Пошук по сайту

Архів новин

Квітень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
37230044
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
3041
22103
91965
36975102
400568
741627
37230044

Ваш IP: 18.224.30.118
20 квітня 2024 04:42

Аналітичний звіт про роботу із зверненнями громадян у Вінницькій районній державній адміністрації за 2021 рік

За ІV квартали 2021 року до районної державної адміністрації надійшло 1445 звернень від 4105 громадян, якими порушено 1445 питань. За аналогічний період 2020 року надійшло 762 звернення від 1613 громадян, якими порушено 762 питання. Таке значне зростання кількості звернень пов’язано з впровадження адміністративно-територіальної реформи, внаслідок якої, значно збільшилися територія та населення району.

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації  переважають заяви з питань:

- соціального захисту –   974 одиниці, або 67,4% від загальної кількості  (2020р. –  530 од., або 69,6% від загальної кількості);

- комунального господарства – 165 одиниць, або 11,4% від загальної кількості (2020р. – 58 од., або 7,6% від загальної кількості);

- охорони здоров'я – 59 одиниць, або 4,1% від загальної кількості (2020р. – 15 од., або 1,9% від загальної кількості);

- транспорт і зв’язок – 42 одиниці, або 2,9% від загальної кількості (2020р. – 7 од., або 0,9% від загальної кількості);

- аграрної політики і земельних відносин – 32 одиниці, або 2,2% від загальної кількості (2020р. – 13 од., або 1,7% від загальної кількості).

Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення – 974 одиниці. Цією категорією громадян порушуються питання щодо надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових питань, призначення і виплата соціальної допомоги, призначення та перерахунок житлових субсидій, забезпечення твердим паливом та скрапленим газом, тощо.

На другому місці питання комунального господарства -  165 одиниць. Найчастіше зустрічаються питання будівництва та ремонту доріг, освітлення вулиць, благоустрою населених пунктів, будинків та прилеглих до них територій, електропостачання будинків та відключення електроенергії за несплату, належного водопостачання, тарифів на житлово-комунальні послуги, тощо.

На третьому місці питання охорони здоров’я – 59 одиниць. Громадяни зверталися з питання госпіталізації, збереження медичних закладів, належного лікування, забезпечення безкоштовними ліками, покращення якості медичного обслуговування, встановлення інвалідності, виділення матеріальної допомоги на лікування тощо.

На четвертому місці питання транспорту та зв’язку. Цією категорією громадяни порушували питання транспортного сполучення, створення нових маршрутів, дотримання графіків руху, пільгового проїзду тощо.

П’яте місце посідають  питання аграрної політики і земельних відносин - 32 одиниці. Найгостріше громадян турбують питання виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, ведення садівництва, ведення особистого селянського господарства, отримання розрахунків за земельні та майнові паї, передача в оренду земельних ділянок, погодження меж земельних ділянок, земельні конфлікти, тощо.

Так, як районною державною адміністрацією з 1 січня 2013 року не вирішуються питання щодо виділення земельних ділянок, у зв’язку з відсутністю відповідних повноважень, заявникам надається необхідна методична допомога та відповідні роз'яснення щодо порядку вирішення порушених питань та можливість оскарження прийнятих рішень в суді.

Протягом звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 36 колективних звернень, що на одинадцять одиниць більше ніж за відповідний період 2020 року. Переважна більшість колективних звернень надійшли від мешканців району з питань комунального господарства, благоустрою території, охорони здоров’я, транспорту та зв’язку  тощо.

З органів влади вищого рівня протягом ІV кварталів 2021 року в районну державну адміністрацію надійшло 1393 звернення, що становить 96,4% від усієї кількості зареєстрованих заяв.

За 2021 рік до районної державної адміністрації повторних звернень не надходило.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обґрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених чинним законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, отриманих під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної адміністрації проводиться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року    № 348 та здійснюється в комп’ютерній системі «Лотус».

Архівування опрацьованих звернень проводиться за принципом територіального розподілу району (за назвами міських, селищних, сільських рад та м.Вінниці).

В районній державній адміністрації працює комп'ютерна програма системи «Лотус» - «Звернення громадян», за допомогою якої покращується та вдосконалюється систематизація, пошук та аналіз проблемних питань за пропозиціями, заявами і скаргами, а також посилюється контроль за організацією цієї роботи з боку обласної державної адміністрації.

При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної державної адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам.

Керівництвом районної державної адміністрації та спеціалістами відділу цифрового розвитку, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надається можливість ознайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.                                 

З метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань, роз'яснення та реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом, в районній державній адміністрації постійно працює телефон "Гаряча лінія" 67-01-93. Протягом звітного періоду за 2021 рік в телефонному режимі до керівництва районної державної адміністрації громадяни не звертались.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені.

Щодо пункту 3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 слід зазначити, що проведення засідань комісій з питань розгляду звернень громадян тимчасово призупинено у зв’язку із епідемічною ситуацією пов’язаною із коронавірусом COVID-19.

На виконання пункту 4.9 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 для оприлюднення матеріалів про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань створено окрему сторінку на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації, яка періодично поповнюється новою інформацією.

Спеціалістами відділу цифрового розвитку, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації щоквартально готується статистична та аналітична інформація про стан роботи зі зверненнями громадян та про виконання Указу Президента у Вінницькому районі, яка висвітлюється на сторінці офіційного веб-сайту Вінницької районної державної адміністрації.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю, районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, у зв’язку із епідемічною ситуацією пов’язаною із коронавірусом COVID-19 тимчасово призупинено.

Питання виконавської дисципліни постійно піднімається на апаратних нарадах  у керівництва районної державної адміністрації.

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної державної адміністрації.

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.