, що становить 80% від загальної кількості учнів  району, з них:

  • з районного бюджету забезпечені безкоштовним гарячим харчуванням учні 1- 4 класів – 2583 чоловік та 312 учня 5-11 класів з числа дітей-сирій та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також учнів з малозабезпечених сімей (при наявності довідок), переселенців з окупованих територій та учнів батьки яких приймають є учасниками АТО. Середня вартість шкільних обідів на 1 учня складає 10,0 грн. в день. Всього виділено на 2017 рік 4,6 млн. грн., використано  - 3,1 млн. грн.
  • для покращення харчування учнів та забезпечення харчуванням учнів із та соціально-незахищених сімей було виділено 309,7 тис. грн. (використано 169,3 тис. грн.) сільськими та селищними радами для наступних шкіл:
  • Зарванецької ЗОШ І-ІІ ст.;
  • Якушинецької ЗОШ І-ІІІ ст.;
  • Щітецької ЗОШ І-ІІІ ст.;
  • Михайлівської ЗОШ І-ІІІ ст.;
  • Писарівської ЗОШ І-ІІІ ст.;
  • Вінницько-Хутірського НВК:ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ.

На харчування у пришкільних таборах виділено 554,6 тис. грн., оздоровлено 2 570 учнів.  Середня вартість харчування в день складала   20,0 грн. Всього на харчування у пришкільних таборах було використано    554,2 тис. грн.

На забезпечення оздоровлення та відпочинку дітей у стаціонарних дитячих таборах було придбано 150 путівок за рахунок коштів районного бюджету та субвенції з м. Вінниця. 

У 20-ти навчальних закладах організована додаткова буфетна форма харчування, якою охоплено 676 учнів.

За кошти батьків організовано щоденне одноразове гаряче харчування 1 788 учням 5-11 класів, які не входять до пільгових категорій.

У 7 дошкільних відділеннях НВК харчуються 232 дітей, вартість харчування в день складає 33,0 грн. На 2017 рік у районному бюджеті по загальному фонду заплановано 366,2 тис. грн. (13,0 грн. батьківська плата,   20,0 грн. – за рахунок коштів районного бюджету). З них використано   257,6 тис.  грн. За рахунок батьківської плати було придбано продуктів харчування на суму 106,0  тис. грн.

Охорона здоровя

Головним  завданням є забезпечення доступності медичних послуг, профілактика та раннє виявлення захворювань.

Вінницька центральна районна клінічна лікарня.

Вінницька ЦРКЛ розрахована на 306 ліжок, носить статус клінічної.

Утримується лікарня за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету та коштів районного бюджету.

Станом на 01.01.2018 року ліжковий фонд складає – 306 стаціонарних ліжок. Забезпеченість стаціонарними ліжками становить 38,1 на 10 тис. населення.

Проводиться робота щодо покращення матеріально-технічної бази лікарні.

Завершено  капітальні ремонти:

  • гінекологічного відділення з частковою заміною покрівлі головного корпусу на суму – 1,9 млн. грн.;
  • денного неврологічного стаціонару на суму – 560,4 тис. грн.;
  • отоларингологічного відділення Вінницької центральної районної клінічної лікарні на суму 1,9 млн. грн. (кошти державного бюджету);

- утеплення стін та заміна покрівлі будівлі Вінницької центральної районної  клінічної лікарні на суму 3,0 млн. грн. (кошти держбюджету);

  • у терапевтичному відділенні №2 (смт. Вороновиця) завершено капітальний ремонт 850 м.кв. покрівлі.

Виконано поточний ремонт метало-пластикової перегородки на 3-му поверсі стаціонару на суму – 11,1 тис. грн.; поточний ремонт фойє –   116,4 тис. грн., завершено  ремонт центрального входу в лікарню – 93,0 тис. грн., в лікарні замінено 4 шт. віконних блоків на суму –  12,0 тис. грн., відремонтовано і введено в експлуатацію аварійний блок живлення в реанімаційному відділенні вартістю 18,0 тис. грн. та  проведено поточний ремонт резервного живлення (прокладено кабель для підключення резервної електролінії до реанімаційного відділення, встановлені автоматичні перемикачі фаз). Вартість робіт становила  42,4 тис. грн. 

КЗ «Вінницький районний центр первинної Комунальний заклад «Вінницький районний центр первинної медико-санітарної допомоги»:

До складу районного центру первинної медико-санітарної допомоги увійшли структурні підрозділи:

  • 15 амбулаторій ЗПСМ;
  • 37 ФАПів.

По ЦПМСД за 2017 рік видатки на наркотичні засоби становили    186,8 тис. грн.

