Пошук по сайту

Архів новин

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
41871182
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
9692
24658
108627
41678374
321041
602279
41871182

Ваш IP: 3.148.108.192
23 листопада 2024 14:52

Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2013 року

За І квартал 2013 року до райдержадміністрації надійшло 192 звернення, що на 15 одиниць більше ніж за відповідний період 2012 року, в т.ч. 77 одиниць становлять звернення отримані на особистому прийомі та 33 звернення на виїзному.

З загальної кількості звернень 12%  вирішено позитивно, на всі інші звернення надані роз’яснення.

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації  домінують заяви з питань:

-  аграрної політики і земельних відносин – 96 одиниць (2012 – 54 од.)

-  соціального захисту – 50 одиниць (2012 – 82 од.)

-  комунального господарства – 28 одиниць (2012 – 34 од.)

-  житлової політики – 3 одиниці (2012 – 4 од.)

-  праці і заробітної плати – 0 (2012 – 2 од.)

-  охорони здоров'я – 13 одиниць (2012 – 4 од.)

-  транспорту і зв’язку – 5 одиниць (2012 – 4 од.)

 

Як свідчить аналіз найбільше звернень з питань аграрної політики і земельних відносин - це оформлення власності на землю (оренди, приватизації), соціального розвитку села, розрахунки за здані в оренду земельні та майнові паї, виділення у власність земельні ділянки та інші.

Питання соціального захисту – це: надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, субсидій; призначення, перерахунку та виплати пенсій.

Велика кількість питань стосується комунального господарства, а це: сприяння у благоустрої території, будівництві та ремонту місцевих доріг; газифікації населених пунктів та власного житла громадян; вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж.

Звернення, що стосувались житлової політики це: заяви громадян про поліпшення житлових умов; приватизації житла; кредитування молодіжного житлового будівництва.

Що стосується звернень охорони здоров'я, то це, в основному  прохання допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні; покращення роботи медичних закладів, установ, МСЕК.

Питання праці і заробітної плати – це працевлаштування, підвищення заробітної плати, виплати заборгованої заробітної плати.

Переважна більшість питань транспорту та зв'язку стосувалась автобусного сполучення населених пунктів з районними центрами, обласним центром, про пільгові перевезення пасажирів.

Протягом І кварталу 2013 року до райдержадміністрації повторних звернень не надходило.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації                            опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обгрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної ажадміністрації проводиться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348 та здійснюється в комп’ютерній  системі «Лотус».

За звітний період 20 звернень становлять колективні заяви, проти 19 одиниць за відповідний період минулого року.

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань аграрної політики та земельних відносин, транспорту, комунального господарства тощо.

Всього у І кварталі 2013 року до районної державної адміністрації звернулось 2544 громадянина (за відповідний період 2012 року 1719 одиниць).

На особистому прийомі керівництва районної державної адміністрації прийнято 77 звернень.

З органів влади вищого рівня протягом І кварталу 2013 року в районну державну адміністрацію надійшло 60% звернень від усієї кількості зареєстрованих заяв.

Протягом І кварталу 2013 року було здійснено перевірки в 2 структурних підрозділах районної державної адміністрації, а саме: у відділі освіти та фінансовому управлінні. За звітний період проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в 2 сільських радах Вінницького району а саме: Гавришівській та Стадницькій. За наслідками перевірок складено відповідні довідки, де вказано на конкретні недоліки у роботі із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо їх усунення.

На виконання п.7.8 ст.1 Указу Президента України 15 січня  2013 року питання роботи зі зверненнями громадян розглядалось на колегії райдержадміністрації.

Райдержадміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та п. 10 діючої Методики щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян. Проведено семінар-нараду з секретарями сільських та селищних рад 18 березня 2013 року на якому було розглянуто Постанову Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування», Постанову Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009р. №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», Указ Президента України від 3 липня 2009р. № 509/2009 п.2.4 «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг».

Питання виконавської дисципліни постійно піднімається на апаратних нарадах райдержадміністрації.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю, районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, за І квартал 2013 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненням.

Продовжує працювати постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, за І квартал 2013 року відбулося три її засідання.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.

Головний спеціаліст по роботі

зі зверненнями громадян загального відділу
апарату райдержадміністрації                                                        Р.В.ПАРУБОК

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.