За ІІ квартал 2022 року до районної військової адміністрації надійшло 187 звернень, що на 189 одиниць менше ніж за відповідний період 2021 року – 376 звернень громадян.
У структурі звернень переважають заяви з питань:
- соціального захисту – 151 одиниця, або 80,75% від загальної кількості, за відповідний період 2021 року – 214 одиниць, або 56,91%;
- комунального господарства – 5 одиниць, або 2,67% від загальної кількості, за відповідний період 2021 року – 63 одиниці, або 16,76%;
- транспорт і зв’язок – 3 одиниці, або 1,6% від загальної кількості, за відповідний період 2021 року – 14 одиниць, або 3,72 %;
- аграрної політики і земельних відносин – 2 одиниці, або 1,07 % від загальної кількості, за відповідний період 2021 року – 9 одиниць, або 2,39 %.
Таким чином, протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення – 151 одиниця. Цією категорією громадяни порушували питання призначення і виплати соціальної допомоги, призначення та перерахунок житлових субсидій, забезпечення твердим паливом, видачу довідок внутрішньо переміщеним особам та виплати їм адресної грошової допомоги на проживання тощо.
На другому місці питання комунального господарства. В цій категорії громадяни зверталися з питання оплати комунальних послуг, а саме компенсації за розміщення внутрішньо переміщених осіб.
В категорії питань транспорту та зв’язку надходили звернення з питань пільгового проїзду та відновлення деяких маршрутів перевезень, відміна яких була зумовлена відсутністю пального.
В категорії аграрної політики і земельних відносин було два звернення з питання виділення земельних ділянок під індивідуальне ведення особистого селянського господарства, тощо.
Протягом звітного періоду до районної військової адміністрації надійшло 1 колективне звернення, або 0,53 % від усіх звернень, а за ІІ квартал 2021 року – 9 одиниць, або 2,39% від усіх звернень.
38 одиниць, або 20,32% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в районній військовій адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення (багатодітних та одиноких матерів, інвалідів, пенсіонерів, учасників війни тощо) за відповідний період 2021 року 69 звернень (18,35%).
З органів влади вищого рівня протягом ІІ кварталу 2022 року в районну військову адміністрацію надійшло 181 звернення, що становить 96,79% від усієї кількості зареєстрованих заяв.
Всього протягом звітного періоду до адміністрації звернулося 369 громадян.
Всі звернення, що надходять до районної військової адміністрації опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обґрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених чинним законодавством.
При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної військової адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі. Протягом ІІ кварталу 2022 року за належністю було направлено 18 звернень.
З метою забезпечення інформованості громадськості про стан роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-порталі адміністрації у розділі «Звернення громадян» щоквартально оприлюднюються аналітичні відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян.
Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної військової адміністрації.