Рішенням 12 сесії 7 скликання від 26.07.2016 р. Вінницькою районною радою прийнято Програму «Майбутнє  Вінницького району – в збереженні здоров’я громадян на 2016-2020рр»:

п. 1. «Навчання у медичному університеті за контрактом сільської молоді з оплатою їх навчання»: за 2017 рік навчання 3-х студентів Вінницького Національного державного медичного університету  ім. Пирогова складає в сумі 53,9 тис. грн.

У 2017 році КЗ «Вінницького районного медичного центру ПМСД» проведено ряд заходів:

  • капітальний ремонт внутрішніх сантехнічних систем в Михайлівській АЗПСМ на суму 98,0 тис. грн.;
  • капітальний ремонт інших об’єктів ФАП с. Побережне на суму  46,9 тис. грн.;
  • проведено повірку газових лічильників на суму 9,8 тис. грн.;
  • проведено повірку теплового лічильника в приміщенні поліклініки, яке знаходиться на балансі центру ПМСД на суму 2,0 тис. грн.;
  • проведено обстеження газових труб підземних систем (щоквартально) на суму 10,7 тис. грн.;
  • проведено заміну дверних блоків в Михайлівській АЗПСМ на суму 45,6 тис. грн.;
  • у Гавришівську АЗПСМ закуплено медичного обладнання на суму 14,01 тис. грн. та меблів на суму 45,9 тис. грн.;
  • проведенно поточний ремонт Лука-Мелешківської АЗПСМ на суму 35,0 тис. грн.;
  • проведено закупівлю слухових апаратів на суму 21,9 тис. грн.;

Для впровадження комп’ютерної програми «Мед Ейр», з метою впровадження Концепції реформи системи охорони здоров’я, придбано  програмне забезпечення на суму 162,9 тис. грн.

На сьогоднішній день  закуплено вугілля на суму 109,6 тис. грн. та дров на суму 38,8 тис. грн.

 

Опалення закладів:

  Із 15 амбулаторій ЗПСМ:       на газу – 9

                                              на вугіллі – 5

                                              централізовано - 1

 

Із 37 ФАПів:       на газу – 19

                         на вугіллі, дрова – 10

                         на електроопалені – 8

 

Куль тура

Мережа:  80 закладів культури системи Міністерства культури України, в т.ч.:

- 40 клубних установ;

- централізована бібліотечна система, у складі центральної районної бібліотеки та 32 бібліотек-філій;

- 4 початкових спеціалізованих навчальних заклади, в т.ч. 2 дитячі музичні школи та 2 дитячі школи мистецтв;

- 3 музейних заклади.

Бюджет: Протягом 2017 року освоєно бюджетних асигнувань на суму 27,6 млн. грн., що становить 19,1% від річного плану. Окрім цього, від надання платних послуг населенню, оренди приміщень отримано 567,8 тис. грн.

Заборгованість по енергоносіях і заробітній платі відсутня.

Станом на 01.01.2018 року проведено ремонтні роботи закладів культури на загальну суму – 3,8  млн. грн. в т.ч.:

  • капітальний ремонт зовнішньої частини та внутрішніх приміщень Некрасовського сільського будинку культури, виконано роботи на суму –493,3 тис. грн.;
  • поточний ремонт фойє та ремонт покрівлі Агрономічного сільського будинку культури, виконано роботи на суму – 49,0 тис. грн.;
  • капітальний ремонт внутрішніх приміщень та проведення водовідведення Стадницького сільського будинку культури, виконано роботи на суму – 975,3 тис. грн.;
  • поточний ремонт внутрішніх приміщень та заміна підлоги Лаврівського сільського будинку культури, виконано роботи на суму – 49,2 тис. грн.;
  • капітальний ремонт внутрішніх приміщень Іванівського сільського будинку культури, виконано роботи на суму 245,0 тис. грн.;
  • поточний ремонт сцени, актової зали та ганку Бохоницького сільського будинку культури, виконано роботи на суму – 155,0 тис. грн.;
  • прибудова для зберігання дров та вугілля Малокрушлинецького сільського будинку культури, виконано роботи на суму – 54,2 тис. грн.;
  • розпочато роботи з улаштування опалювальної системи з твердопаливним котлом Гавришівського сільського будинку культури, виконано роботи на суму 587,9 тис. грн.;
  • утеплення підлоги та стін кабінету Вороновицького СБК, виконано роботи на суму 178,9 тис. грн.;
  • поточний ремонт внутрішніх приміщень Сосонського СБК, виконано роботи на суму 116,0 тис. грн.;
  • проведено ремонтно-реставраційні роботи зовнішньої частини приміщення Вороновицького музею історії авіації та космонавтики, виконано роботи на суму 422,0 тис. грн.
  • утеплення зовнішньої частини приміщення центральної районної бібліотеки, виконано роботи на суму 49,9 тис. грн.
  • поточний ремонт бібліотеки-філії ЦБС с. Широка Гребля, виконано роботи на суму 32,3 тис. грн.

