Пошук по сайту

Архів новин

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
37347350
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
23602
30746
88669
37138079
517874
741627
37347350

Ваш IP: 3.17.28.48
25 квітня 2024 22:12

Аналітичний звіт про роботу із зверненнями громадян у Вінницькій районній державній адміністрації за І півріччя 2021 року

За І півріччя 2021 року до районної державної адміністрації надійшло 804 звернення, що на 389 одиниць більше ніж за відповідний період 2020 року – 415 звернень громадян.

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації  переважають заяви з питань:

- соціального захисту  –   485 одиниць, або 60,32% від загальної кількості, за відповідний період 2020 року –  310 одиниць, або 74,69%;

-  комунального господарства – 119 одиниць, або 14,80% від загальної кількості, за відповідний період 2020 року – 26 одиниць, або 6,27 % ;

- охорони здоров'я – 46 одиниць, або 5,72 % від загальної кількості, за відповідний період 2020 року – 7 одиниць, або 1,69 %;

- транспорт і зв’язок – 25 одиниць, або 3,11% від загальної кількості, за відповідний період 2020 року – 7 одиниць, або 1,69 %;

- житлова політика – 19 одиниць, або 2,36 % від загальної кількості, за відповідний період 2020 року – 0 одиниць.

Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення – 485 одиниць. Цією категорією громадян порушуються питання щодо надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових питань, призначення і виплата соціальної допомоги, призначення та перерахунок житлових субсидій, забезпечення твердим паливом та скрапленим газом, тощо.

На другому місці питання комунального господарства -  119 одиниць. Найчастіше зустрічаються питання будівництва та ремонту доріг, освітлення вулиць, благоустрою населених пунктів, будинків та прилеглих до них територій, електропостачання будинків та відключення електроенергії за несплату, належного водопостачання, тарифів на житлово-комунальні послуги, тощо.

На третьому місці питання охорони здоров’я, громадян турбують питання забезпечення безкоштовними ліками, покращення якості медичного обслуговування, встановлення інвалідності тощо.

На четвертому місці питання транспорту та зв’язку. Цією категорією громадяни порушують питання транспортного сполучення, пільгового проїзду тощо.

П’яте місце посідають питання житлової політики. Цією категорією заявники порушують питання покращення житлових умов та отримання нового житла, поновлення житлової черги тощо.

Протягом звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 26 колективних звернень, або 3,23 % від усіх звернень, а за ІІ квартал 2020 року – 9 одиниць, або 2,17% від усіх звернень.

Найбільше колективних звернень протягом даного періоду надійшло від мешканців району з питань комунального господарства, охорони здоров’я, тощо.

142 одиниці, або 17,66% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення (багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів) за відповідний період 2020 року 83 звернення (20,0%).

За ІІ квартали 2021 року до районної державної адміністрації звернулося 3268 громадян, а за ІІ квартали 2020 року ця цифра становила 811.

З органів влади вищого рівня протягом І півріччя 2021 року в районну державну адміністрацію надійшло 785 звернення, що становить 97,6% від усієї кількості зареєстрованих заяв.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обґрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених чинним законодавством.

Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень проводиться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року  № 348 та здійснюється в комп’ютерній системі «Лотус» - «Звернення громадян», за допомогою якої покращується та вдосконалюється систематизація, пошук та аналіз проблемних питань за пропозиціями, заявами і скаргами, а також посилюється контроль за організацією цієї роботи з боку обласної державної адміністрації.

Архівування опрацьованих звернень проводиться за принципом територіального розподілу району (територіальних громад).

При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної державної адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам.

Керівництвом районної державної адміністрації та спеціалістами відділу цифрового розвитку, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надається можливість ознайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені. Так, за І півріччя цього року керівництвом районної державної адміністрації було проведено лише один особистий прийом громадян по питанням транспортного сполучення та  завершення будівництва школи.

Щодо пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 слід зазначити, що проведення засідань комісій з питань розгляду звернень громадян тимчасово призупинено у зв’язку із епідемічною ситуацією пов’язаною із коронавірусом COVID-19.

На виконання пункту 4.9 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 для оприлюднення матеріалів про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань створено окрему сторінку на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації, яка періодично поповнюється новою інформацією.

Спеціалістами відділу цифрового розвитку, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації щоквартально готується статистична та аналітична інформація про стан роботи зі зверненнями громадян та про виконання Указу Президента у Вінницькому районі, яка висвітлюється на сторінці офіційного веб-сайту Вінницької районної державної адміністрації.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю, районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, у зв’язку із епідемічною ситуацією пов’язаною із коронавірусом COVID-19 тимчасово призупинено.

Питання виконавської дисципліни постійно піднімається на апаратних нарадах  у керівництва районної державної адміністрації.

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної державної адміністрації.

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.