Щоб надавати комплексний страховий захист для своїх клієнтів, страховики можуть пропонувати “пакетні” страхові продукти.
Під цим поняттям зазвичай розуміють поєднання страхових послуг з нестраховими супутніми товаром, роботою тощо.
Якщо страховий продукт пропонується разом із супутнім нестраховим товаром, роботою або послугою (наприклад, автострахування, разом із послугами автосервісу), ти маєш право отримати повну інформацію щодо усіх аспектів такого страхування.
Страховик повинен повідомити про можливість отримання різних складових такого пакета окремо та, якщо є така можливість, надати опис кожної. Крім того, ти маєш бути поінформованим, як придбання товару, роботи або послуги разом чи окремо з укладенням договору страхування вплине на страхове покриття.
Якщо ж нестрахові продукти пропонуються разом із додатковою страховою послугою, страховик або страховий посередник зобов’язаний запропонувати придбати такі товар, роботу або послугу окремо.
Наприклад, коли при купівлі побутової техніки пропонується застрахувати таку техніку від поломок або пошкоджень.
Пам’ятай, ти маєш право на вільний вибір таких продуктів чи послуг і можеш вирішити: придбати додаткову опцію у пакеті чи окремо.
Більше про страхування, дізнавайся на сайті з фінансової грамотності “Гаразд” за посиланням.
#ЗнайСвоїПрава_Страхування #ЗСП_Страхування