Поряд з цим придбано електричні системи опалення (обігрівачі) для Широкогребельського, Лаврівського та Сосонського сільських будинків культури, бібліотеки-філії централізованої бібліотечної системи с. Широка Гребля на загальну суму 102,1 тис. грн.

Проведено заміну старих віконних та дверних блоків на нові металопластикові Широкогребельського, Лаврівського, Якушинецького, Бохоницького, Сосонського сільських будинків культури та клубу  с. Дорожне на загальну суму –  399,3 тис. грн.

Поряд з цим відповідну роботу проведено по зміцненню матеріально-технічної бази закладів культури. Так, за рахунок коштів районного бюджету, бюджетів сільських та селищних рад та інших коштів придбано звукопідсилюючої апаратури, музичних інструментів, сценічних костюмів, меблів, інших технічних засобів та обладнання га загальну суму –    3,7  млн. грн.

Крім цього, протягом  2017 року проведено закупівлю товарів через систему електронних закупівель «Прозоро» на загальну суму 1,1 млн. грн., економія бюджетних коштів склала 74,3 тис. грн.

Протягом  2017 року придбано нової книжкової продукції на загальну суму – 53,0 тис. грн., проведено передплату періодичних видань для бібліотек-філій централізованої бібліотечної системи на загальну суму –   44,7 тис. грн.

Бюджетна політика

Доходи

До загального фонду місцевих бюджетів району за  2017 рік надійшло  власних  доходів в сумі  204,8 млн. грн., що становить  111,5% до  річного плану  (183,7 млн. грн.), понад план надійшло 21,1 млн. грн. Перевиконання планових показників відбулось за рахунок понадпланових надходжень по єдиному податку в сумі 6,4 млн. грн.,  податку на доходи фізичних осіб на  5,1 млн. грн., акцизному податку в сумі 3,9 млн. грн. та платі за землю в сумі 2,9 млн. грн.  

Порівняно з  2016 роком надходження збільшились на 53,8 млн. грн., в тому числі по податку на доходи фізичних осіб на  31,9 млн. грн.,  єдиному податку на 10,8 млн. грн., платі за землю на 4,7 млн. грн., акцизному податку на 3,9 млн. грн.

Планові показники за 2017 рік виконали всі 30 місцевих бюджетів району.

 

Найвищий рівень виконання до річних показників мають Бохоницька сільська рада – 151,5%, Степанівська сільська рада – 131,5% та Стрижавська селищна рада – 131,1%.

Найнижчий відсоток виконання мають сільські ради: Побережненська сільська рада – 101,3%, Медвежо-Вушківська сільська рада – 102,0% та Великокрушлинецька сільська рада – 102,2% 

Крім власних доходів до бюджету району надійшла базова та додаткова дотації з державного бюджету в сумі 41,2 млн. грн., що становить 99,5% до плану та субвенції з державного, обласного і місцевих бюджетів  в сумі  464,2 млн. грн., що становить 98,9% планових показників.

По спеціальному фонду за  2017 рік надійшло 70,3 млн. грн., з яких  62,7 млн. грн. це власні надходження бюджетних установ, 1,1 млн. грн. – екологічний податок, 4,1 млн. грн. – надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, 1,7 млн. грн. – надходження коштів від продажу землі.

Видатки

Протягом 2017 року по зведеному бюджету району проведено видатки загального фонду в сумі 609,2 млн. грн., що становить 96,4% планових призначень до уточненого плану на рік  (план – 630,9 млн. грн.).

Кошти місцевих бюджетів в першу чергу спрямовувались на фінансування соціально-культурної сфери. Так, на зазначені цілі використано  560,6млн. грн., або 95,7% всіх видатків загального фонду, в тому числі на:

  • освіту – 165,4 млн. грн.;
  • охорону здоров’я – 71,1 млн. грн.;
  • соціальний захист населення та соціальне забезпечення – 300,2 млн. грн.;
  • культуру – 20,7 млн. грн.;
  • фізичну культуру і спорт – 3,2 млн. грн.

Із загальної суми видатків загального фонду на захищенні статті використано 569,0 млн. грн. (або 93,4%), в тому числі: на оплату праці працівників бюджетних установ з нарахуваннями – 242,7 млн. грн., трансферти населенню – 296,2 млн. грн., медикаменти ­­– 0,6 млн. грн., продукти харчування – 7,5 млн. грн., оплату енергоносіїв – 22,0 млн. грн.

Станом на 31.12.2017 року кредиторська заборгованість по пільгах і субсидіях населенню за рахунок коштів субвенцій з державного бюджету становить 117,2 млн. грн.

По  спеціальному фонду за 2017 рік проведено видатки у сумі   158,4 млн. грн., що становить 118,7% до плану на рік з урахуванням внесених змін.

