Про це заявив перший заступник міністра інфраструктури України Дмитро Абрамович на Всеукраїнському Форумі «Україна 30. Інфраструктура».
«За цим законом стоїть конкуренція. Чому? Тому що цим законом ми вперше, мабуть, в історії країни, що стосується залізничного транспорту зробимо, що залізниця — не дорівнює «Укрзалізниці». Ми кажемо про те, що у нас через декілька років з’явиться нова реальність, і ми утворимо ринки перевезень – ринок пасажирських перевезень та ринок вантажних перевезень. Поряд з цим на цих ринках з’являтиметься конкуренція і потенційно інші суб’єкти, які не є «Укрзалізницею», - зазначив він.
Перший заступник міністра інфраструктури України Дмитро Абрамович на Всеукраїнському Форумі «Україна 30. Інфраструктура» також розповів про перші кроки будівництва нового високошвидкісного залізничного сполучення.
«Ми вже цього року маємо надію, що почнемо будувати навіть невеликий шматок цього загального проєкту – Скнилів-Держкордон. Це фактичний конект Львова з Європою. Ми маємо надію, що нам вдасться це оперативно зробити. І це буде наш перший конект з Європою. І цей шматок буде потенційно початком високошвидкісного сполучення. Далі результати будемо мультиплікувати на весь проєкт і почнемо відповідне будівництво», - сказав він.
Дмитро Абрамович пояснив, чому високошвидкісне залізничне сполучення стане ефективним проєктом для Української держави.
«В нас, мабуть, ідеальна країна, щоб розгортати високошвидкісне залізничне сполучення. Тому що найбільшу ефективність подібного роду проєкти показують на відстанях в районі 600 км. Якщо ми візьмемо Київ, то з Києва що на захід, що на схід ми плюс-мінус знаходимось в коридорі 500-700 км. Тобто це реальна альтернатива усім видам транспорту», - заявив Дмитро Абрамович.