Нова брендингова стратегія Верховної Ради України ставить за основну мету формування довіри серед українців до законодавчого органу держави.
Про це, відповідаючи на запитання журналістів, заявила Заступниця Голови Верховної Ради України Олена Кондратюк, яка відвідала Львівщину з робочим візитом.
На її думку, зараз сприйняття Верховної Ради в суспільстві розфокусоване. «Ми проводимо дослідження, щоб більше зрозуміти, з чим саме та з якими символами у наших громадян асоціюється Парламент. Розуміємо, що в цьому сприйнятті є ще дуже багато радянського символізму. А хотілося б, щоб сучасний образ Парламенту відповідав нашому євроатлантичному курсу та, водночас, підкреслював його особливу історичну роль в розбудові незалежної України», - зазначила Олена Кондратюк.
Вона зауважила, що в останні роки провідні парламенти Європи та світу також оновили свої брендингові стратегії та відповідну символіку, зокрема, це зробив парламент Великобританії.
Заступниця Голови Верховної Ради уточнила, що окрім осучаснення візуального образу, прописується місія Парламенту, яка базується на його основних функціях: представницькій - народовладдя, законодавчій та контрольній за діяльністю Уряду.
«Основне наше завдання і прагнення, щоб Верховній Раді як Українському Парламенту довіряли, незважаючи на те, які люди тут працюють. Депутати змінюються, а інституція залишається. І ми би дуже хотіли, щоб учні та студенти також більше знали й розуміли, що таке парламент, які його функції. Для цього було відкрито Освітній центр, який проводить екскурсії та пізнавальні заходи для дітей та молоді», - зазначила Олена Кондратюк.
Нагадаємо, у Парламенті триває діяльність робочої групи з розробки брендингової стратегії Верховної Ради України, яка була створена відповідно до Розпорядження Голови Українського Парламенту Дмитра Разумкова. Очолює робочу групу його Заступниця Олена Кондратюк.