 

Агропромисловий комплекс

Рослинництво

Загальна площа сільськогосподарських угідь – 66,6 тис. га, з них ріллі –56,5 тис. га. З усієї ріллі надано у власність та користування – 54,2 тис. га.

Сільськогосподарську діяльність на території району здійснюють 140 агроформувань, в т.ч. приватних підприємств – 10, господарських товариств – 33, фермерських господарств - 93, інших суб’єктів  господарювання – 4.

Під урожай 2017 року посіяно озимого ріпаку на площі 1610 га, та  7899 га озимих зернових.

По результатах роботи за 2017 рік зернові культури зібрано на площі 17,5 тис. га, урожайність склала 59,2 ц/га, соняшник зібрано на площі 7431 га, (100%) урожайність 29,0 ц/га, сою зібрано на площі 4140 га, (100%) урожайність склала 21,0 ц/га.

Під урожай 2018 року посіяно 3525га озимого ріпаку, 8116га озимої пшениці і третікале, 26 га озимого жита  та 261 га озимого ячменю. На даний час посіви знаходяться в доброму та задовільному стані.

В поточному році 14160 пайщиків передали свої паї в оренду. Їм нараховано 30,4 млн. грн. орендної плати, або в середньому по 2,1 тис. грн.  за пай. Вже завершено виплату орендної плати

Виробництво валової продукції сільського господарства району в порівняльних цінах 2010 року за останні 2 роки зросло порівняно з попередніми роками на 16,0% і складає по сільгосппідприємствах 1,2 млн. грн.

Тваринництво

Станом на 01.01 2018 року в сільгосппідприємствах району утримується 1516 гол. великої рогатої худоби), в тому числі корів – 663 гол. Свиней  6202 гол. В районі вдалось зберегти поголів’я ВРХ, в тому числі корів молочного стада. За січень-грудень поточного року надоєно від корови по   5557 кг молока, що на 9,0% менше відповідного періоду минулого року. Середньодобовий привіс ВРХ склав 549 грам,менше минулого року на  2 грами, свиней 395 грам або  на 4грами більше минулого року.

Поголів’я птиці планується збільшити до кінця року до 1 млн. голів.

Інвестиційні проекти

З метою поліпшення інвестиційного клімату, активізації інвестиційних процесів для залучення вітчизняних та іноземних інвестиційних ресурсів, для сталого економічного зростання та підвищення якості життя населення розміщено на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації база даних майна, земельних ділянок, придатних для вітчизняних та іноземних інвестицій.

У 2017 році завершено впровадження інвестиційного проекту товариством з обмеженою відповідальністю «БЕСТІНВЕСТ-АГРОТРЕЙД» в с.Сосонка «Будівництво торгівельно-складського комплексу з метою переробки сільськогосподарської та іншої продукції». Створено 25 робочих місць.

Сільськогосподарським товариством «П’ятачок» продовжується  реалізація інвестиційного проекту по відгодівлі та вирощуванню свиней. Даним проектом передбачено реконструкцію існуючих ферм у с. Махнівка Пултівецької сільської ради, де будуть розміщені 3 комплекси для утримання свиней та 1 маточний комплекс. Заплановано створення біля 25 робочих місць.

Товариством з обмеженою відповідальністю "Торговий  дім "Аншар" проводиться робота щодо відкриття цехів з виробництва меблів в  смт. Стрижавка, на якому заплановано створення 120 робочих місць ( на сьогодні працює 68 чоловік).

Мале підприємництво

Відповідно до даних Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, станом на 01.01.2018 року в районі 4143 діючих суб’єктів  малого і середнього підприємництва,  які об’єднують 7522 працюючих.

В районі зареєстровано 117 фермерських господарств, з яких діючих – 93, якими використовується 6557 га земельних ділянок.

Надходження до місцевого бюджету від діяльності суб᾿єктів малого і середнього підприємництва з початку 2017 року в районі становлять  125,2 млн. грн., а його частка в надходженнях до місцевого бюджету становить 52,3%.

У 2017 році, за даними моніторингу, в районі започаткували діяльність 685 новостворених суб’єктів господарювання (77 - юридичних та 608 фізичних осіб-підприємців).

Одночасно припинили господарську діяльність (з наростаючим підсумком з початку року) 1194 суб’єктів господарської діяльності (28 – юридична та  1166 - фізичних осіб-підприємців).

Триває робота з удосконалення надання адміністративних послуг.

З метою підвищення якості та прозорості надання адміністративних послуг  у Вінницькому районі створено Центри надання адміністративних послуг у с. Якушині,  смт. Вороновиця, с. Агрономічне.

