Пошук по сайту

Архів новин

Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
42927496
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
42310
52293
176944
42488754
887816
489539
42927496

Ваш IP: 3.138.101.51
26 грудня 2024 22:17

Аналітичний та статистичний звіт про організацію роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2017 року

За І квартал 2017 року до райдержадміністрації надійшло 317 звернень, що на 178 одиниць меньше ніж за відповідний період 2016 року (495 одиниць), в т.ч. 8 одиниць становлять звернення отримані на особистому прийомі.

З загальної кількості звернень 18%  вирішено позитивно, на всі інші звернення надані роз’яснення.

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації  переважають заяви з питань:

-  соціального захисту – 241 одиниця  (2016 – 405 од.)

-  комунального господарства – 20 одиниць  (2016 – 15 од.)

-  аграрної політики і земельних відносин – 17 одиниць (2016 – 30 од.)

-  житлової політики – 4 одиниці (2016 – 4 од.)

-  охорони здоров'я – 8 одиниць (2016 – 6 од.)

На першому місці за кількістю звернень займають питання соціального захисту  населення. Цією категорією громадян порушуються питання щодо надання матеріальної допомоги, призначення і виплата соціальної допомоги, забезпечення твердого палива, телефонізація помешкань громадян пільгової категорії тощо. З метою вирішення вищезазначених питань районною державною адміністрацією, жителям району, котрі звернулись та які мають групу інвалідності, малозабезпечені, багатодітні, онкохворі, учасники АТО та переселенці Луганської та Донецької областей надана та буде надаватися і надалі одноразова матеріальна допомога на лікування та вирішення соціально - побутових потреб. Протягом звітного періоду райдержадміністрацією з районного бюджету «Програма подолання бідності» надано матеріальну допомогу жителям району на суму 161200 грн.

На другому місці – питання аграрної політики. Порівняно з попередніми роками спостерігаємо значне зменшення звернень. На сьогодні та впродовж багатьох років найгостріше турбують громадян питання виділення земельних ділянок під індивідуальне будівництво, ведення садівництва, ведення особистого селянського господарства,  отримання розрахунків за земельні та майнові паї, передача в оренду земельних ділянок, земельні конфлікти, тощо.

Районною державною адміністрацією з 1 січня 2013 року не вирішуються  питання це - виділення земельних ділянок та земельних спорів у зв’язку з відсутністю відповідних повноважень. У цих  випадках заявникам надається необхідна методична допомога та відповідні роз`яснення щодо порядку вирішення порушених питань та можливість оскарження прийнятих  рішень в суді.

На третьому місці - питання комунального господарства. Найчастіше зустрічаються питання газифікації населених пунктів, електропостачання будинків та відключення за несплату, будівництва та ремонту доріг, вулиць, благоустрою населених пунктів, будинків та прилеглих до них територій, належного водопостачання тощо.

Протягом І кварталу 2017 року до райдержадміністрації повторних звернень не надходило.

Всі звернення, що надходять до районної державної адміністрації  опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обгрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених законодавством. Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва районної державної адміністрації проводиться відповідно до Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348 та здійснюється в комп’ютерній  системі «Лотус».

Архівування опрацьованих звернень проводиться за принципом         територіального розподілу району (за назвами селищних, сільських рад та м.Вінниці).

 

В районній державній адміністрації працює комп'ютерна програма системи «Лотус» - «Звернення громадян», за допомогою якої покращується та вдосконалюється систематизація, пошук та аналіз проблемних питань за пропозиціями, заявами і скаргами, а також посилюється контроль за організацією цієї роботи з боку обласної державної адміністрації.

 

При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної державної адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам. За звітний період таких звернень до районної державної адміністрації не надходило.

Керівництвом райдержадміністрації  та  спеціалістами  по роботі зі зверненнями громадян створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надається можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.

Відповідно до пункту 1.4 Указу Президента від 07.02.2008 року 109/2008,  прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 05.01.2017 року №1, яким затверджено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в районній державній адміністрації, відповідно до якого забезпечується проведення першочергових особистих прийомів жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати - героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, військовослужбовців – учасників антитерористичної операції  та членів родин військовослужбовців, загиблих у ході її проведення. Дане питання знаходиться на особистому контролі голови районної державної адміністрації.

За звітний період 9 звернень становлять колективні заяви, проти 15 одиниць за відповідний період минулого року.

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань аграрної політики та земельних відносин, підвищення тарифів на перевезення, комунального господарства, приєднання територіальних громад, тощо. Всього у І кварталі 2017 року до районної державної адміністрації звернулось 1270 громадян (за відповідний період 2016 року 876 одиниць). На особистому прийомі керівництва районної державної адміністрації прийнято 2 звернення.

З органів влади вищого рівня протягом І кварталу 2017 року в районну державну адміністрацію надійшло 28% звернень від усієї кількості зареєстрованих заяв.

Протягом І кварталу 2017 року було здійснено перевірки в 3 структурних підрозділах районної державної адміністрації, а саме: у відділі містобудування та архітектури,відділі агропромислового розвитку та відділ освіти. За звітний період проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в Гуменській сільській раді  Вінницького району. За наслідками перевірок складено відповідну довідку, де вказано на конкретні недоліки у роботі із зверненнями громадян, зазначено терміни та певні рекомендації щодо їх усунення.

На виконання п.7.8 ст.1 Указу Президента України 08 лютого  2017 року питання роботи зі зверненнями громадян розглядалось на колегії райдержадміністрації.

Райдержадміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та п. 10 діючої Методики щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян. Проведено семінар-нараду з секретарями сільських та селищних рад 06 лютого 2017 року на якому було розглянуто Постанову Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування», Постанову Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009р. №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», Указ Президента України від 3 липня 2009р. № 509/2009 п.2.4 «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг».

З метою оперативного вирішення звернень громадян району з проблемних питань, роз'яснення та реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом, в районній державній адміністрації постійно працює телефон "Гаряча лінія" 67-32-04. Однак заявники, здебільшого, віддають перевагу особистому спілкуванню з керівництвом під час особистих та виїзних прийомів. Протягом звітного періоду за  2017 рік в телефонному режимі до керівництва райдержадміністрації громадяни не звертались.

Питання виконавської дисципліни постійно піднімається на апаратних нарадах  у керівництва районної державної адміністрації.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю, районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, за І квартал 2017 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3-ом зверненням.

Продовжує працювати постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, за І квартал 2017 року відбулося три її засідання.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної державної адміністрації.

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.