Пошук по сайту

Архів новин

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
41870852
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
9362
24658
108297
41678374
320711
602279
41870852

Ваш IP: 3.145.59.89
23 листопада 2024 14:24

Аналітичний звіт про роботу зі зверненнями громадян у Вінницькій райдержадміністрації

За 2017 рік районною державною адміністрацією отримано 1217 звернень від 3649 громадян, якими порушено 1275 питань. За аналогічний період 2016 року надійшло 1476 звернень від 2691 громадян, якими порушено 1516 питань.

Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення - 857 одиниць (за 2016 рік - 1164 одиниці). Цією категорією громадян порушуються питання щодо надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових питань, призначення і виплата соціальної допомоги, призначення та перерахунок житлових субсидій, забезпечення твердим паливом та скрапленим газом, телефонізація помешкань громадян пільгової категорії тощо. З метою вирішення вищезазначених питань районною державною адміністрацією, жителям району, котрі звернулись та які мають групу інвалідності, малозабезпечені, багатодітні, онкохворі, учасники АТО та переселенці Луганської та Донецької областей надається одноразова матеріальна допомога.  Так, за звітний період з районного бюджету було виділено грошову допомогу на загальну суму 869332  грн. ( в 2016 році – 254100 грн.).  Також було надано допомогу у вигляді одноразових грошових адресних виплат  жителям Вінницького району на ліквідацію наслідків надзвичайної ситуації, що склалася 26 вересня  2017 року у м.Калинівка Вінницької області на  суму 131029 грн.

На другому місці питання комунального господарства - 86 одиниць  (за 2016 рік – 44 звернення). Найчастіше зустрічаються питання будівництва та ремонту доріг, освітлення вулиць, благоустрою населених пунктів, будинків та прилеглих до них територій, електропостачання будинків та відключення електроенергії за несплату, належного водопостачання тощо.

На третьому місці питання аграрної політики і земельних відносин - 84 одиниці. Порівняно з попередніми роками спостерігаємо значне зменшення звернень (за 2016 рік – 100 звернень). На сьогодні та впродовж багатьох років  громадян найгостріше турбують питання виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, ведення садівництва, ведення особистого селянського господарства, отримання розрахунків за земельні та майнові паї, передача в оренду земельних ділянок, земельні конфлікти, тощо.

Районною державною адміністрацією з 1 січня 2013 року не вирішуються питання щодо виділення земельних ділянок, у зв’язку з відсутністю відповідних повноважень. У цих випадках заявникам надається необхідна методична допомога та відповідні роз'яснення щодо порядку вирішення порушених питань та можливість оскарження прийнятих рішень в суді.

Четверте місце посідають питання охорони здоров’я,  за звітний період надійшло 36 одиниць звернень від громадян, яких турбують питання забезпечення безкоштовно ліками, покращення якості медичного обслуговування, встановлення інвалідності, виділення матеріальної допомоги на лікування, проведення операцій (2016р. – 26 звернень).

Що стосується «активності» населення за зверненнями громадян, то слід зазначити наступні сільські та селищні ради: Стрижавська, Вінницько-Хутірська, Агрономічна. Це пояснюється в першу чергу тим, що вони входять до найбільш чисельних за населенням територіальних громад і відповідно високим ступенем гостроти соціально - економічних, суспільно - політичних та інших проблем. Слід відмітити, що 8,7% від всієї кількості звернень надходять від жителів м.Вінниці, оскільки Вінницький район розташований поблизу та межує з містом обласного значення. Питання різні – це і земельні спори щодо встановлення межових знаків на куплених заявниками земельних ділянках, ремонт місцевих доріг, освітлення вулиць, тощо.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обгрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених чинним законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної адміністрації проводиться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року    № 348 та здійснюється в комп’ютерній системі «Лотус».

Архівування опрацьованих звернень проводиться за принципом територіального   розподілу району  (за назвами селищних, сільських рад та м.Вінниці).

В районні державній адміністрації працює комп’ютерна програма системи «Лотус» - «Звернення громадян», за допомогою якої покращується та вдосконалюється систематизація, пошук та аналіз проблемних питань за пропозиціями, заявами і скаргами, а також посилюється контроль за організацією цією роботи з боку обласної державної адміністрації.

При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної державної адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам. За звітний період таких звернень було розглянуто 4 одиниці.

Керівництвом райдержадміністрації та спеціалістами по роботі  із зверненнями громадян створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надається можливість ознайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.

Відповідно до п.1.4 Указу Президента від 07.02.2008 року 109/2008, прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 05.01.2017 року №1, яким затверджено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян  в районній державній адміністрації, відповідно до якого  забезпечується проведення першочергових особистих прийомів жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-Героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв праці, Героїв України, військовослужбовців  - учасників антитерористичної операції та членів родин військовослужбовців, тощо. Дане питання знаходиться на особистому контролі голови районної державної адміністрації.

На виконання п.7.8 ст.1 Указу Президента України 08.02.2017 року та 27.06.2017 року на колегіях районної державної адміністрації розглядались питання підсумків роботи щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування відповідно за 2016 рік та за І півріччя 2017 року. За результатами колегії були прийняті відповідні рішення та надані доручення.

Райдержадміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та п. 10 діючої Методики щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян. 16 березня 2017 року проведено семінар-навчання з секретарями сільських, селищних рад та ОТГ і працівниками, відповідальними  за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування по зверненнях громадян, на якому було розглянуто Постанову Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування» та  методику оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування.

З метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань, роз'яснення та реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом, в районній державній адміністрації постійно працює телефон "Гаряча лінія" 67-32-04. Протягом 2017 року в телефонному режимі до керівництва райдержадміністрації громадяни не звертались, оскільки заявники, здебільшого, віддають перевагу особистому спілкуванню з керівництвом під час особистих та виїзних прийомів.