Відповідно до узгодженого рішення між Вінницькою районною державною адміністрацією та виконавчим комітетом Вінницької міської ради про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг від 15.07.2013 року, з 22.07.2013 року населення Вінницького району отримує адміністративні послуги через Центр надання адміністративних послуг м. Вінниці «Прозорий офіс». З 05.05.2014 року  адміністративні послуги надаються через відділення «Замостя» по вул. Замостянська, 7.

За січень-грудень 2017 року жителям району в Центрі надання адміністративних послуг надано представниками відділу з питань державної реєстрації районної державної адміністрації – 6129 адміністративних послуг: державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - 5364 та державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно - 765; управлінням праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації - 34601; управлінням Пенсійного фонду України у Вінницькому районі - 25310 адміністративних послуг.

Із загальної кількості адміністративних послуг по району (111 послуг), середній показник за 1 місяць становить 5621 адмінпослуги.

На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12 лютого 2015 року № 191-VIII,  з 01.10.2015 року адміністратор здійснює прийом та видачу документів в Центрі надання адміністративних послуг м. Вінниці.

Протягом 2017 року через адміністратора в Центрі надання адміністративних послуг надано 1411 адміністративних послуг, з них 18 – документи дозвільного характеру (Вінницький районний сектор ГУ ДСУ НС у Вінницькій області, управління Держпродспоживслужби у Вінницькому районі), 1029 – відділом містобудування і архітектури райдержадміністрації, 364 – Вінницькою райдержадміністрацією по земельним питанням.

В зв’язку з впровадженням Закону України від 26.11.2015 року № 834-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», з 01.01.2016 року виконавчі органи сільських та селищних рад набули повноваження з державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу.

За 2017 рік в районний бюджет надійшло за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 95,9 тис. грн., в бюджети Агрономічної сільської ради – 6,2 тис. грн., Стрижавської селищної ради – 7,8 тис. грн. та Якушинецької сільської ради – 4,4 тис. грн.

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень отримали бюджет Стрижавської селищної ради – 187,3 тис. грн., Агрономічної сільської ради – 40,9 тис. грн.,  Лука-Мелешківської сільської ради – 142,2 тис. грн., Вінницько-Хутірської сільської ради – 55,1 тис. грн. та Якушинецької сільської ради –    165,9 тис. грн.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» передано повноваження виконавчим комітетам сільських та селищних рад надання адміністративних послуг в сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб та надання відомостей з Державного земельного кадастру. За січень-грудень 2017 року сільські та селищні бюджети району поповнилися на 156,7 тис. грн. за плату щодо надання інших  адміністративних послуг.

Промисловість

У районі 29 промислових підприємств основного кола, найбільші з них:  ТОВ «Птахофабрика Поділля», ПП «Михалич і Ко», ТОВ «Стрижавський граніт», ТОВ «Ковінько Ковбаси», ТОВ «Бріз-Т».

Обсяг реалізованої продукції за січень-листопад 2017 року склав   1708,9 млн. грн., що на 34,7% менше  відповідного періоду минулого року. Причиню такого спаду є те, що найпотужніші підприємства основного кола району (ПАТ «Вінницький молочний завод «Рошен», ПМ ПВФ «Панда») відійшли до міста Вінниці, але по статистичним спостереженням 2016 року рахувались у Вінницькому районі.

Обсяг реалізованої промислової продукції на одну особу за січень-листопад 2017 року склав 21,1 тис. грн.

У 2017 році промислові підприємства району здійснили реконструкцію виробничих приміщень (ПП «Млинок», ТОВ «Ковінько-Ковбаси»).  Крім того, на підприємстві ТОВ «Ковінько-Ковбаси» здійснено впровадження нової лінії виробництва кормів для тварин.

Соціальна політика

Рівень заробітної плати

У ІІІ кварталі 2017 року в економіці району було зайнято 9896 осіб штатних працівників. Загальний фонд оплати праці штатних працівників –  180,3 тис. грн.

Середньомісячна заробітна плата штатних працівників становить 6087 грн. (по області – 6333 грн.). Розмір заробітної плати, порівняно з відповідним періодом минулого року збільшилась на 1,8 тис. грн., або на 43,0%.

Заборгованість по заробітній платі

Відповідно переліку суб’єктів господарювання, які підлягають статистичному спостереженню, згідно статистичних даних заборгованість із заробітної плати станом на 01.01.2018 року становить 693,4 тис. грн. – борг підприємства-банкрута ПрАТ «Стрижавський кар’єр».

12.08.2016 року Ухвалою Господарського суду Вінницької області порушено провадження у справі про банкрутство ПрАТ «Стрижавський кар’єр» (справа № 902/354/16). Постановою Господарського суду Вінницької області від 08.06.2017р. підприємство визнано банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура.

