Дуже важливо тримати з людьми реальний зворотний зв'язок, щоб розуміти, які проблеми їх хвилюють. Для нашої великої країни такі інструменти як контактний центр мають величезне значення. Про це Прем’єр-міністр Володимир Гройсман сказав під час відвідання Урядового контактного центру, який відзначає 10-річчя з дня створення.
«Працівники Центру отримують сотні тисяч звернень, тому важливо, щоб на кожне звернення була адекватна реакція. Ми виділяємо кошти на підтримку та розвиток Центру, але ніяке сучасне устаткування не допоможе без людського ставлення до проблем інших», - сказав Глава Уряду.
Українці можуть цілодобово звертатися на урядову «гарячу лінію» із запитаннями щодо соціального та пенсійного забезпечення, медицини, освіти, надання субсидій та за багатьма іншими напрямками.
За 10 років в Урядовому контактному центрі опрацювали 9,5 млн звернень від українців, з яких 4,4 млн лише за 3 роки спільної роботи з Урядом Володимира Гройсмана.
Особливо важливо, що у Центрі не лише прийняли ці звернення, але й на 5 млн з них надали консультації та роз’яснення.
«Ваша робота є надскладною. Але вміти заспокоїти людину, зрозуміти та прийняти її проблеми – це дар. Дякую вам від усього Уряду за щоденну невтомну працю та високий професіоналізм. Вірю, що і наступні 10 років роботи Урядового контактного центру будуть успішними», - додав Глава Уряду.
Довідково
Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.
Телефонний номер «Урядового контактного центру» 15-45, веб-сайт www.ukc.gov.ua. Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово.
На базі урядової «гарячої лінії» діють окремі лінії з актуальних питань урядової політики:
- «гаряча лінія» для підприємців 0 800 503 045;
- інформування та консультування щодо питань, пов’язаних із впровадженням реформи охорони здоров’я;
- з питань надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг;
- щодо звернень з проблемних питань, що стосуються жителів Донецької та Луганської областей, а також АР Крим.