За ІІ квартал 2024 року районною військовою адміністрацією отримано 198 звернень, що на 22 одиниці менше ніж за відповідний період 2023 року – 220 звернень громадян.
У структурі звернень, що надійшли за звітний період, переважають заяви з питань:
- соціального захисту – 182 одиниці, або 91,92% від загальної кількості, за відповідний період 2023 року – 151 одиниці, або 80,75%;
- комунального господарства – 3 одиниці, або 1,52% від загальної кількості, за відповідний період 2023 року – 7 одиниць, або 3,18%;
- житлової політики – 2 одиниці, або 1,01 % від загальної кількості, за відповідний період 2023 року – 4 одиниці, або 1,81 %.
Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення – 182 одиниці. Цією категорією громадяни порушували питання щодо проходження альтернативної служби (68 од.), призначення і виплати соціальної допомоги (40 од.), виплати адресної грошової допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (40 од.), надання гуманітарної допомоги (11 од.) тощо.
На другому місці питання комунального господарства. Цією категорією громадяни порушували питання виплати компенсації за прихист впо, вирубку сухих дерев та ін..
Трійку лідерів замикають питання житлової політики. В цій категорії громадяни зверталися з питань забезпечення житлом як особі з числа дітей-сиріт (1од.) та як особу що потерпає від домашнього насильства (1 од.).
Протягом звітного періоду до районної військової адміністрації надійшло колективних звернень – 2 одиниці, або 1,01% за ІІ квартал 2023 року – 1 одиниця колективних звернень не надходило.
31 одиниця, або 15,66% від усіх звернень за ІІ квартал 2024 року надійшло від соціально незахищених верств населення (багатодітних та одиноких матерів, інвалідів, пенсіонерів тощо) за відповідний період 2023 року 56 звернення (25,45%).
Від органів влади вищого рівня протягом ІІ кварталу 2024 року в районну військову адміністрацію надійшло 178 звернень, що становить 89,89% від усієї кількості зареєстрованих заяв.
Всього протягом звітного періоду до адміністрації звернулося 235 громадян.
При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної військової адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі. Протягом звітного періоду за належністю було направлено 15 звернень.
З метою забезпечення інформованості громадськості про стан роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-порталі адміністрації у розділі «Звернення громадян» щоквартально оприлюднюються аналітичні відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян.
Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної військової адміністрації.