Як зазначають у Вінницькій філії «ГАЗМЕРЕЖІ», в області почастішали випадки, коли невідомі особи називають себе представниками «облгазу», нав’язливо пропонують платні послуги, шантажують погрозами відключення газу і т.п.
Дезінформують споживачів та фактично вчиняють шахрайські дії.Такі псевдо-газовики не є працівниками Вінницької філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» та не мають відношення до діяльності компанії. Здебільшого орієнтуються на людей похилого віку, малозахищених та самотніх людей у сільській місцевості.
Аби уникнути прикрих ситуацій і не стати жертвою шахраїв, закликаємо споживачіву таких випадках в першу чергу вимагати для огляду службове посвідчення осіб, які називають себе газовиками.
Усі працівники Вінницької філії «ГАЗМЕРЕЖІ» мають службове посвідчення встановленого зразка з логотипом і печаткою підприємства, фотокарткою та зазначенням посади фахівця.
Достовірна інформація про роботи, які проводяться на газорозподільних мережах, перелік послуг, які надає підприємство на порядок їх надання, розмір тарифу та вартість платних послуг, реквізити для оплати розподілу газу, контакти центрів обслуговування клієнтів та багато іншого споживачі можуть завжди переглянути на офіційних інформаційних ресурсах Вінницької філії «ГАЗМЕРЕЖІ»:
– сайті;
У Вінницькій філії «ГАЗМЕРЕЖІ» звертають увагу споживачів, що на сайті компанії у розділі «Важлива інформація» ви можете ознайомитися з детальним переліком послуг, які надає компанія та їх вартістю. Так, безкоштовно виконуються усі виклики аварійно-диспетчерської служби за номером «104», виклик контролера, планова повірка лічильника, приймання показань лічильника, звірка за особовим рахунком, зміна персоніфікованих даних та зміна власника особового рахунку, видача довідок, внесення змін до технічних умов приєднання до мереж, видача технічного завдання на встановлення лічильника та ін.
На платній основі надаються послуги розподілу природного газу, приєднання до мереж, виготовлення та відновлення ПКД, технічного обслуговування внутрішньо будинкових газових мереж, встановлення, сервісного обслуговування, ремонту та заміни газових приладів, позачергова повірка лічильника, пуск газу на об’єкт, припинення та відновлення газопостачання тощо.
Для зручності клієнтів на території області функціонують 16 центрів обслуговування клієнтів та 9 точок контакту. Адреси центрів є на сайті компанії у розділі «Контакти». Тут споживачі можуть отримати усю необхідну інформацію та консультації з питань розподілу газу, приєднання до газорозподільних мереж, замовити необхідні послуги та отримати довідки, провести зміну власника особового рахунку.
Фахівці центрів допоможуть передати показання лічильника, сплатити послуги розподілу газу, зареєструватися в особистому кабінеті «ГАЗМЕРЕЖІ» тощо.
Центри обслуговування до ваших послуг у робочі дні: з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 15:45. Обідня перерва з 12:00 до 12:45.
Необхідну інформацію споживач може також отримати за телефонами контакт-центру 066-300-2-888, 098-300-2-888, 093-300-2-888.
При виявленні підозрілих «спеціалістів» рекомендуємо звертатися для довідок до найближчого центру обслуговування клієнтів або контакт-центру.
Про проведення тих чи інших робіт на мережах Вінницька філія в обов’язковому порядку письмово повідомляє відповідні місцеві ради, старостати, розміщує оголошення у людних місцях. Тож додаткову інформацію можна отримати в органах місцевого самоврядування вашої громади.
Будьте пильними! У будь-яких підозрілих ситуаціях краще перевірити інформацію, аби не стати жертвою шахраїв та не наражати себе на небезпеку.