Пошук по сайту

Архів новин

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
41833917
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
16139
25110
71362
41678374
283776
602279
41833917

Ваш IP: 3.137.178.122
21 листопада 2024 18:39

Аналітичний звіт про роботу із зверненнями громадян у Вінницькій районній державній адміністрації за 2019 рік

За ІV квартали 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 1054 звернення  від 1987 громадян, якими порушено 1054 питання, в т.ч. 10 звернень отримано на особистому прийомі. За аналогічний період 2018 року надійшло 1169 звернень від 4617 громадян, якими порушено 1169 питань.

З загальної кількості звернень 14,5%  вирішено позитивно, на всі інші звернення надані роз’яснення.

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації  переважають заяви з питань:

-  соціального захисту –  804 одиниці  (2018р. –  796 од.);

-  комунального господарства – 73 одиниці  (2018р. – 74 од.);

-  аграрної політики і земельних відносин – 33 одиниць (2018р. – 47 од.);

-  охорони здоров'я – 28 одиниць (2018р. – 62 од.);

- освіта і наука – 19 одиниць (2018р.- 20 од.);

- екології та природних ресурсів – 10 одиниць (2018р. – 26 од.);

- транспорту і зв’язку – 10 одиниць (2018р. – 26 од.).

Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення - 804 одиниці. Цією категорією громадян порушуються питання щодо надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових питань, призначення і виплата соціальної допомоги, призначення та перерахунок житлових субсидій, забезпечення твердим паливом та скрапленим газом, тощо. З метою вирішення вищезазначених питань районною державною адміністрацією, жителям (інваліди, малозабезпечені, багатодітні, онкохворі, учасники АТО та переселенці Луганської та Донецької областей) надається одноразова матеріальна допомога. Протягом звітного періоду з районного бюджету  надано матеріальну допомогу жителям району на суму 576373грн. (в 2018 році – 710180грн.).

На другому місці питання комунального господарства -  73 одиниці. Найчастіше зустрічаються питання будівництва та ремонту доріг, освітлення вулиць, благоустрою населених пунктів, будинків та прилеглих до них територій, електропостачання будинків та відключення електроенергії за несплату, належного водопостачання, тарифів на житлово-комунальні послуги, тощо.

Третє місце посідають питання аграрної політики і земельних відносин - 33 одиниці. Порівняно з попередніми роками спостерігаємо значне зменшення звернень. На сьогодні та впродовж багатьох років  громадян найгостріше турбують питання виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, ведення садівництва, ведення особистого селянського господарства, отримання розрахунків за земельні та майнові паї, передача в оренду земельних ділянок, погодження меж земельних ділянок, земельні конфлікти, тощо.

Так, як районною державною адміністрацією з 1 січня 2013 року не вирішуються питання щодо виділення земельних ділянок, у зв’язку з відсутністю відповідних повноважень, заявникам надається необхідна методична допомога та відповідні роз'яснення щодо порядку вирішення порушених питань та можливість оскарження прийнятих рішень в суді.

На четвертому місці питання охорони здоров’я. За звітний період звернулось 28 громадян, яких турбують питання забезпечення безкоштовними ліками, покращення якості медичного обслуговування, виділення матеріальної допомоги на лікування, проведення безкоштовних операцій.

Протягом звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 25 колективних звернень, що на 24 одиниці менше ніж за відповідний період 2018 року.

Найчастіше колективні звернення надходять від мешканців району з питань аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, освіти, екології та природних ресурсів, тощо.

За 2019 рік до районної державної адміністрації надійшло повторних звернень не надходило.

Керівництвом районної державної адміністрації та спеціалістами по роботі  із зверненнями громадян створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надається можливість ознайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.                                 

Відповідно до пункту 1.4 Указу Президента від 07.02.2008 року 109/2008,  прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 05.01.2017 року №1, яким затверджено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в районній державній адміністрації, відповідно до якого забезпечується проведення першочергових особистих прийомів жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня», осіб з інвалідністю Другої світової війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, військовослужбовців – учасників антитерористичної операції  та членів родин військовослужбовців, загиблих у ході її проведення. Дане питання знаходиться на особистому контролі голови районної державної адміністрації.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обгрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених чинним законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, отриманих під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної адміністрації проводиться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року    № 348 та здійснюється в комп’ютерній системі «Лотус».

Архівування опрацьованих звернень проводиться за принципом територіального   розподілу району (за назвами селищних, сільських рад та м.Вінниці).

