Пошук по сайту

Архів новин

Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
42927393
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
42207
52293
176841
42488754
887713
489539
42927393

Ваш IP: 3.135.249.76
26 грудня 2024 22:13

Аналітичний звіт про організацію роботи зі зверненнями громадян у Вінницькій районній військовій адміністрації за 2022 рік

Впродовж 2022 року до районної військової адміністрації надійшло 936 звернень від 1707 громадян, якими порушено 952 питання. За аналогічний період 2021 року надійшло 1445 звернень від 4105 громадян, якими порушено 1445 питань.

У структурі звернень, що надійшли до районної військової адміністрації переважають заяви з питань:

  • соціального захисту – 803 одиниці, або 85,79% від загальної кількості (2021р. –  974 од., або 67,4% від загальної кількості);
  • комунального господарства – 27 одиниць, або 2,88% від загальної кількості (2021р. – 165 од., або 11,4% від загальної кількості);
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 14 одиниць, або 1,49% від загальної кількості (2021р. – 2 од., або 0,14% від загальної кількості);
  • транспорт і зв’язок – 12 одиниць, або 1,28% від загальної кількості (2021р. – 42 од., або 2,9% від загальної кількості);
  • аграрної політики і земельних відносин – 12 одиниці, або 1,28% від загальної кількості (2021р. – 32 од., або 2,2% від загальної кількості).

Протягом звітного періоду одними із основних питань, з якими звертались мешканці району, продовжують залишатися питання соціального захисту – 803 одиниці. Більшість з яких, питання внутрішньо переміщених осіб(проживання, реєстрація, виплата допомоги тощо); надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових питань, призначення і виплати соціальної допомоги, призначення та перерахунок житлових субсидій, забезпечення твердим паливом та скрапленим газом, тощо.

На другому місці питання комунального господарства - 27 одиниць. В цій категорії зверталися лише з питань компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану.

На третьому місці питання діяльності органів місцевого самоврядування – 14 одиниць. Громадяни зверталися через невдоволення роботою органів місцевого самоврядування, зокрема, роботи ЦНАПів, оскарження рішень сесії сільських рад тощо.

Наступні за актуальністю питання транспорту та зв’язку. Цією категорією громадяни порушували питання транспортного сполучення, створення нових маршрутів, дотримання графіків руху, пільгового проїзду тощо.

П’яте місце посідають питання аграрної політики і земельних відносин - 12 одиниць. Найгостріше громадян турбували питання отримання розрахунків за земельні паї, погодження меж земельних ділянок, земельні конфлікти, отримання сертифікатів на право власності тощо.

Протягом звітного періоду до районної військової адміністрації надійшло 10 колективних звернень, або 1,07% від загальної кількості та на 26 одиниць менше ніж за 2021 рік – 36 од. або 2,49%. В категорії колективних звернень порушували питання екології та природних ресурсів, освіти, земельні конфлікти тощо.

150 одиниць, або 16,03% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в районній військовій адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни і пенсіонерів, за минулий 2021 рік таких було 248 звернень, або 17,16% від загальної кількості звернень громадян що надійшли до районної військової адміністрації.

З органів влади вищого рівня протягом ІV кварталів 2022 року в районну військову адміністрацію надійшло 901 звернення, що становить 96,26% від усієї кількості зареєстрованих заяв.

При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної військової адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам. Протягом 2022 року було на правлено за належністю 75 звернень.

З метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань, роз'яснення та реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом, в районній військовій адміністрації постійно працює телефон "Гаряча лінія" 67-01-93.

У зв’язку із загостренням епідемічної ситуації пов’язаної із коронавірусом COVID-19 та у зв'язку із нападом на Україну країни-терориста російської федерації і прийняттям Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» відмінено проведення засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, днів контролю та перевірок організації роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування до завершення військового стану.

На виконання пункту 4.9 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 для оприлюднення матеріалів про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань створено окрему сторінку на офіційному веб-сайті районної військової адміністрації, щоквартально готується статистична та аналітична інформація про стан роботи зі зверненнями громадян.

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної військової адміністрації.

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.