Пошук по сайту

Архів новин

Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
42386366
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
4527
36143
109180
42079242
346686
489539
42386366

Ваш IP: 18.97.9.169
12 грудня 2024 03:38

Аналітичний звіт про роботу із зверненнями громадян у Вінницькій райдержадміністрації за І півріччя 2018 року

За І півріччя 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 550 звернень від 1715 громадян, якими порушено 582 питання, в т.ч. 9 звернень отримані на особистому прийомі. За аналогічний період 2017 року надійшло 600 звернень від 2385 громадян, якими порушено 627 питань.

З загальної кількості звернень 43%  вирішено позитивно, на всі інші звернення надані роз’яснення.

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації  переважають заяви з питань:

-  соціального захисту –  377 одиниць  (2017р. –  430 од.)

-  аграрної політики і земельних відносин – 41 одиниця (2017р. – 50 од.)

-  комунального господарства – 40 одиниць  (2017р. – 31 од.)

-  охорони здоров'я – 16 одиниць (2017р. –23 од.)

- транспорту і зв’язку – 11 одиниць (2017р. – 19 од.)

На першому місці за кількістю звернень займають питання соціального захисту  населення. Цією категорією громадян порушуються питання щодо надання матеріальної допомоги, призначення і виплата соціальної допомоги, забезпечення твердого палива, призначення субсидій на житлово-комунальні послуги, тощо. З метою вирішення вищезазначених питань районною державною адміністрацією, жителям району, котрі звернулись та які мають групу інвалідності, малозабезпечені, багатодітні, онкохворі, учасники АТО та переселенці Луганської та Донецької областей, які потрапили в складні життєві обставини надається одноразова матеріальна допомога на лікування та вирішення соціально - побутових потреб. Протягом звітного періоду райдержадміністрацією з районного бюджету «Програма подолання бідності» надано матеріальну допомогу жителям району на суму 379296грн. (в 2017 році 422100 грн.). Також було надано допомогу у вигляді одноразових грошових адресних виплат жителям Вінницького району на ліквідацію наслідків надзвичайної ситуації що склалася 26 вересня 2017 року у м.Калинівка Вінницької області на суму 257609грн.

На другому місці питання аграрної політики і земельних відносин. Порівняно з попередніми роками спостерігаємо значне зменшення звернень. На сьогодні та впродовж багатьох років найгостріше турбують громадян питання виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, ведення садівництва, ведення особистого селянського господарства,  отримання розрахунків за земельні та майнові паї, передача в оренду земельних ділянок, земельні конфлікти, тощо.

Районною державною адміністрацією з 1 січня 2013 року не вирішуються  питання щодо виділення земельних ділянок та земельних спорів, у зв’язку з відсутністю відповідних повноважень. У цих  випадках заявникам надається необхідна методична допомога та відповідні роз`яснення щодо порядку вирішення порушених питань та можливість оскарження прийнятих  рішень в суді.

На третьому місці питання комунального господарства. Найчастіше зустрічаються питання будівництва та ремонту доріг, освітлення вулиць, благоустрою населених пунктів, будинків та прилеглих до них територій, електропостачання будинків та відключення електроенергії, належного водопостачання тощо.

Четверте місце посідають питання охорони здоровя. Піднімались питання забезпечення безкоштовними ліками, покращення якості медичного обслуговування, проведення безкоштовних операцій.

На п’ятому місці питання транспорту і звзку. Піднімались питання щодо виділення додаткових рейсів Муніципального автобусу, порушення графіку руху транспорту та пільгового проїзду в транспорті.

Протягом звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 20 колективних звернень, що на 2 одиниці менше ніж за відповідний період 2017 року.

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, екології та природних ресурсів, тощо.

З органів влади вищого рівня протягом звітного періоду в районну державну адміністрацію надійшло 312 звернень, що становить 57% від усієї кількості зареєстрованих заяв.

Протягом І півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 1 повторне звернення. Аналіз його змісту підтвердив факт надходження звернення від одного і того ж громадянина з одного й того ж питання до керівників різних рівнів. Для даної категорії громадян розроблені відповідні заходи кожного з них запрошують на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації для надання додаткових роз'яснень з порушених питань та запобігання виникненню конфліктних ситуацій.

          Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації  опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обгрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної адміністрації проводиться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348 та здійснюється в комп’ютерній  системі «Лотус».

Архівування опрацьованих звернень проводиться за принципом         територіального розподілу району (за назвами сільських, селищних рад та м.Вінниці).

                В районній державній адміністрації працює комп'ютерна програма системи «Лотус» - «Звернення громадян», за допомогою якої покращується та вдосконалюється систематизація, пошук та аналіз проблемних питань за пропозиціями, заявами і скаргами, а також посилюється контроль за організацією цієї роботи з боку обласної державної адміністрації.

                При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної державної адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам.

Керівництвом райдержадміністрації та спеціалістами по роботі зі зверненнями громадян створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надається можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.

Відповідно до пункту 1.4 Указу Президента від 07.02.2008 року 109/2008,  прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 05.01.2017 року №1, яким затверджено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в районній державній адміністрації, відповідно до якого забезпечується проведення першочергових особистих прийомів жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, військовослужбовців – учасників антитерористичної операції  та членів родин військовослужбовців, загиблих у ході її проведення. Дане питання знаходиться на особистому контролі голови районної державної адміністрації.

Протягом І півріччя 2018 року було здійснено перевірки в 4 структурних підрозділах районної державної адміністрації, а саме: у відділі агропромислового розвитку, фінансовому управлінні, відділі освіти та управлінні економіки. За звітний період проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в Писарівській, Медвеже-Вушківській та Гавришівській сільських радах Вінницького району. При перевірці грубих порушень не виявлено.

На виконання п.7.8 ст.1 Указу Президента України 19 лютого  2018 року на колегії районної державної адміністрації розглядалось питання підсумків роботи щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування за 2017 рік.  За результатами колегії були прийняті відповідні рішення та надані доручення.

Районною державною адміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та п. 10 діючої Методики щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян. 19 лютого 2018 року та 11 квітня 2018 року проведено семінар-нараду з секретарями сільських, селищних рад, ОТГ та працівниками, відповідальними за ведення діловодства в органах місцевого самоврядування по зверненнях громадян.

З метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань, роз'яснення та реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом, в районній державній адміністрації постійно працює телефон "Гаряча лінія" 67-32-04. Протягом звітного періоду за  2018 рік в телефонному режимі до керівництва районної державної адміністрації громадяни не звертались, оскільки заявники, здебільшого, віддають перевагу особистому спілкуванню з керівництвом під час особистих прийомів.

      Крім того, керівництвом райдержадміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою і громадянами. Зокрема, продовжують постійно проводитись зустрічі керівництва з жителями району територіальних громад, на яких жителі мають можливість вирішувати свої проблеми безпосередньо на місці, а керівництво перевіряти стан виконання своїх доручень.

      З метою роз'яснювальної роботи щодо конституційних прав і обов'язків громадян, реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом на сторінках Вінницької регіональної газети «Подільська зоря» періодично висвітлюються матеріали стосовно роботи зі зверненнями громадян. Постійно проводять широку інформаційно-роз'яснювальну роботу структурні підрозділи районної державної адміністрації.

На виконання пункту 4.9 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 для оприлюднення матеріалів про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань створено окрему сторінку на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, яка періодично поповнюється новою інформацією.

Питання виконавської дисципліни постійно піднімається на апаратних нарадах  у керівництва районної державної адміністрації.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю, районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, за І півріччя 2018 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 6 зверненнях.

Продовжує працювати постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, за звітний період 2018 року відбулося 6 її засідань.

Райдержадміністрацією за необхідності готуються та надаються заявникам роз’яснювальні листівки (наприклад, про пільги учасникам бойових дій, соціальні виплати малозабезпеченим, інвалідам, порядок звернення за матеріальною допомогою, тощо), надаються консультації громадянам, які бажають звернутись на особистий прийом до керівництва; під час проведення виїзних прийомів громадян, відвідувачам роз’яснюються їх права та можливості вирішення проблемних питань згідно чинного законодавства. В приміщеннях сільських та селищних рад розміщуються графіки особистого та виїзного прийомів громадян керівництвом району та  органів влади вищого рівня.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної державної адміністрації.

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.