За ІІІ квартал 2022 року до районної військової адміністрації надійшло 324 звернення, що на 38 одиниць менше ніж за відповідний період 2021 року – 362 звернення громадян.
У структурі звернень, що надійшли до районної військової адміністрації переважають заяви з питань:
- соціального захисту – 274 одиниці, або 84,57% від загальної кількості, за відповідний період 2021 року – 257 одиниць, або 70,99%;
- комунального господарства – 11 одиниць, або 3,40% від загальної кількості, за відповідний період 2021 року – 41 одиниці, або 11,33%;
- сімейна та гендерна політика – 4 одиниці, або 1,23% від загальної кількості, за відповідний період 2021 року – 7 одиниць, або 1,93 %;
- житлова політика – 3 одиниці, або 0,93 % від загальної кількості, за відповідний період 2021 року – 2 одиниці, або 0,55 %.
Таким чином, протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту населення – 274 одиниці. Цією категорією громадяни порушували питання призначення і виплати соціальної допомоги, призначення та перерахунок житлових субсидій, забезпечення твердим паливом, видачу довідок внутрішньо переміщеним особам та виплати їм адресної грошової допомоги на проживання тощо.
На другому місці питання комунального господарства. В цій категорії громадяни зверталися з питання оплати комунальних послуг, а саме компенсації за прихисток внутрішньо переміщених осіб.
В категорії питань сімейної та гендерної політики громадяни зверталися з інформацією про вчинення домашнього насильства, з метою його припинення та надання соціально-психологічної реабілітації постраждалим особам (дітям) тощо.
В категорії житлової політики надійшло три звернення з питання покращення житлових умов, отримання житла дитиною-сиротою, тощо.
Протягом звітного періоду до районної військової адміністрації надійшло 4 колективних звернення, або 1,23 % від усіх звернень, а за ІІІ квартал 2021 року – 3 одиниці, або 0,83% від усіх звернень.
35 одиниць, або 10,80% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в районній військовій адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення (багатодітних та одиноких матерів, інвалідів, пенсіонерів, учасників війни тощо) за відповідний період 2021 року 66 звернень (18,23%).
З органів влади вищого рівня протягом ІІІ кварталу 2022 року в районну військову адміністрацію надійшло 304 звернення, що становить 93,83% від усієї кількості зареєстрованих заяв.
Всього протягом звітного періоду до адміністрації звернулося 521 громадянин.
Всі звернення, що надходять до районної військової адміністрації опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обґрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених чинним законодавством.
При отриманні звернень, які не входять до повноважень районної військової адміністрації у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі. Протягом ІІІ кварталу 2022 року за належністю було направлено 37 звернень.
З метою забезпечення інформованості громадськості про стан роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-порталі адміністрації у розділі «Звернення громадян» щоквартально оприлюднюються аналітичні відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян.
Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної військової адміністрації.