За ІІ квартал 2023 року до районної військової адміністрації надійшло 220 звернень, що на 33 одиниці більше ніж за відповідний період 2022 року – 187 звернень громадян.
У структурі звернень, що надійшли за звітний період, переважають заяви з питань:
- соціального захисту – 168 одиниць, або 76,36% від загальної кількості, за відповідний період 2022 року – 151 одиниці, або 80,75%;
- комунального господарства – 7 одиниць, або 3,18% від загальної кількості, за відповідний період 2022 року – 5 одиниць, або 2,67%;
- житлової політики – 4 одиниці, або 1,81 % від загальної кількості, за відповідний період 2022 року – 0 одиниць.
Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення – 168 одиниць. Цією категорією громадяни порушували питання щодо призначення і виплати соціальної допомоги, призначення та перерахунок житлових субсидій, забезпечення твердим паливом, видачу довідок внутрішньо переміщеним особам та виплати їм адресної грошової допомоги на проживання тощо.
На другому місці комунального господарства. В цій категорії громадяни зверталися з питання оплати комунальних послуг, а саме: компенсації за прихисток внутрішньо переміщених осіб; водозабезпечення тощо.
Трійку лідерів замикають питання житлової політики. Цією категорією громадяни порушували питання покращення житлових умов, розміщення внутрішньо переміщених осіб, забезпечення житлом як особіб з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.
Протягом звітного періоду до районної військової адміністрації надійшло 1 колективне звернення, або 0,45%, за І квартал 2022 року – 1 одиниця, або 0,53% від усіх звернень.
56 одиниць, або 25,45% від усіх звернень за ІІ квартал 2023 року надійшло від соціально незахищених верств населення (багатодітних та одиноких матерів, інвалідів, пенсіонерів тощо) за відповідний період 2022 року 38 звернення (20,32%).
Від органів влади вищого рівня протягом ІІ кварталу 2023 року в районну військову адміністрацію надійшло 214 звернень, що становить 97,27% від усієї кількості зареєстрованих заяв.
Всього протягом звітного періоду до адміністрації звернулося 226 громадянин.
При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної військової адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі. Протягом звітного періоду за належністю було направлено 23 звернення.
З метою забезпечення інформованості громадськості про стан роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-порталі адміністрації у розділі «Звернення громадян» щоквартально оприлюднюються аналітичні відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян.
Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної військової адміністрації.