Пошук по сайту

Анонси подій

Архів новин

Серпень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
10468750
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
12753
16445
82708
10225507
121614
579742
10468750

Ваш IP: 35.172.233.2
07 серпня 2020 18:38

Аналітичний звіт про роботу із зверненнями громадян у Вінницькій районній державній адміністрації за ІІІ квартали 2019 року

За ІІІ квартали 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 831 звернення від 1702 громадян, якими порушено 864 питання, в т.ч. 8 звернень отримані на особистому прийомі. За аналогічний період 2018 року надійшло 742 звернення від 3805 громадян, якими порушено 780 питань.

З загальної кількості звернень 16%  вирішено позитивно, на всі інші звернення надані роз’яснення.

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації  переважають заяви з питань:

-  соціального захисту –  645 одиниць  (2018р. –  463 од.);

-  комунального господарства – 54 одиниці  (2018р. – 62 од.);

-  аграрної політики і земельних відносин – 24 одиниці (2018р. – 42 од.);

-  охорони здоров'я – 23 одиниці (2018р. – 31 од.).

Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту  населення - 645 одиниць. Цією категорією громадян порушуються питання щодо надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових питань, призначення і виплата соціальної допомоги, забезпечення твердим паливом та скрапленим газом, призначення та перерахунок житлових субсидій, тощо. З метою вирішення вищезазначених питань районною державною адміністрацією, жителям (інваліди, малозабезпечені, багатодітні, онкохворі, учасники АТО та переселенці Луганської та Донецької областей) надається одноразова матеріальна допомога. Протягом звітного періоду з районного бюджету надано матеріальну допомогу жителям району на суму 499831,00грн. (в 2018 році 412654грн.).

На другому місці питання комунального господарства – 54 одиниці. Найчастіше зустрічаються питання будівництва та ремонту доріг, освітлення вулиць, благоустрою населених пунктів, будинків та прилеглих до них територій, електропостачання будинків та відключення електроенергії, належного водопостачання, тарифів на житлово-комунальні послуги, тощо.

Третє місце посідають питання аграрної політики і земельних відносин – 24 одиниці. Порівняно з попередніми роками спостерігаємо значне зменшення звернень. На сьогодні та впродовж багатьох років найгостріше турбують громадян питання виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, ведення садівництва, ведення особистого селянського господарства,  отримання розрахунків за земельні та майнові паї, передача в оренду земельних ділянок, погодження меж земельних ділянок, земельні конфлікти, тощо.

Так, як районною державною адміністрацією з 1 січня 2013 року не вирішуються  питання щодо виділення земельних ділянок, у зв’язку з відсутністю відповідних повноважень, заявникам надається необхідна методична допомога та відповідні роз’яснення щодо порядку вирішення порушених питань та можливість оскарження прийнятих  рішень в суді.

На четвертому місці питання охорони здоров’я. За звітний період звернулось 23 громадянина, яких турбують питання забезпечення безкоштовними ліками, покращення якості медичного обслуговування, проведення безкоштовних операцій, виділення матеріальної допомоги на лікування.

Протягом звітного періоду до районної державної адміністрації надійшло 20 колективних звернень, що на 18 одиниць менше ніж за відповідний період 2018 року.

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, освіти, екології та природних ресурсів, тощо.

З органів влади вищого рівня протягом звітного періоду в районну державну адміністрацію надійшло 555 звернень, що становить 67% від усієї кількості зареєстрованих заяв.

Протягом ІІІ кварталів 2019 року до районної державної адміністрації повторних звернень не надходило.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації  опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обгрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених чинним законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, отриманих під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної адміністрації проводиться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348 та здійснюється в комп’ютерній  системі «Лотус».

Архівування опрацьованих звернень проводиться за принципом територіального розподілу району (за назвами сільських, селищних рад та м.Вінниці).

В районній державній адміністрації працює комп'ютерна програма системи «Лотус» - «Звернення громадян», за допомогою якої покращується та вдосконалюється систематизація, пошук та аналіз проблемних питань за пропозиціями, заявами і скаргами, а також посилюється контроль за організацією цієї роботи з боку обласної державної адміністрації.

При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної державної адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам.

Керівництвом районної державної адміністрації та спеціалістами по роботі зі зверненнями громадян створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надається можливість ознайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.

Відповідно до пункту 1.4 Указу Президента від 07.02.2008 року 109/2008,  прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 05.01.2017 року №1, яким затверджено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в районній державній адміністрації, відповідно до якого забезпечується проведення першочергових особистих прийомів жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня», осіб з інвалідністю Другої світової війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, військовослужбовців – учасників антитерористичної операції  та членів родин військовослужбовців, загиблих у ході її проведення. Дане питання знаходиться на особистому контролі голови районної державної адміністрації.

З метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань, роз'яснення та реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом, в районній державній адміністрації постійно працює телефон "Гаряча лінія" 67-32-04. Протягом звітного періоду за  2019 рік в телефонному режимі до керівництва районної державної адміністрації громадяни не звертались, оскільки заявники, здебільшого, віддають перевагу особистому спілкуванню з керівництвом під час особистих прийомів.

Крім того, керівництвом районної державної адміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою і громадянами. Зокрема, продовжують постійно проводитись зустрічі керівництва з жителями району територіальних громад, на яких жителі мають можливість вирішувати свої проблеми безпосередньо на місці, а керівництво перевіряти стан виконання своїх доручень.

Протягом ІІІ кварталів 2019 року було здійснено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в Агрономічній, Вінницько-Хутірській та Бохоницькій сільських радах Вінницького району. За наслідками перевірок складено відповідні довідки, грубих порушень не виявлено.

На виконання п.7.8 ст.1 Указу Президента України 21 лютого та 13 вересня 2019 року на колегії районної державної адміністрації розглядалось питання роботи щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування.  За результатами колегії були прийняті відповідні рішення та надані доручення.

На виконання пункту 4.9 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 для оприлюднення матеріалів про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань створено окрему сторінку на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації, яка періодично поповнюється новою інформацією.

Спеціалістами сектору роботи із зверненнями громадян загального відділу апарату районної державної адміністрації щоквартально готується статистична та аналітична інформація про стан роботи зі зверненнями громадян та про виконання Указу Президента у Вінницькому районі, яка висвітлюється на сторінці офіційного  веб-сайту Вінницької районної державної адміністрації.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю, районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, за звітний період розглянуто стан виконання доручень керівництва по 9-тьох зверненнях.

Продовжує працювати постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, за звітний період 2019 року відбулося  9 її засідань.

Питання виконавської дисципліни постійно піднімається на апаратних нарадах  у керівництва районної державної адміністрації.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної державної адміністрації.

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.