Погашення заборгованості із виплати заробітної плати відбувається по мірі реалізації активів підприємства, надходження коштів від дебіторської заборгованості та оренди майна. (Протягом року виплачена поточна заробітна плата та вихідна допомога на загальну суму - 1,4 млн. грн.)

Створення робочих місць

З метою забезпечення зростання обсягів та підвищення рівня зайнятості населення управління праці та соціального захисту населення Вінницької райдержадміністрації щомісячно проводиться моніторинг щодо створення нових робочих місць з належними умовами та гідною оплатою праці.

У січні-грудні 2017 року в районі створено 919 робочих місця. З них:

  • для найманих працівників у юридичних осіб -  505 робочих місць;
  • для найманих працівників у фізичних осіб-підприємців - 395 робочих місць;
  • для фізичних осіб-підприємців – 19 осіб.

Соціальні виплати

Протягом  2017 року з державного та місцевого бюджетів профінансовано видатків на суму 302,1 млн. грн. Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2018 року становить 117,4 млн. грн.

Станом на 01.01.2018 року на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації перебувало 28473 одержувачів різних видів допомоги, компенсацій та субсидій.

За січень - грудень 2017 року сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям інвалідам, допомога на догляд за інвалідом    І-ІІ гр. внаслідок психічного розладу виплачено державної допомоги на суму       106,7 млн. грн. Заборгованість з виплати державної допомоги станом на 01.01.2018 року відсутня.

455 осіб отримали компенсацію за надання соціальних послуг інвалідам І та ІІ групи та особам, яким виповнилося 80 і більше років на загальну суму 1,0 млн. грн.

Субсидіями для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом 2017 року скористалось 20819 сімей. Відшкодовано    163,2 млн. грн. Заборгованість  на 01.01.2018 р.  складає 115,0 млн. грн. За субсидією на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива  у 2017 році  звернулося 1855 сімей.

Станом на 01.01.2018 року на обліку в базі даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги у Вінницькому районі, перебуває 19185 громадян.

Пільговим категоріям громадян надаються пільги на житлово-комунальні послуги,  тверде паливо і скраплений газ, проїзд, зв'язок.  З початку  року фактично перераховано на надання пільг 14,0 млн. грн. Заборгованість за надані пільги на ЖКП перед підприємствами - надавачами послуг  на 01.01.2018 року становить  - 1,9 млн. грн.

На компенсаційні виплати громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС протягом 2017 року профінансовано з державного бюджету кошти в сумі 1,3 млн. грн., надано щомісячної адресної допомоги особам, які перемістилися з тимчасово окупованої  території  на суму 1,8 млн. грн.

 

Ринок праці

Чисельність незайнятого населення на обліку в службі зайнятості протягом 2017 року становить 3125 осіб. З числа облікового населення, які здійснювали пошук роботи статус безробітного мали 1567 осіб.

Працевлаштовано незайнятих громадян протягом 2017 року – 1043 осіб. З числа незайнятого населення, які працевлаштовані, статус безробітного мали 543 особи.

Проведено  100 семінарів з безробітними із роз’ясненням законодавства та стану ринку праці,в т.ч. значимості оформлення трудових відносин.

Також протягом 2017 року проведено  системну профорієнтаційну роботу, спрямовану на посилення мотивації до праці, проведено профорієнтаційні заходи різного напрямку  з них:

  • 114 семінарів з техніки самостійного пошуку роботи, в яких взяли участь 1717 безробітних;
  • 2 семінари з питань підприємницької діяльності; в яких взяли участь 12 безробітних;
  • 100 семінарів із загальних питань зайнятості населення; в яких взяли участь 9639 безробітних;
  • 3 семінари з орієнтації на службу в Збройних Силах України, в яких взяло участь 45 безробітних.

У школах району встановлено та функціонує  20 програмно-апаратних комплекси «Мотиваційний термінал розвитку зацікавленості до професійного самовизначення».  

Проводиться профорієнтаційна  робота з молоддю з метою мотивації до вибору робітничих професій, необхідних у реальному секторі економіки,  індивідуальна робота з питань працевлаштування осіб, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці.

В районному центрі зайнятості проводиться індивідуальна робота з питань працевлаштування осіб, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці.

Протягом 2017 року пройшли профнавчання 228 безробітних, у громадських та тимчасових роботах взяло участь 338 безробітних.

У 2017 році районним центром зайнятості виплачена одноразова допомога по безробіттю для розвитку підприємницької діяльності  3 безробітним, з числа учасників АТО,  на суму  57,0 тис. грн.

Пенсійне забезпечення

В районі на обліку перебуває 21227 пенсіонерів. Середній розмір пенсійної виплати  на одного  пенсіонера станом на 01.01.2018 року склав 2030,42 грн., що 28,5% більше, ніж  у 2016 році.

