На базі дитячого закладу «Ромашка» Вороновицької об’єднаної територіальної громади відбулося засідання «Школи молодого керівника закладу дошкільної освіти». Даний методичний захід був проведений для новопризначених завідувачів та секції практичних психологів закладів дошкільної освіти і навчально-виховних комплексів району метою якого є ознайомлення з ключовими аспектами впровадження концепції Нової української школи та підвищення їх методологічної культури. Учасником заходу була й Ольга Мурахівська, методист відділу освіти, молоді та спорту Вороновицької селищної ради, яка є активним відвідувачем усіх заходів що проводять колеги методисти Комунальної установи «Вінницький районний методичний центр закладів освіти» Вінницької районної ради для різної категорії педагогів району.
Тетяна Григораш та Світлана Коваль, методисти КУ «Вінницький районний методичний центр закладів освіти» ВРР, зосередила увагу присутніх на сучасних формах та методах управління в контексті діяльності керівника закладу дошкільної освіти; фомуванні управлінської компетентності та тенденціях розвитку управлінських умінь керівників закладів дошкільної освіти в умовах децинтралізації освіти. Також було наголошено, що забезпеченню реалізації усіх напрямів діяльності закладу дошкільної освіти має сприяти керівник, який володіє високою культурою управлінської діяльності, вміє організувати колектив, володіє знаннями освітнього менеджменту, має сформовані основи проектного мислення, досвід продуктивної управлінської діяльності з планування, організації і розвитку процесів у навчальному закладі.
Присутні розглянули питання професійного вдосконалення педагогів методами інтерактивного навчання, обговорили сучасні наукові тенденції і, розширили свої знання про особливості його переваги над традиційним.
У ході рефлексії практичні психологи провели практичне заняття з елементами тренінгу НУШ в дошкільній ланці: «Гра по новому в освітньому просторі ЗДО».
Власне у цьому полягає розпочата реформа освіти, яка ставить дитину у центрі уваги, дбає про її розвиток, змушує думати про те, як мотивувати (зацікавити) її до якісного навчання, до натхненної праці, як закласти міцні підвалини для подальшого розвитку особистості.
Новопризначені завідувачі та практичні психологи ЗДО і НВК отримали теоретичні та практичні матеріали для використання у роботі з дітьми, педагогами і батьками, узагальнили власний практичний досвід із даної теми, обмінялися думками та професійними здобутками.
На завершення заходу відбувся екскурс до Вороновицького музею історії авіації та космонавтики України.
Освіта, без сумніву, відіграє ключову роль і має особливе значення для процесу реформ в Україні. Жодна секторальна реформа не буде успішною, якщо не зміняться цінності і ставлення громадян. А цінності і ставлення формуються шляхом якісної освіти і культури.
Змінюємо разом освіту - змінюємо Україну!