На базі закладу дошкільної освіти «Пролісок» с. Гуменне було проведено методичний захід «Математичні знахідки».
Мета проведення навчити використовувати сучасні освітні технології, підвищити рівень обізнаності педагогічних кадрів щодо використання новітніх форм роботи з педагогічним колективом, сформувати практичні навички у педагогів-дошкільників ЗДО та виховувати прагнення до саморозвитку.
До уваги учасників підготували педагогічну майстерню де розглянули:
- орієнтири БКДО з логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку і шляхи їх досягнення;
- алгоритмом діяльності педагога в межах запропонованих сучасних педагогічних технологій;
- методичні рекомендації щодо впровадження ігрових інноваційних технологій інтелектуального розвитку дошкільників в освітній процес;
- заняття з використанням принципу інтеграції в формуванні логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку, яке підготувала та провела вихователь Наталія Швидка разом із музичним керівником закладу, Натальою Мартинів;
- ігрову розвивальну технологію В.В. Воскобовича чарівний квадрат «Геоконт», і її застосування у різних формах роботи з дітьми.
Під час практичної частини педагоги взяли активну участь у майстер-класі де виконали творчі логіко-математичні завдання за допомогою елементів методик: «Кольорові палички Джорджа Кюїзенера» та «Логічні блоки Золтана Ліга Дьєнеша».
Особливо сподобалися учасникам заходу дидактичні посібники з логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку, які були власноруч виготовлені вихователями.
Учасники заходу високо оцінили актуальність даної теми, активно висловили свої думки щодо використання інноваційних технологій саме у своїх закладах.
Напередодні слухачі методичного об’єднання отримали домашнє завдання – підібрати цікаве завдання для дітей на розвиток логічного мислення. Кожен учасник презентував власну розробку і поповнював створену «Книгу мудрості».
Завдання методичної служби допомагати вихователям усвідомлювати необхідність орієнтуватися на реалізацію особистісно-зорієнтованої моделі дошкільної освіти, забезпечення індивідуального підходу до розвитку виховання і навчання дітей.