Крім того, керівництвом райдержадміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою і громадянами. Зокрема, продовжують постійно проводитись зустрічі керівництва з жителями району територіальних громад, на яких жителі мають можливість вирішувати свої проблеми безпосередньо на місці, а керівництво перевіряти стан виконання своїх доручень.

З метою роз'яснювальної роботи щодо конституційних прав і обов'язків громадян, реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом на сторінках Вінницької регіональної газети «Подільська зоря» періодично висвітлюються матеріали стосовно роботи зі зверненнями громадян. Постійно проводять широку інформаційно-роз'яснювальну роботу структурні підрозділи районної державної адміністрації.

Крім того, на виконання пункту 4.9 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 для оприлюднення матеріалів про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань створено окрему сторінку на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, яка періодично поповнюється новою інформацією.

Головними спеціалістами по роботі зі зверненнями громадян загального відділу апарату районної державної адміністрації щоквартально готується статистична та аналітична інформація про стан роботи зі зверненнями громадян та про виконання Указу Президента, яка висвітлюється на сторінці офіційного веб-сайту Вінницької районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року в структурні підрозділи райдержадміністрації, виконкоми сільських, селищних рад та ОТГ, було надіслано аналітичну довідку «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у Вінницькій районній державній адміністрації за І квартал 2017 року» до відома та використання в роботі та відповідного реагування.

На виконання ст. 5, п. 1 Указу Президента України затверджено графік перевірок у структурних підрозділах райдержадміністрації щодо додержання законодавства та організації роботи зі зверненнями громадян. Головними спеціалістами по роботі зі зверненнями громадян загального відділу апарату райдержадміністрації протягом 2017 року перевірено 9 структурних підрозділів райдержадміністрації. При перевірці грубих порушень не виявлено.

За звітний період 2017 року також було проведено 7 перевірок в сільських та селищних радах Вінницького району, відповідно до затвердженого річного графіку. При перевірці встановлено наступне: в цілому налагоджена належним чином робота зі зверненнями громадян, виявлено окремі випадки неналежної взаємодії при спільному розгляді скарг та повторних звернень, низька якість ведення діловодства зі звернень громадян, розгляду окремих заяв і скарг та підготовки відповідей на них. За результатами перевірок складено відповідні довідки, в яких проаналізовано роботу із зверненнями громадян, надані певні рекомендації щодо поліпшення цієї роботи та встановлені терміни їх виправлення.

На виконання п. 2.2. Указу Президента України, затверджені графіки особистого звітування перед головою районної державної адміністрації голів сільських, селищних рад та ОТГ щодо стану роботи зі зверненнями громадян та графік особистих доповідей про стан роботи зі зверненнями громадян керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних організацій виконавчої влади, установ та організацій району на 2017 рік.

Продовжує працювати постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За 2017 рік відбулося 12 засідань комісії, на яких розглядались звернення громадян здебільшого з питань надання матеріальної допомоги та поліпшення умов проживання. На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008, головні спеціалісти по роботі зі зверненнями громадян загального відділу апарату районної державної адміністрації забезпечують щомісячне проведення дня контролю, в рамках якого здійснюють виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих керівництвом районної державної адміністрації її структурним підрозділам та головам сільських та селищних рад. Протягом 2017 року, розглянуто стан виконання доручень керівництва райдержадміністрації по 12 зверненнях. Більшість питань, які розглядались, стосувались соціального захисту незахищених верств населення, врегулювання земельних та майнових відносин, ремонту доріг, відновлення водо- та енергопостачання.

Постійно аналізуються та узагальнюються повторні питання, що порушують заявники. Передбачена підготовка щоквартальних аналітичних матеріалів з цих питань. Це дає змогу виявляти причини, що породжують  звернення та вживати заходів щодо розв'язання найбільш актуальних проблем, з якими звертаються мешканці району до місцевих органів влади.

На виконання вимог п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 року №1336 «Про затвердження Порядку інформування громадськості про результати роботи у сфері протидії корупції», районною державною адміністрацією прийнято розпорядження від 10 червня 2015 року №251 «Про заходи щодо реалізації державної антикорупційної політики (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки», в приміщенні районної державної адміністрації встановлено стенд «Суспільство проти корупції», на якому розміщено нормативно правові акти, довідкову інформацію, інформацію про корупційні порушення в області та районі.

Райдержадміністрацією за необхідності готуються та надаються заявникам роз’яснювальні листівки (наприклад, про пільги учасникам бойових дій, соціальні виплати малозабезпеченим, інвалідам, порядок звернення за матеріальною допомогою, тощо), надаються консультації громадянам, які бажають звернутись на особистий прийом до керівництва; під час проведення виїзних прийомів громадян, відвідувачам роз’яснюються їх права та можливості вирішення проблемних питань згідно чинного законодавства. В приміщеннях сільських та селищних рад розміщуються графіки особистого та виїзного прийомів громадян керівництвом району та  органів влади вищого рівня.

Також спеціалістами по роботі зі зверненнями громадян загального відділу апарату районної державної адміністрації, районною державною адміністрацією постійно надається практично-консультативна допомога структурним підрозділам райдержадміністрації, виконкомам сільських, селищних рад та ОТГ Вінницького району.

Головним критерієм якості роботи влади є зменшення кількості скарг, повторних звернень та звернень до органів державної влади вищого рівня. Саме на це спрямована увага керівництва районної державної адміністрації, виконавчих комітетів сільських та селищних рад, управлінь та відділів райдержадміністрації. Для виявлення їх причин, що породжують звернення, постійно проводяться системні їх аналізи та узагальнення, виявляються найбільш гострі проблемні питання.

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.