Відповідно до розпорядження районної державної адміністрації структурні підрозділи райдержадміністрації та підвідомчі заклади впроваджують процедури електронних закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товарів становить від 5,0 тис. грн., на послуги і роботи від 50 тис. грн. та не перевищує тендерних порогів.
За січень-грудень 2018 року структурними підрозділами районної державної адміністрації, закладами, установами та організаціями, які утримуються за рахунок районного бюджету проведено 455 електронних закупівель та укладено відповідні договори. Надпорогових процедур оголошено 60, з них відкриті торги – 41, переговорна процедура - 19. Проведено 170 допорогових процедур, оприлюднено 225 звітів про укладання договорів.
З початку 2018 року загальна економія за завершеними закупівлями бюджетними закладами району, що здійснювались через систему електронних закупівель ProZorro, перевищила 12,9 млн. грн., що складає 9,2 % від очікуваної вартості закупівлі. На допорогових закупівлях зекономлено 1,2 млн. грн., на відкритих торгах – 11,7 млн. грн.
Найбільшої економії на закупівлях у ІV кварталі 2018 року на відкритих торгах отримало відділ освіти районної державної адміністрації (4.2 млн. грн.) та Вінницька центральна районна клінічна лікарня на допорогових закупівлях (350,4 тис. грн.). Бюджетні кошти заощаджено завдяки проведенню торгів на проведення ремонтних робіт в навчальних закладах району та придбання товарів, послуг для Вінницької ЦРКЛ.