Зазначеного позитивного результату, переконаний високопосадовець, вдалось досягти, насамперед, за рахунок налагодження прозорих та відкритих стосунків із бізнесом та громадськістю регіону, а також проведення упереджувальної та роз’яснювальної роботи серед працівників податкової та митної служби і кандидатів на заміщення вакантних посад.
Найактуальнішими темами, що порушувались у зверненнях, були питання роботи органів державної фіскальної служби – 14 (37,8%), електронного адміністрування ПДВ – 8 (21,6%), звітності та реєстрації податкових накладних – 6 (16,2%) та роботи Центрів обслуговування платників 5 (13,5%)
Додамо, що всі порушені у зверненнях питання розглянуто. Їх автори, платники податків та громадяни, отримали вичерпні відповіді на них.
Принагідно Руслан Осмоловський нагадує, що номер телефонної лінії антикорупційного сервісу Держаної фіскальної служби України „Пульс”: (044) 284-00-07 діє цілодобово. Зателефонувавши за ним, суб’єкти господарювання та громадяни можуть залишити інформацію щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів та територіальних органів ДФС, проблем, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, а також щодо упередження контрабанди.