У 2017 році власні надходження Пенсійного фонду  склали                       5114,4 тис. грн.

Станом на 01.01.2018 року виплачено пенсій на 441,0 млн. грн. Заборгованості з виплати пенсій немає.

Разом з тим, ряд підприємств мають значну заборгованість перед Пенсійним фондом, загальна сума боргу на 01.01.2018 року склала 510,0 тис. грн. З початку року борг зменшився на 19,6 тис. грн., що складає 103,7%.

Капітальне будівництво

У 2017 році підприємствами району виконано будівельних робіт на суму 293,8 млн. грн., що становить 9,7% до загального обсягу по області (2016 рік – 105,1 млн. грн.)

За січень-вересень 2017 року в районі прийнято в експлуатацію житла загальною площею  41,1 тис.м2, що складає 159,3% до минулого року (2016 рік 25,8 тис.м2, або 48,1%).

Прямі іноземні інвестиції

Станом на 01.10.2017 року з початку інвестування в економіку району залучено 7,45 млн. дол. США прямих іноземних інвестицій, що на 640,2 тис. дол. США більше (109,3%),  ніж було на 01.01.2017 року.

Іноземні інвестиції вкладені  в такі галузі економіки: сільське   господарство – 5,5 млн. дол. США (73,5%), промисловість –   1,0 млн. дол. США (13,4%), торгівля та послуги – 0,2 млн. дол. США (2,3%), будівництво, транспорт, операції з нерухомим майном –   0,8 млн. дол. США  (10,8%).

Торгівля та побутове обслуговування

Мережа підприємств роздрібної торгівлі Вінницького району представлена 235 діючими об’єктами торгівлі, які здійснюють реалізацію продовольчих товарів та товарів змішаної групи.

У галузі ресторанного господарства району працює 75 об’єктів: 9 – ресторани, 57 – кафе, 6 – барів та 3 – їдальні.

На території району розташовано 12 аптек, 17 газо- та автозаправних станцій.

Вінницькою райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування забезпечується проведення ярмарків на ринках району.

З початку 2017 були організовані продовольчі та передсвяткові ярмарки, участь в яких приймали суб'єкти підприємницької діяльності Вінницького району.

На території району працює 4 ринки, для здійснення торгівельної діяльності підприємцями району, де товаровиробники мають можливість реалізовувати вироблену сільськогосподарську продукцію.

Загальний обсяг роздрібного товарообороту  по району  у січні-вересні  2017 року склав 1206,4 млн. грн., у порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшився  на  368,6 млн. грн. або на 44,0%.

Побутові послуги здійснюють близько 82 суб’єктів господарювання району. Середньооблікова чисельність штатних працівників яких становить 122 особи. Найбільшу кількість послуг здійснюють підприємці району в сфері ритуальних послуг, обслуговування та ремонту автомобілів, надання перукарських послуг. Спостерігається розширення мережі торгівельних та побутових закладів.

У січні-вересні 2017 року обсяг послуг, реалізованих споживачам підприємствами сфери послуг району, становив 102,1 млн. грн.  Населенню району було реалізовано послуг на 27,6 млн. грн. Частка послуг, реалізованих населенню – 27,1%.

Розрахунки за енергоносії

На 01.01.2018 року борг за електроенергію з урахуванням боргів  минулих років становить 12,1 млн. грн. і  збільшився з початку  року  на  398,7 тис. грн.

Серед основних боржників:

  • Агропромисловий комплекс – 22,4 тис. грн. (0,2% загального боргу).
  • Державний бюджет  – 153,9 тис. грн. (1,3 % загального боргу),  
  • Промислові підприємства – 320,6 тис. грн. (2,6 % до загального боргу);
  • Підприємства житлово-комунального    господарства  – 87,8 тис. грн.  (0,7 % загального боргу);
  • Борг населення складає 8,6 млн. грн., або 71,1% до загального боргу по району.

За січень-грудень 2017 року оплачено за спожиту електроенергію  237,2 млн. грн. при нарахованому 234,8 млн. грн., рівень проплати складає  101,1% (без урахування втрат в електромережах).

Розрахунки за житлово-комунальні послуги

Станом на 01.01.2017 року переплата населенням житлово-комунальних платежів складає 3,9 млн. грн., в зв’язку із 100-відсотковою оплатою нарахувань поточного періоду, часткового погашення боргу попередніх періодів та попередньою оплатою послуг, а також перевищення обсягу нарахованих субсидій над вартістю фактично спожитих послуг за газопостачання, що становить 5,5 млн. грн.

Разом із тим, залишається заборгованість з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, яка  складає  658,4 тис. грн. та збільшилася з початку року на 177,4 тис. грн., за вивезення побутових відходів заборгованість населення складає 537,5 тис. грн. (підвищення на 25,5%), за централізоване водопостачання та водовідведення заборгованість збільшилася з початку року на 303,1 тис. грн. і складає  433,1 тис. грн.

