За ІІ квартал 2014 року до райдержадміністрації надійшло 152 звернення, що на 29 одиниць менше ніж за відповідний період 2013 року (181 одиниця), в т.ч. 1 одиниць становлять звернення отримані на особистому прийомі.
З загальної кількості звернень 6% вирішено позитивно, на всі інші звернення надані роз’яснення.
У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації переважають заяви з питань:
- соціального захисту – 72 одиниці (2013 – 81 од.)
- аграрної політики і земельних відносин – 37 одиниць (2013 – 45 од.)
- комунального господарства – 16 одиниць (2013 – 19 од.)
- житлової політики – 4 одиниці (2013 – 7 од.)
- праці і заробітної плати – 2 одиниці (2013 – 2 од.)
- охорони здоров'я – 7 одиниць (2013 – 7 од.)
- екології та природних ресурсів – 3 одиниці (2013- 2 од.)
- освіти, науки, науково-технічної інноваційної діяльності
та інтелектуальної власності – 2 одиниці (2013 – 3 од.)
На першому місці за кількістю звернень займають питання соціального захисту населення. Громадяни порушують питання про надання матеріальної допомоги, призначення і виплата соціальної допомоги, забезпечення твердим паливом, телефонізація помешкань громадян пільгової категорії тощо. З метою вирішення вищезазначених питань районною державною адміністрацією, мешканцям району, котрі звернулись та які мають групу інвалідності, малозабезпеченим громадянам, багатодітним сім’ям надана та буде надаватися і надалі одноразова матеріальна допомога на лікування та вирішення соціально - побутових потреб. Протягом звітного періоду райдержадміністрацією надано матеріальну допомогу жителям району на суму 13657 грн.
На другому місці - питання аграрної політики і земельних відносин - це оформлення власності на землю (оренди, приватизації), соціального розвитку села, розрахунки за здані в оренду земельні та майнові паї, виділення у власність земельні ділянки та інші.
На третьому місці - питання комунального господарства. Найчастіше зустрічаються питання газифікації населених пунктів, електропостачання будинків та відключення за несплату, будівництва та ремонту доріг, вулиць, благоустрою населених пунктів, будинків та прилеглих до них територій, належного водопостачання тощо.
Протягом ІІ кварталу 2014 року до райдержадміністрації повторних звернень не надходило.
Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обгрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної ажадміністрації проводиться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348 та здійснюється в комп’ютерній системі «Лотус».
Архівування опрацьованих звернень проводиться за принципом територіального розподілу району (за назвами селищних та сільських рад).
При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної державної адміністрації, у п'ятиденний термін звернення пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам, яких за звітний період надійшло 2 одиниці.
Керівництвом районної державної адміністрації та головним спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надається можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.
Відповідно до Указу Президента від 07.02.2008 року 109/2008, головою районної державної адміністрації взято під особистий контроль та забезпечується проведення першочергових особистих прийомів жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати - героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.
Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, багатодітні сім’ї, одинокі матері, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та інші громадяни які, потребують соціального захисту та підтримки.
З метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань, роз'яснення та реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом, в районній державній адміністрації постійно працює телефон "Гаряча лінія" - 67-01-93 та «Телефон довіри» - 67-32-04. Однак заявники, здебільшого, віддають перевагу особистому спілкуванню з керівництвом під час особистих та виїзних прийомів, протягом звітного періоду 2014 року в телефонному режимі до керівництва райдержадміністрації громадяни не звертались.
За звітний період 12 звернень становлять колективні заяви, проти 14 одиниць за відповідний період минулого року.
Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань транспорту, комунального господарства тощо.
Всього у ІІ кварталі 2014 року до районної державної адміністрації звернулось 485 громадян (за відповідний період 2013 року 456 одиниць).
На особистому прийомі керівництва районної державної адміністрації прийнято 19 звернень.
З органів влади вищого рівня протягом ІІ кварталу 2014 року в районну державну адміністрацію надійшло 23% звернень від усієї кількості зареєстрованих заяв.
Протягом ІІ кварталу 2014 року було здійснено перевірки в 2 структурних підрозділах районної державної адміністрації, а саме: у архівному відділі та управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації. За звітний період проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в 3 сільських радах Вінницького району а саме: Сосонській, Ільківській та Побережненській. За наслідками перевірок складено відповідні довідки, де вказано на конкретні недоліки у роботі із зверненнями громадян, зазначено терміни та певні рекомендації щодо їх усунення.
На виконання п.7.8 ст.1 Указу Президента України 7 лютого 2014 року питання роботи зі зверненнями громадян розглядалось на колегії райдержадміністрації.
Райдержадміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та п. 10 діючої Методики щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян. Проведено семінар-нараду з секретарями сільських та селищних рад 18 березня 2014 року на якому було розглянуто Постанову Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування», Постанову Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009р. №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», Указ Президента України від 3 липня 2009р. № 509/2009 п.2.4 «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг».
Питання виконавської дисципліни постійно піднімається на апаратних нарадах у керівництва районної державної адміністрації.
На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю, районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, за ІІ квартал 2014 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненням.
Продовжує працювати постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, за ІІ квартал 2014 року відбулося три її засідання.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної державної адміністрації.