В районній державній адміністрації працює комп'ютерна програма системи «Лотус» - «Звернення громадян», за допомогою якої покращується та вдосконалюється систематизація, пошук та аналіз проблемних питань за пропозиціями, заявами і скаргами, а також посилюється контроль за організацією цієї роботи з боку обласної державної адміністрації.

При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної державної адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам.

З метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань, роз'яснення та реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом, в районній державній адміністрації постійно працює телефон "Гаряча лінія" 67-32-04. Протягом звітного періоду за  2018 рік в телефонному режимі до керівництва районної державної адміністрації громадяни не звертались, оскільки заявники, здебільшого, віддають перевагу особистому спілкуванню з керівництвом під час особистих прийомів.

Крім того, керівництвом районної державної адміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою і громадянами. Зокрема, продовжують постійно проводитись зустрічі керівництва з жителями району територіальних громад, на яких громадяни мають можливість вирішувати свої проблеми безпосередньо на місці, а керівництво перевіряти стан виконання своїх доручень.

На виконання п.7.8 ст.1 Указу Президента України 07.02.2008 року 109/2008 21 лютого  та 13 вересня 2019 року на колегії районної державної адміністрації розглядалось питання роботи щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування.  За результатами колегії були прийняті відповідні рішення та надані доручення.

На виконання пункту 4.9 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 для оприлюднення матеріалів про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань створено окрему сторінку на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації, яка періодично поповнюється новою інформацією.   

Спеціалістами сектору роботи зі зверненнями громадян загального відділу апарату районної державної адміністрації щоквартально готується статистична та аналітична інформація про стан роботи зі зверненнями громадян та про виконання Указу Президента у Вінницькому районі, яка висвітлюється на сторінці офіційного веб-сайту Вінницької районної державної адміністрації.

Протягом ІV кварталів 2019 року було здійснено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в 4 сільських радах Вінницького району, відповідно до затвердженого річного графіку. За наслідками перевірок складено відповідні довідки, в яких проаналізовано роботу із зверненнями громадян, грубих порушень не виявлено.

На виконання п. 2.2. Указу Президента України, затверджені графіки особистого звітування перед головою районної державної адміністрації голів сільських, селищних рад та ОТГ щодо стану роботи зі зверненнями громадян та графік особистих доповідей про стан роботи зі зверненнями громадян керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних організацій виконавчої влади, установ та організацій району.

Продовжує працювати постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За 2019 рік відбулося 12 засідань комісії, на яких розглядались звернення громадян здебільшого з питань соціального захисту населення, зокрема: надання матеріальної допомоги на лікування та надання матеріальної допомоги жителям району, які потрапили в складні життєві обставини.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008, сектор роботи зі зверненнями громадян загального відділу апарату районної державної адміністрації забезпечує щомісячне проведення дня контролю, в рамках якого здійснюють виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих керівництвом районної державної адміністрації її структурним підрозділам та головам сільських та селищних рад. За 2019 рік, розглянуто стан виконання доручень керівництва районної державної адміністрації по 12 зверненнях. Більшість питань, які розглядались, стосувались соціального захисту незахищених верств населення, зокрема питання призначення житлових субсидій.

Районною державною адміністрацією, за необхідності, готуються та надаються заявникам роз’яснювальні листівки (наприклад, про пільги учасникам бойових дій, соціальні виплати малозабезпеченим, інвалідам, порядок звернення за матеріальною допомогою, тощо), надаються консультації громадянам, які бажають звернутись на особистий прийом до керівництва; під час проведення виїзних прийомів громадян, відвідувачам роз’яснюються їх права та можливості вирішення проблемних питань згідно чинного законодавства. В приміщеннях сільських та селищних рад розміщуються графіки особистого та виїзного прийомів громадян керівництвом району та органів влади вищого рівня.

Також спеціалістами сектору роботи із зверненнями громадян загального відділу апарату районної державної адміністрації постійно надається практично-консультативна допомога структурним підрозділам районної державної адміністрації, виконкомам сільських та селищних рад Вінницького району.

Головним критерієм якості роботи влади є зменшення кількості скарг, повторних звернень та звернень до органів державної влади вищого рівня. Саме на це спрямована увага керівництва районної державної адміністрації, виконавчих комітетів сільських та селищних рад, управлінь та відділів райдержадміністрації. Для виявлення їх причин, що породжують звернення, постійно проводяться системні їх аналізи та узагальнення, виявляються найбільш гострі проблемні питання.

 

Завідувач сектору роботи із зверненнями

громадян загального  відділу апарату

райдержадмністрації Наталія ЛЯШОК

 

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.