На об’єкті «Велике будівництво» на дорозі національного значення Н-02 «(М-06)-Кременець-Біла Церква-Ржищів-Канів-Софіївка» км 298+056 (м. Козятин) капітально ремонтують шляхопровід через залізницю.
Сьогодні, 29 квітня, Голова ОДА Сергій Борзов скористався почесним правом першим проїхатись по відновленому шляхопроводу на вантажівці.
«60 років попередній міст стояв без ремонту,- коментує очільник області,- демонтаж старих конструкцій зайняв чимало часу. Постійний рух електропотягів не давав можливості зводити споруду безпосередньо на місці її встановлення, тому міст збирали з металоконструкцій поряд з мостовою проймою. Потім три дні натягували на опори. Торік жителі Козятина просили мене відремонтувати міст. Минуло 9 місяців і для транспорту міст відкритий».
«Спасибі, що міст зробили! Ми тепер на веліках будемо шурувати!»
- щиро дякували голові ОДА працівниці швейної фабрики.
«У липні минулого року ми пообіцяли міському голові, що будуть виконані роботи до Великодня. Це дуже добре, що Служба автомобільних доріг виконує свої обіцянки. Хочу подякувати підрядникам, бо знаю, як було непросто працювати – під шляхопроводом пролягає залізнична колія з досить щільним графіком потягів. Коли ми були тут влітку минулого року, люди не вірили, що за програмою Президента «Велике будівництво» буде замінений шляхопровід, який не ремонтувався понад 50 років. Сьогодні маємо змогу спостерігати результат того процесу, який запустився після нашого візиту, адже коли є бажання – можна за досить короткі терміни реалізовувати такі важливі і необхідні людям інфраструктурні проекти».
Довжина шляхопроводу - 43,8 м.
Міст став ширшим - 9 м, тепер на ньому зможе розминатися великоваговий транспорт. Пішохідні переходи теж розширили. До того ж, міст став вищим за попередній - на 70 см.
Вартість усіх робіт - 128 млн грн.
Відповідно до проекту заплановано:
- ремонт та підсилення опор
- влаштування нових підферменників
- влаштування шафових та підпірних стінок
- заміна металевої прогонової будови на нову металеву
- влаштування гідроізоляції
- верхнього шару покриття з ЩМА та покриття тротуарів
- антикорозійний захист залізобетонних та металевих конструкцій
- влаштування водовідводу
- встановлення оцинкованого барєрного та перильного огородження
- нанесення розмітки
- влаштування підходів до штучної споруди,
- перевлаштування контактної мережі, повітряної лінії ЛЕП-10, кабельної лінії КЛ-04.
За 3,5 місяці виконано значний обсяг робіт. Сергій Порожнюк – директор ТОВ «Мостобудівельний загін №112», що є генеральним підрядником будівництва запевняє, що всі роботи по облаштуванню мосту виконані згідно чинних вимог ДСТУ. До кінця літа 2021 року підрядники обіцяють повністю завершити капітальний ремонт мосту.