Раритетною Гайворонською вузькоколійкою поїхав ще один поїзд Укрзалізниці, який курсуватиме між Вінницькою та Кіровоградською областями. Вузькоколійка наразі активно використовується в тому числі переселенцями, які знайшли в регіоні тимчасовий прихисток від війни. Тільки в Гайвороні та Бершаді їх близько 10 тисяч.
Про це інформує Начальник ОВА Сергій Борзов, посилаючись на повідомлення Укрзалізниці в мережі Facebook.
«У жовтні 2021 року після півторарічного простою було відновлено курсування приміського поїзда між Вінницькою та Кіровоградською областями вузькоколійним маршрутом Гайворон – Рудниця, а минулого тижня було додано ще один, денний, потяг. Це є найдовший маршрут вузькоколійки в Європі – близько 130 км», - інформували у відомстві.
Доданий денний поїзд №6271/6274 з Гайворона відправляється об 11:03, прибуває до станції Рудниця о 14:48. Зворотно вирушає о 15:52 і прибуває до станції Гайворон о 19:59. Він курсує тричі на тиждень: щовівторка, щоп’ятниці та щонеділі.
Тим часом поїзд №6273/6272 Гайворон – Рудниця курсує щодня. Відправляється з Рудниці о 04:05, прибуває до Гайворона о 07:51. З Гайворона відправлення о 17:20 і прибуття в Рудницю о 21:03.
Вартість квитка за повним маршрутом, від Гайворона до Рудниці, — 32 гривні.
На першому організованому Укрзалізницею рейсі для журналістів та активістів залізничного руху курсували традиційні для вузькоколійки раритети: два пасажирські вагони Pafawag та паротяг Гр-280 (міняється з тепловозом ТУ2).
«Відновлення цього сполучення важливе ще й тому, що вузькоколійна залізниця (ширина колії 750 мм) — це об’єкт історико-культурного та технічного надбання нашої країни», - підкреслили у відомстві.
Як відомо, раніше міністр інфраструктури Олександр Кубраков повідомив, що враховуючи стратегічне значення Укрзалізниці, урядом було прийнято рішення про перенаправлення 18 млрд грн з програм Мінінфраструктури на потреби компанії.