За ІІ квартал 2025 року районною військовою адміністрацією отримано 153 звернення, що на 45 одиниць менше ніж за відповідний період 2024 року – 198 звернень громадян.
У структурі звернень, що надійшли за звітний період, переважають заяви з питань:
- соціального захисту – 116 одиниць, або 75,82% від загальної кількості, за відповідний період 2024 року – 182 одиниці, або 91,92%;
- охорона здоров’я – 11 одиниць, або 7,19 % від загальної кількості, за відповідний період 2024 року – в цій категорії звернень не було;
- комунального господарства – 4 одиниці, або 2,61% від загальної кількості, за відповідний період 2024 року – 3 одиниці, або 1,52;
Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення – 116 одиниць. Цією категорією громадяни порушували питання щодо призначення і виплати соціальної допомоги (44 од.), надання матеріальної допомоги (23 од.), проходження альтернативної служби (19 од.), виплати адресної грошової допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (10 од.), засобів реабілітації (3 од.) тощо.
На другому місці питання охорони здоров’я. Цією категорією громадяни порушували питання надання належної медичної допомоги, забезпечення безкоштовного лікування, встановлення групи інвалідності, висловлювали подяку лікарям тощо.
Трійку лідерів замикають питання комунального господарства. В цій категорії громадяни зверталися з питань водозабезпечення, підключення електроенергії, належної роботи каналізаційних комунікацій, ремонту даху.
Протягом звітного періоду до районної військової адміністрації надійшло колективних звернень – 1 одиниця, або 0,65% за ІІ квартал 2024 року – 2 одиниці, або 1,01%.
44 одиниці, або 28,76% від усіх звернень за ІІ квартал 2025 року надійшло від соціально незахищених верств населення (багатодітних та одиноких матерів, інвалідів, ветеранів тощо) за відповідний період 2024 року 31 звернення (15,66%).
Від органів влади вищого рівня протягом ІІ кварталу 2025 року в районну військову адміністрацію надійшло 146 звернень, що становить 95,42% від усієї кількості зареєстрованих заяв.
Всього протягом звітного періоду до адміністрації звернулося 172 громадянина.
При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної військової адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі. Протягом звітного періоду за належністю було направлено 1 звернення.
З метою забезпечення інформованості громадськості про стан роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-порталі адміністрації у розділі «Звернення громадян» щоквартально оприлюднюються аналітичні відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян.
Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної військової адміністрації.