Пошук по сайту

Архів новин

Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
42921997
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
36811
52293
171445
42488754
882317
489539
42921997

Ваш IP: 3.145.85.123
26 грудня 2024 19:44

Аналітичний та статистичний звіт про організацію роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2018 рік

За І квартал 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 318 звернень, що на 3 одиниці менше ніж за відповідний період 2017 року (321 одиниця), в т.ч. 4 одиниць становлять звернення отримані на особистому прийомі.

З загальної кількості звернень 52%  вирішено позитивно, на всі інші звернення надані роз’яснення.

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації  переважають заяви з питань:

-  соціального захисту –  233 одиниці  (2017 –  245 од.)

-  аграрної політики і земельних відносин – 18 одиниць (2017 – 26 од.)

-  комунального господарства – 14 одиниць  (2017 – 20 од.)

- транспорту і зв’язку – 9 одиниць (2017 – 10 од.)

-  охорони здоров'я – 7 одиниць (2017 – 9 од.)

- освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 6 одиниць (2017 – 2 од.)

На першому місці за кількістю звернень займають питання соціального захисту  населення. Цією категорією громадян порушуються питання щодо надання матеріальної допомоги, призначення і виплата соціальної допомоги, забезпечення твердого палива, призначення субсидій на житлово-комунальні послуги, тощо. З метою вирішення вищезазначених питань районною державною адміністрацією, жителям району, котрі звернулись та які мають групу інвалідності, малозабезпечені, багатодітні, онкохворі, учасники АТО та переселенці Луганської та Донецької областей, які потрапили в складні життєві обставини надається одноразова матеріальна допомога на лікування та вирішення соціально - побутових потреб. Протягом звітного періоду райдержадміністрацією з районного бюджету «Програма подолання бідності» надано матеріальну допомогу жителям району на суму 301700грн. (в 2017 році 161200 грн.). Також було надано допомогу у вигляді одноразових грошових адресних виплат жителям Вінницького району на ліквідацію наслідків надзвичайної ситуації що склалася 26 вересня 2017 року у м.Калинівка Вінницької області на суму 79434грн.

На другому місці питання аграрної політики і земельних відносин. Порівняно з попередніми роками спостерігаємо значне зменшення звернень. На сьогодні та впродовж багатьох років найгостріше турбують громадян питання виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, ведення садівництва, ведення особистого селянського господарства,  отримання розрахунків за земельні та майнові паї, передача в оренду земельних ділянок, земельні конфлікти, тощо.

Районною державною адміністрацією з 1 січня 2013 року не вирішуються  питання щодо виділення земельних ділянок та земельних спорів, у зв’язку з відсутністю відповідних повноважень. У цих  випадках заявникам надається необхідна методична допомога та відповідні роз`яснення щодо порядку вирішення порушених питань та можливість оскарження прийнятих  рішень в суді.

На третьому місці питання комунального господарства. Найчастіше зустрічаються питання будівництва та ремонту доріг, освітлення вулиць, благоустрою населених пунктів, будинків та прилеглих до них територій, електропостачання будинків та відключення електроенергії, належного водопостачання тощо.

На четвертому місці питання транспорту і звзку. Піднімались питання щодо виділення додаткових рейсів Муніципального автобусу, порушення графіку руху транспорту та пільгового проїзду в транспорті.

Пяте місце посідають питання охорони здоровя. Піднімались питання забезпечення безкоштовними ліками, покращення якості медичного обслуговування, проведення безкоштовних операцій.

Протягом звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 7 колективних звернень, що на 2 одиниці менше ніж за відповідний період 2017 року.

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, тощо. Всього у І кварталі 2018 року до районної державної адміністрації звернулось 547 громадян (за відповідний період 2017 року 1274 одиниць).

З органів влади вищого рівня протягом І кварталу 2018 року в районну державну адміністрацію надійшло 157 звернень, що становить 49% від усієї кількості зареєстрованих заяв.

Протягом І кварталу 2018 року до райдержадміністрації повторних звернень не надходило.

     Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації  опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обгрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної адміністрації проводиться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348 та здійснюється в комп’ютерній  системі «Лотус».

Архівування опрацьованих звернень проводиться за принципом         територіального розподілу району (за назвами сільських, селищних рад та м.Вінниці).

                В районній державній адміністрації працює комп'ютерна програма системи «Лотус» - «Звернення громадян», за допомогою якої покращується та вдосконалюється систематизація, пошук та аналіз проблемних питань за пропозиціями, заявами і скаргами, а також посилюється контроль за організацією цієї роботи з боку обласної державної адміністрації.

                При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної державної адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам. За звітний період таких звернень до районної державної адміністрації не надходило. 

Керівництвом райдержадміністрації та спеціалістами по роботі зі зверненнями громадян створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надається можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.

Відповідно до пункту 1.4 Указу Президента від 07.02.2008 року 109/2008,  прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 05.01.2017 року №1, яким затверджено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в районній державній адміністрації, відповідно до якого забезпечується проведення першочергових особистих прийомів жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, військовослужбовців – учасників антитерористичної операції  та членів родин військовослужбовців, загиблих у ході її проведення. Дане питання знаходиться на особистому контролі голови районної державної адміністрації.

Протягом І кварталу 2018 року було здійснено перевірки в 2 структурних підрозділах районної державної адміністрації, а саме: у відділі агропромислового розвитку та фінансовому управлінні. За звітний період проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в Писарівській сільській раді  Вінницького району. За наслідками перевірок складено відповідну довідку, де вказано на конкретні недоліки у роботі із зверненнями громадян, зазначено терміни та певні рекомендації щодо їх усунення.

На виконання п.7.8 ст.1 Указу Президента України 19 лютого  2018 року питання роботи зі зверненнями громадян розглядалось на колегії райдержадміністрації.

Районною державною адміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та п. 10 діючої Методики щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян. 19 лютого 2018 року проведено семінар-навчання з секретарями сільських, селищних рад, ОТГ та працівниками, відповідальними за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування по зверненнях громадян на якому було розглянуто Постанову Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування» та методику оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування.

З метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань, роз'яснення та реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом, в районній державній адміністрації постійно працює телефон "Гаряча лінія" 67-32-04. Однак заявники, здебільшого, віддають перевагу особистому спілкуванню з керівництвом під час особистих прийомів. Протягом звітного періоду за  2018 рік в телефонному режимі до керівництва районної державної адміністрації громадяни не звертались.

Питання виконавської дисципліни постійно піднімається на апаратних нарадах  у керівництва районної державної адміністрації.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю, районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, за І квартал 2018 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3-ом зверненням.

Продовжує працювати постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, за І квартал 2018 року відбулося три її засідання.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної державної адміністрації.

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.