Про це заявив голова Укравтодору Олександр Кубраков під час Всеукраїнського Форуму «Україна 30» на панелі «Інфраструктура».
«Багато хто казав, що 4000 км доріг неможливо побудувати в рамках одного року. Професіонали казали, що більше всього будували перед Євро-2012 – 2500 км. Але ми чесно порахували те, що ми зробили у 2020 році – це 4000 км доріг або 17% доріг загальножержавного значення. В цьому році ми продовжимо ставити рекорди. Можливо, у квітні ми скоригуємо свої плани і зробимо більше – не 4500, як ми анонсували, а більше на 2000. Вже готова проєктна документація, нам лише потрібно розібратися з джерелами фінансування. І якщо ми зробимо ці 4500, то разом з попереднім роком це буде 37% мережі доріг», - повідомив голова Укравтодору.
Кубраков заявив, що, згідно з даними логістичних компаній у розрізі окремих областей, на траснпортних засобах Укрпошти в рази падають витрати на обслуговування, тому що машини їдуть швидше, витрат на ремонт та пальне меншає.
Кубраков також відмітив, що на адресу Укравтодору лунало багато критики через процес закупівель, переформатування ринку, але це робилось для того, аби на ринку зявились правила.
«І якщо говорити про вартість одного кілометру, то ми порівняли витрати 2019 і 2020 років та розбили їх на кількість кілометрів, введених в ескплуатацію, і вявилося, що вартість ремонту впала на 19%», - коментує голова Укравтодору.
Також Кубраков озвучив плани щодо «мегапроєктів». Так, в середені 2021 року буде завершено проєктування двох ділянок Київської окружної дороги та почнеться будівництво. Крім того, почнеться ремонт траси М-30, яка з’єднає схід та захід країни, та почнеться будівництво нового пункту контролю між Україною та Польщею разом з будівництвом нової дороги. Буде збудовано новий пункт і на кордоні з Молдовою, а на маршрут Київ - Кишинів вже оголошені тендерні процедури.