Зустріч з представниками структурних підрозділів облдержадміністрації на тему «Ефект Медіа 2020» відбулась сьогодні, 16 жовтня, в молодіжному центрі «Квадрат». Захід організовано Національною премією для журналістів «Media etc» за партнерства «Ліги блогерів та трендмейкерів Yuccie».
Відверта розмова точилася про медіапростір часів інформаційної війни.
Голова оргкомітету Національної премії «Media etc» Олена Хотенко , розпочинаючи зустріч, підкреслила, що нове медіасередовище є дуже динамічним і продовжує розвиватися сучасними, часом непередбачуваними, способами, що мають серйозні наслідки для демократичного управління та політики. Нові ЗМІ докорінно змінили спосіб роботи урядових інституцій, спосіб спілкування політичних лідерів, спосіб оскарження виборів та залучення громадян.
Тож запрошені організаторами експерти торкались перспектив розвитку і конкуренції медіа у 2020 році, питань популярності та об’єктивності висвітлення подій, говорили про блогерство та соціальні мережі як сильні джерела впливу на суспільну думку.
Відтак, експресивний та безкомпромісний журналіст, ведучий «ЧБшоу» на каналі «Еспресо» Богдан Буткевич наголосив на необхідності юридичної відповідальності та певного контролю за достовірністю інформації, викладеної у соцмережах. Застарілі медіа підтримують відносно стабільні формати, то поступ нових медіа, що включає веб-сайти, блоги, файлообмінники та цифрові додатки, постійно розширюється новаторськими способами. Нові ЗМІ можуть передавати інформацію безпосередньо людям без втручання редакторів чи інституційних службовців, які невід'ємні для більш традиційних форматів.
Проте, публічним особам, які турбуються про свою репутацію, тактовне і виважене спілкування зі ЗМІ є необхідним.
З юридичними тонкощами роботи лідерів у медіапросторі на конкретних прикладах ознайомив присутніх адвокат Юрій Цимбал, а керівник Академії блогерства Наталя Мазур чітко окреслила роль блогерів, як дуже сильного джерела впливу, з яким сьогодні не можна не рахуватися.
Цікаву статистику навела учасникам зустрічі Людмила Шикота – засновник та керівник агентства «PR-advice»: так, за результатами останніх досліджень люди в основному отримують інформ ацію із двох джерел : на І місці – телебачення, на ІІ - мережа «Інтернет». При цьому, в Україні, де 74% населення беруть інформацію з ТВ, довіряють її достовірності лише 45%.Також експерт розкрила професійні секрети роботи PR-менеджера у складних ситуаціях реагування на репутаційні виклики.
Підсумував зустріч керівник ради експертів Національної премії «Media etc» Руслан Анфілов, який окреслив можливості ефективного використання соціальних мереж в роботі владних структур.
Варто зазначити, що поєднання теоретичних та практичних блоків під час подібних зустрічей із тренерами-практиками дозволяють їх учасникам краще зрозуміти політичну, економічну, освітню та культурну роль, яку ЗМІ відіграє у суспільстві та надають необхідні інструменти для більш якісного аналізу подій і відносин медійників та посадовців.
За матеріалами Вінницької ОДА.