Пошук по сайту

Архів новин

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
36742269
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
7802
27120
116085
36455495
652086
828250
36742269

Ваш IP: 3.215.77.96
29 березня 2024 07:11

Аналітичний звіт про роботу із зверненнями громадян у Вінницькій районній державній адміністрації за 2020 рік

За ІV квартали 2020 року до районної державної адміністрації надійшло 762 звернення від 1613 громадян, якими порушено 762 питання. За аналогічний період 2019 року надійшло 1054 звернення від 1987 громадян, якими порушено 1054 питань.

З загальної кількості звернень 26,1%  вирішено позитивно, на всі інші звернення надані роз’яснення.

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації  переважають заяви з питань:

-  соціального захисту –   530 одиниць  (2019р. –  804 од.);

-  комунального господарства – 58 одиниць  (2019р. – 73 од.);

-  освіти і науки – 24 одиниці (2019р. – 19 од.);

-  охорони здоров'я – 15 одиниць (2019р. – 62 од.);

-  аграрної політики і земельних відносин – 13 одиниць (2019р. – 47 од.).

Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення – 530 одиниць. Цією категорією громадян порушуються питання щодо надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових питань, призначення і виплата соціальної допомоги, призначення та перерахунок житлових субсидій, забезпечення твердим паливом та скрапленим газом, тощо. З метою вирішення вищезазначених питань районною державною адміністрацією, жителям (інваліди, малозабезпечені, багатодітні, онкохворі, учасники АТО та переселенці Луганської та Донецької областей) надається одноразова матеріальна допомога. Протягом звітного періоду з районного бюджету  надано матеріальну допомогу жителям району на суму  446050,97 грн. (в 2019 році – 576373,00грн.).

На другому місці питання комунального господарства -  58 одиниць. Найчастіше зустрічаються питання будівництва та ремонту доріг, освітлення вулиць, благоустрою населених пунктів, будинків та прилеглих до них територій, електропостачання будинків та відключення електроенергії за несплату, належного водопостачання, тарифів на житлово-комунальні послуги, тощо.

На третьому місці питання освіти і науки – 24 одиниці. Найчастіше зустрічаються питання діяльності закладів освіти,  організації навчального процесу тощо.

На четвертому місці питання охорони здоров’я. За звітний період звернулось 15 громадян, яких турбують питання забезпечення безкоштовно ліками, покращення якості медичного обслуговування, встановлення інвалідності, виділення матеріальної допомоги на лікування.

П’яте місце посідають  питання аграрної політики і земельних відносин - 13 одиниць. Порівняно з попередніми роками спостерігаємо значне зменшення звернень. На сьогодні та впродовж багатьох років громадян найгостріше турбують питання виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, ведення садівництва, ведення особистого селянського господарства, отримання розрахунків за земельні та майнові паї, передача в оренду земельних ділянок, погодження меж земельних ділянок, земельні конфлікти, тощо.

Так, як районною державною адміністрацією з 1 січня 2013 року не вирішуються питання щодо виділення земельних ділянок, у зв’язку з відсутністю відповідних повноважень, заявникам надається необхідна методична допомога та відповідні роз'яснення щодо порядку вирішення порушених питань та можливість оскарження прийнятих рішень в суді.

Протягом звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 19 колективних звернень, що на шість одиниць менше ніж за відповідний період 2019 року.

Найчастіше колективні звернення надходять від мешканців району з питань організації навчального процесу в школах, аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, екології та природних ресурсів,  тощо.

З органів влади вищого рівня протягом ІV кварталів 2020 року в районну державну адміністрацію надійшло 550 звернень, що становить 72,2% від усієї кількості зареєстрованих заяв.

За 2020 рік до районної державної адміністрації повторних звернень не надходило.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обгрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених чинним законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, отриманих під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної адміністрації проводиться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року    № 348 та здійснюється в комп’ютерній системі «Лотус».

Архівування опрацьованих звернень проводиться за принципом територіального розподілу району (за назвами селищних, сільських рад та м.Вінниці).

В районній державній адміністрації працює комп'ютерна програма системи «Лотус» - «Звернення громадян», за допомогою якої покращується та вдосконалюється систематизація, пошук та аналіз проблемних питань за пропозиціями, заявами і скаргами, а також посилюється контроль за організацією цієї роботи з боку обласної державної адміністрації.

При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної державної адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам.

Керівництвом районної державної адміністрації та спеціалістами відділу документообігу, організаційної роботи та інформаційної діяльності апарату районної державної адміністрації створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надається можливість ознайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.                                 

З метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань, роз'яснення та реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом, в районній державній адміністрації постійно працює телефон "Гаряча лінія" 67-01-93. Протягом звітного періоду за 2020 рік в телефонному режимі до керівництва районної державної адміністрації громадяни не звертались.

Крім того, керівництвом районної державної адміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою і громадянами. Зокрема, продовжують постійно проводитись зустрічі керівництва з жителями району територіальних громад, на яких громадяни мають можливість вирішувати свої проблеми безпосередньо на місці, а керівництво перевіряти стан виконання своїх доручень.

На виконання пункту 4.9 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 для оприлюднення матеріалів про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань створено окрему сторінку на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації, яка періодично поповнюється новою інформацією.

Спеціалістами відділу документообігу, організаційної роботи та інформаційної діяльності апарату районної державної адміністрації щоквартально готується статистична та аналітична інформація про стан роботи зі зверненнями громадян та про виконання Указу Президента у Вінницькому районі, яка висвітлюється на сторінці офіційного веб-сайту Вінницької районної державної адміністрації.

На виконання Указу Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року в структурні підрозділи райдержадміністрації, виконкомам сільських та селищних рад було надіслано аналітичну довідку «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у Вінницькій районній державній адміністрації за І півріччя 2020 року» до відома, використання в роботі та відповідного реагування.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю, районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, за ІV квартали 2020 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 12-ти зверненням.

Продовжує працювати постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, за ІV квартали 2020 року відбулося дванадцять її засідань.

Питання виконавської дисципліни постійно піднімається на апаратних нарадах  у керівництва районної державної адміністрації.

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної державної адміністрації.

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.