Голова Вінницької РДА

  

           УРДЗІК Віталій Валерійович

Пошук по сайту

46213514
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
3209
18101
90623
46011782
110420
543902
46213514

Ваш IP: 216.73.216.0
07 червня 2025 03:03

Звернення громадян

ПОРЯДОК розгляду звернень громадян та вимоги до їх оформлення

Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян":

  • Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
  • Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
  • Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1цього Закону.
  • Звернення може бути усним чи письмовим.
  • Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.
  • Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
  • Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.
  • Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

 

Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення,  

Ви можете:

- надіслати листа у письмовій формі на адресу: вул. Хмельницьке шосе, 17, м. Вінниця, 21036  Службі у справах дітей районної державної адміністрації;

- подати його до Служби у справах дітей районної державної адміністрації за адресою: вул. Хмельницьке шосе, 17, м. Вінниця;

- надіслати звернення електронною поштою – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  

Завантажити форму подання звернення

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.