Дороги комунальної власності

У 2017 році  на капітальний та поточний ремонти доріг заплановано коштів з місцевих бюджетів в сумі 44,4 млн. грн. (капітальний ремонт –   36,9 млн.грн., поточний – 7,5 млн.грн.).

Проведено поточні та капітальні ремонти 136,0 тис.м.кв. комунальних доріг:

  • капітальні – 111,9 тис.м.кв. (вартість робіт – 34,3 млн. грн.);
  • поточні – 24,1 тис.м.кв. (вартість робіт – 6,9 млн. грн. )

У 2017 році на капітальний та поточний ремонти доріг використано кошти сільських та селищних бюджетів в загальній сумі – 41,2 млн. грн.                   (в т.ч. 222,7 тис.грн. - кошти державного бюджету). На зазначені цілі відповідно до минулого року фінансування з місцевих бюджетів збільшено на 14,0 млн. грн.

Моніторинг публічних  закупівель

Відповідно до розпорядження районної державної адміністрації структурні підрозділи райдержадміністрації та підвідомчі заклади впроваджують процедури електронних закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товарів становить від 5,0 тис. грн., на послуги і роботи від 50 тис. грн. та не перевищує тендерних порогів.

За січень-грудень 2017 року структурними підрозділами районної державної адміністрації, закладами, установами та організаціями, які утримуються за рахунок районного бюджету проведено 351 електронних торгів та укладено відповідні договори. Надпорогових процедур оголошено 44, з них відкриті торги – 31, переговорна процедура - 13. Проведено 175 допорогових процедури, оприлюднено 132 звітів про укладання договорів.

З початку 2017 року загальна економія за завершеними закупівлями бюджетними закладами району, що здійснювались через систему електронних закупівель ProZorro, перевищила 12,5 млн. грн. На допорогових закупівлях зекономлено 2,5 млн. грн., на відкритих торгах – 10,0 млн. грн.

Забезпечення ефективного та цільового використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій

Відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України визначено   28 об’єктів по Вінницькому району, на які виділено субвенцію з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку в сумі  23,9 млн. грн.  В грудні додатково передбачено з держбюджету 6,0 млн. грн.  та перерозподілено кошти на інші заходи.

У 2017 році передбачено 29,9 млн. грн.. на 45 об’єктів, 13 розпорядників бюджетних коштів.

Розпорядниками коштів з державного бюджету є  відділ освіти райдержадміністрації – 14 об’єктів  (11,4 млн. грн.) ; Вінницька районна центральна клінічна лікарня – 6 об’єкти (5,2 млн. грн.); Стрижавська селищна рада – 6  об’єктів (931,0 тис. грн.), Некрасівська сільська рада – 2 об’єкти (550,0 тис. грн.), Бохоницька сільська рада – 2 об’єкти (1,0 млн. грн.); Агрономічна сільська рада – 2 об’єкти (3,5 млн. грн.), Якушинецька ОТГ -                 6 об’єктів (3,3 млн. грн.), Вінницько-Хутірська сільська рада – 1 об’єкт               (644,9 тис. грн.), Гавришівська сільська рада – 1 об’єкт (1,4 млн. грн.), Жабелівська сільська рада – 1 об’єкт (1,4 млн. грн.), Іванівська сільська               рада – 1 об’єкт (743,1 тис. грн.), Пултівецька сільська рада – 1 об’єкт                 (382,9  тис. грн.) та КЗ «Вінницький РМЦПМСД» Вінницької районної               ради – 2 об’єкти (124,2 тис. грн.).

Управлінням економіки та фінансовим управлінням райдержадміністрації проводиться щотижневий моніторинг цільового використання коштів, а також проведення закупівель через електронну систему Prozorro.

На 31.12.2017 року  використано 16,9  млн. грн. субвенції, що складає              56,5 % від отриманої суми.

Проведено 10 відкритих торгів  (в процесі – 1) та 15 допорогових торгів, 5 звітів про укладання договору.

В результаті проведення закупівель через систему ProZorro економія державної субвенції склала 1,7 млн. грн.

Внесено зміни до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», відповідно до яких залишки коштів субвенції з державного бюджету зберігаються на рахунках відповідних місцевих бюджетів для здійснення витрат у 2018 році з урахуванням цільового призначення.

Станом на 01.01.2018 року залишок невикористаних коштів субвенції з державного бюджету складає 12,9 млн. грн.

У листопаді 2017 року внесено зміни до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», відповідно до якого залишки коштів субвенції з державного бюджету збережені на рахунках місцевих бюджетів, що дає можливість завершити розпочаті роботи у 2018 році.

__________________________

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.