Англійська мова набуває дедалі більшого поширення в світі і небезпідставно претендує на звання «мови міжнародного спілкування». Результативність навчально-виховної роботи вчителя іноземної мови значною мірою залежить від знання і врахування ним вікових психологічних особливостей учнів. Педагогу необхідно зрозуміти психологічну сутність і витоки цього стану, всіляко підтримувати й активізувати його в інтересах успішного вивчення англійської мови. І річ не в тому, щоб з цієї шкільної дисципліни у дитини були лише відмінні оцінки, а найперше в тім, щоб у своєму подальшому житті вона вільно володіла цією мовою, як своєю рідною.
Як і для будь-якої іншої справи, для вивчення англійської мови, дитині потрібна позитивна мотивація — тобто бажання займатися, потреба у цьому, інтерес. Без неї усі зусилля батьків чи вчителів будуть приречені на невдачу.
Cаме тому в Сосонській школі було організовано зустріч старшокласників з волонтером, носієм мови з Канади, Крейтоном Гарсоном. Захід проходив у дружньому та теплому колі. Учні мали змогу задати різноманітні запитання волонтеру. Як дізналися старшокласники, отримавши ступінь бакалавра з психології, Крейтон приїхав до України, щоб викладати англійську мову в мовних таборах Вінниччини та опановувати українську мову.
На завершення зустрічі школярі подарували гостю сувеніри у національному стилі та буклет про рідну школу, а на згадку зробили колективне та індивідуальне фото.
За матеріалами газети "Подільська зоря"